Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegenyedik a keverek. Tobb oka is lehet.
A ftg szimering cserehez nem kell feltetlen szethuzni.
Üdv!
Érdeklődnék,hogy mi a bevett eljárás nicasilos hengernél,ha dugattyú cserére kerül sor.Kell adni a nicasilos felületnek egy gyengéd honolást vagy csak simán mehet be az 1 századdal nagyobb dugattyú?Mert eléggé megoszlóak a vélemények eddig akikkel beszéltem.
Sziasztok, Exc 450, vagy 525-öt szeretnék. Megosztanátok,h melyik évjáratokat szabad megvenni?
Kösz
Szia. Gerecsemotort próbáld meg.
Sziasztok!
2007 exc 250 2t-vel kapcsolatban kérdeznék. Azt csinálja a motor, hogy lassan ejti a fordulatot és alapjáratról felszökik kicsit. Karbi tisztítás után a membránra és a főtengelyszimeringre tippelnék. Valakinek volt hasonló tapasztalata? A főtengelyszimering cseréhez blokk szét? Előre is köszönöm a válaszotokat! Üdv Csányi
Sziasztok!!!
KTM EXC 300 2000-es évjáratú motorhoz érdekelne rezonátor, hangtompító, illetve kuplung kosár!!!
Ha valakinek esetleg volna bármelyik is, kérem jelezze!!!
Köszönöm!!!
Kedves Főrumozok!

Tudom, hogy ezt a főrumot nem erre találták ki, de lécci a feltöltött fotók alapján saccoljatak nekem egy árat, hogy a fotón szereplő erdetileg 50 ccm, de most 80 ccm-es mociért mennyit lehetne reálisan kérni. '98-as vagy 2001-es gyártmány. A motor működőképes, de kisebb hibái vannak (bowden cseere nem ártana, üzemanyagcsap javításra szorul és az ülés sem a legszebb). Persze ha valaki vevő rá, nyugodtan jelezze! :) Köszönöm! Ui.: egyáltalán nem értek a mocikhoz, szóval ha kicsit zagyván fogalmaztam, elnézéseteket kérem!
Köszi az infót, Olaszból tudnának behozni, csak sok a régió. 1-2 hónapom van még nézelődni.
A motorvásárlás is valójában relatív, lehet, hogy rájutok fél éven belül, lehet csak jövőre. Nevezhetjük felmérésnek is, a lényege végülis ugyanaz. Hát amennyire tudtam szűkítettem szerintem, épp ezért próbáltam úgy feltenni a kérdést, hogy szívesen meghallgatok bármit, de írtam is pár típust ami tetszik. Ha annyira szűkíteném, hogy 450-es 2008-ast akarok venni, akkor a feltett kérdésem értelmét is vesztené. Arra lennék kíváncsi, hogy ha esetleg valakinek van tapasztalata ilyen téren az leírhatná. Tulajdonképpen hiába akarok pl 2012-est, ha többek szerint az nem vált be, de sokkal jobb egy 2010-es modell, akkor nem azt fogok nézegetni, aminek "betegségei" vannak. Ez csak egy példa volt, félreértés ne essék. Akkor fogalmazhatok úgy is, hogy akinek van tapasztalata, hogy melyik EXC (ccm,évj.) vált be enduro és sm használatra is, az legyen szíves ossza meg velem! Persze így leszűkítem EXC-re a kört, de ha valakinek más vált be, azt is szívesen meghallgatom. Lehet kicsit túlbonyolítottam, azért bocs, de már máshogyan nem tudom kimagyarázni.

@bekur0: köszönöm a segítséged!
Hát akkor nem motorvásárlás előtt állsz, csak felméred mik a lehetőségeid, ha lenne pénzed. Én szűkíteném a listát mit szeretnék, évjáratban, köbcentiben. 2012től 450-500 kilőve, ennyiért nem fogsz találni az életbe sem jót, főleg ami be van papirozva. Marad a minimum 10 éves rfs blokkos vagy 2008-tól az xc4-es 2011-ig, vagy ahogy gecsa kollega írta, a döntött blokkos bergek jók lehetnek, ár/érték arányba főleg és persze az is ktm, csak kék :D.
Volt egy ilyen tippem, hogy minden nem fog klappolni, ezért is írtam ide, valaki csak-csak használja ezzel a kombóval a motorját. Egyébként a supermotozás nagyrészben annyiban merülne ki, hogy utcán járok vele, nem túl hosszú távra. Pályázás kevésbé.
Néztem 450,500,525,530-at is, mellette Husaberget is pl. Egyelőre hosszútávú terv az egész, nem a következő szezon kezdetre venném. Hogy mennyit tudok rászánni, még én sem tudom előre, de normálisat akarok venni és nem túl régit, így ha többe kerül valamivel inkább rászánom, vagy egy kicsivel tovább gyűjtögetek rá. Mondjuk 1.2-1.5 körül jó lenne, ha megállna a vége. Külföldin nem gondolkoztam még, de eddig amennyit utánaolvastam, úgy vettem észre, hogy nem járnék sokkal jobban, persze lehet tévedek. Külön venném-e a másik kerékszettet? Ez nyilván az eladón múlik, ha nincs az endurohoz sm szettje, akkor hiába akarom együtt venni :) Vagy ha pl van hozzá, de irreálisan nagy árat kér érte a tulaj, valószínűleg nem tudunk megegyezni, ez sok mindentől függ. Annak sem vagyok ellene, ha megvan a motor és a sm szettet csak később tudom beszerezni.
625 sxc vagy smc
amúgy vagy az sm rész lesz szar vagy az endúró, futómű csak az egyikre lesz jó
Pénztárcádon múlik minden, mennyi a kereted ? Külön vennéd a másik kerékszettet vagy csomagban a motor mellé ? Te papiroznál le egy külföldi motort vagy már csak átíratnád ? Vannak jó motorok, a jók nem olcsók. Esetleg amiket nézegettél hogy tetszik, belinkelhetnéd, mégis miket találtál megfelelőnek.
Üdv!

Tanácsot szeretnék kérni. Motorvásárlás előtt állok, olyat szeretnék amit terepre és közútra is tudnék használni, ezért jött szóba a papíros enduro+supermoto szett. KTM EXC-ket néztem igazából, olvasgattam is utána elég sokat, de jó lenne valaki, akinek már van tapasztalata a témában, hogy mi az ami bevált és ami nem. Évjáratban szeretnék minél újabbat (legalább 2008 vagy fiatalabb), persze a keret is korlátos. Főként endurozni és supermotozni használnám, esetleg néha crosspályán, de ez lenne a ritkábbik eset. Egyébként nem csak a KTM jöhet szóba, de nem igazán találtam mást, ami megfelelő lenne erre a célra (vagy ami van abból alig találtam a magyar piacon) és gondolom ebben a topikban túlnyomórészt ezt a márkát preferáljátok :) Ha esetleg más topikban lenne a helye, akkor bocsi. Előre is köszönöm a segítséget!
Nekem 2004-es FC 450 volt lámpával és hatos váltóval. Ott kezdődött a Bergek iránti elhivatottságom. Szuper jó motorok.
Hiába nézel olaszban motort, TE onnan nem fogsz tudni venni papíros motort! Nézz itthon, van aki behozza, neked csak itt kell érte autózni, és nem jársz vele rosszabbul.
700-ért nem tudom mit fogsz venni, de olcsó húsnak .... ,még akkor is ha te úgy tervezed,hogy majd felújítod, majd szétszedés után jönnek a nem várt hisztik...
RFS egy régi, (igaz kiforrt) technika, mégis mindenki arra vágyik! Nézz szét a piacon! Én nem azért mondom, DE egy 2010-es FE450-et meg tudsz venni akár 900-ért is, és az fejlettebb mint az rfs. Nem állt meg az élet 2006-ban.
De mindenki azt vesz amit akar! Ha ajánlhatnám,akkor FE 570! Attól nem kell több, de azt nem kapsz 1m alatt, sőt nincs is eladó!
Sziasztok!

Van pár új berugókarom ha esetleg valakinek szüksége lenne rá keressen nyugodtan
felső rész 9000Ft
komplett 12000Ft
+36706005816

Üdv
nekem sosem volt ilyen csak ismerősöknek
kb mind akkor adta el amikor már alig volt hátra a motor életéből
Ezért kérdezem a tapasztalatokat, úgy vagyok vele inkább veszek egy olcsót amit felújjítok/megcsinálok. Mint egy drágát amit a végén ugyanúgy fel kell.
miután megveszed szedd szét ízekre
nem egy 525-öst ismerek ami legalább 15x volt szétszedve csak a ragasztó meg a teflonszalag tartja a helyén a csavarokat
persze van bontatlan blokkos is, a hófehérke meg a csipkerózsika motorozik rajta
Még egyedül a Husaberg Fe550 ami nagyon tetszetős, láttam az albumok között nállad. :)
530 -at elvetettem, 525 és 450 melett maradtam, első sorban Romániába szeretnék vele terepezni másod soron itthon. Szereten ha erő van alatta, egyenlőre jó a kondim, szeretek kerekezni és falni a km-et. Valamint elég heves a vérmérsékletem így ezek jönnek be lejobban.
Nézegeten őket Olaszországban, itthon sok a papít nélküli ami nekem nem jó. Olaszban jobb a felhozatal és az ár is kecsegtetőbb.
Megmondom őszintén, 6-700 ezertől többet nem szeretnék adni érte, tudom hogy sokat fogok esni kelni vele és valószínű hogy sokat harcolok majd vele.
Persze ami a szervízet illeti azt megkapja.
Úgy gondolom ez a keret amit nem sajnálok.
Mire akarod használni? Miért pont ezt a két típust nézed?
Attól,hogy nagy köbcentisek,nem feltétlen tartósabbak mint a 450-esek.
Sziasztok! 450 EXC-R -be milyen motorolajat javasolnátok? Köszönöm!