Elküldenéd a telefonszámod légyszíves nekem e-mailben és akkor oda elküldöm!
Itt az e-mail címem: szuhib007@gmail.com
Nagyon szépen köszönöm előre is! :)
Üdv. Keresek exc hátsó sárvédő toldatot lámpástól(gyárit) 2009-11-ig ha valakinek van kérem jelezze. Egyben eladnék egy gyarnitúra idomot ( e-h sárvédők,hűtő légterelők)narancs színben.
Sziasztok,tudom MX-ENDURO,de nekem van egy KTM duke 125-em,és olyan problémám van,hogy ha 3szor húzogatok neki gázt,akkor leáll a moci,és kicsit rosszabbul indul el,valaki esetleg valami okosat nem tud mondani?
Videót linkelem,ugyan ezt csinálja: https://www.sportmotor.hu/vide...
Éerdekes dolgokat tapasztaltam,,,hmm, az egyik endurós spanom vett egy 2004-es exc 250 2t-t.,, mivel nekem kellett teszelnem elég gyengécskének tűnt az enyémhez képest, az enyém 2001-es sxs hengerrel, plusz új dugóval, de ez nem annyira számít, húztam neki a tesztkörön,,,,,,nekem gyengécske volt az enyémhez képest, beindult a fordilat és vártam a csodát,,,hmm, valahogy fax tudja nem volt az igazi,,, viszont lágy és más volt,,,,nem olyan agresszív,,,, nah lehet ekkora külömbség az évjáratok közt?
Alcázszám 10. karaktere jelöl egy betűt, mivel 2010-ben már a 10. karakter az A betű volt így szépen mehetsz sorba az ABC-n és úgy nő az évjárat. Tehát egy 2014-es 10. karaktere egy 'E' betű lesz. A motorszám első karkatere az modellév. Tehát 2014-esen egy 4-essel kezdődik.
Alapjában véve nagyon jó motor, minél fiatalabbat vegyél,minél kevesebb órával. Én 2014-től vennék.
Egy új motor "átlagosan" 100 órát kibír,mindenféle nagyobb felújítás nélkül...De ennyi idő után már egy átvizsgálást érdemes megcsinálni, es ha valami határértéken túl van,akkor cserélni... A 100 órát nem verseny körülmények mellett értem,hanem átlag felhasználás alatt.
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy KTM SXF 350-el van-e tapasztalatotok? Melyik évjárattal vannak gondok? Az alváz vagy motorszámból honnan tudom meg mi a valós évjárata?
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek 'feleslegessé vált' eladó jó állapotú alkatrészei EXC520-hoz
Alábbi tételek érdekelnének: üzemanyagtank Benzincsappal, és karburátor
Karbi most Keihin FCR-39 van rajt
Kérdés az FCR-41 mennyire kompatibilis a rajt lévővel
köszi
Sziasztok!
2005-07 EXC-ben az önindító relét valaki javította már? Mit lehet vele csinálni? Vagy csere és kész?
Behúz(kattan), multimeter szerint zár (átmegy rajta az áram), de nem indít. Akksi kábeleket összeérintve forgatja rendesen.
Köszi
A gyenge/erős térkép változtatáshoz kell venned 97 euróért két kapcsolót! Egyiken beállítod 0/1/2/ állást, és a másikat a kormányra szerelve ,azon egyszerűen változtatható a standard és a gyenge/vagy erős állás. A könyvet ha letöltöd akkor abban le van írva, és képpel mellékelve. Ingyenesen letölthető a KTM.com oldalról.
Sziasztok!
KTM SX 450 2006.
Hidegen pöcc röff, melegen nem igazan akarja az igazat.. Valami kulonleges technika van a meleg inditasra esetleg? Ti hogy csinaljatok? Elore is koszi
Sziasztok. pár kezdő kérdés !
1.
Találtam egy ilyen kicsi kis fém kapcsolot (henger mellet bal oldalt megy el egy cső és azon van )
Az van rá írva hogy ---- CPC ... Tudja valaki mi az.??
2.
Van ez a 3 Ledes kis műszer. ..Úgy tudom az aksi kapacitás ellenőrizhető vele.?!!! Viszont hogy kell életre kelteni. ..Nem tudom fel villanatni. ..! :/
3.
Mintha valahol olvastam volna h a kormánynál megy egy kábel ami szét húzható .. És a nagyon ideges vad állat gyújtás térkép megváltoztátható vele ha szét húzzuk. Pár szóval .kezesEbb lesz (úgymond kezdőkre gondoltak) erről tud valaki valamit.???
Engem is érdekelne a megoldás! Ugyan ezzel a problémával nézek szembe...
üdv