Ha nem mész nagyon szopóban akkor jó lesz a 14/52
De ha az is rövid ,akkor az már nem endurózás...................szerintem
Ha hosszú az áttétel akkor alacsony fokozatban ,alapjáraton is nagyon "szalad" a gép,azt meg állandóan simogatni kell kuplunggal,de ki,hogy szereti
azt hiszem 114 szemes van rajta de pont a héten fogom cserélni, utána megtudom mondani pontosan. Biztosra mentem mert 120 szemes láncot vettem :) Egyébként nekem ezzel az utazóm ha véletlenül valami közútra keveredek olyan 80km/h ahol kellemesen forog a motor.
Én nem érzem rövidnek az összekötőkön sem,bár az igaz,hogy ott nem megyünk sokat .
A hegyen viszont kell mert különben kettőben túl gyors lenne a szopóban...........szerintem!
Földutas csapatáshoz viszont biztos rövid,viszont olxan meg nincs ami mindenhez jó!
Sztem rovid, bar attol fugg mire hasznalod. Folduton rovid, szopatos zergebaszta kapatokon talan nem. DE igazabol 14/52 vagy 13/50 sztem jobb. Ezzel 2.ban mindenhol kuplung munkaval megfelelo lehet
Nem tudom Jano mit írt de a 2008-2009-es EXC-k szoktak problémásak lenni (olajtérelválasztás pl.)
Ennyiért meg "kicsit" túl van árazva,szerintem!
EXC-t 2007-ig és 2010-től
Sziasztok, 2009-es EXC 400-ről mit érdemes tudni? A régebbi EXC400 viszonyítva milyen? Ha jó állapotban van érdemes megvenni. Hobby endrurora kellene. Erről lenne szó:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_400_exc-11551523
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/KTM_huto_EXC_SX_66718115.htm