Ktm smr 450 re 2007-re keresek kis gyujtó tekercset ami töltés szál is jön fel mellékeltem képet mire gondolok aki tud jelezzen!
Tel:06705377495
email: apriliars160@gmail.com
köszönöm
amit te alul imbuszfejű csavart kitekertél az csak a zárt forgattyúsházból engedi le az olajat.
oldalt a lánckerék előtt is van egy csavar egy hosszú szűrővel, azt is ki kell szedni megtisztítani.
a leeresztő pedig hátul van a blokkban, de nem alulról hanem vízszintesen beketerve a blokkba (13-as kulcsnyílású csavar)
de a videóból láthatod az egész olajcsere menetét...
Azért remélem a kuplung deklit nem tömítőpasztával raktad vissza, eltömítve az olajjáratot mert akkor kb 10 perc alatt hajtókarcsapágyasra vágod a gépet!!!!
Sejtettem.
Meg van ket masik pont egy szuro es egy valodi leereszto.
Ezt sose tudtam megerteni.rendben hogy nem viszik el olyanhoz aki ert hozza de akkor 1 perc es google......
Csavar fej belso felen van a szűrő tuti jot tekertem.ki! De kb 2 dl folyt le melegen termeszetesen! Tobbi olaj a kuplung felen volt.....szted hol keressem a hibat??? Levegovel atfujattam a beontot is de semmi.otlet?
Sziasztok!
2003as Ktm 525sx rfs blokrol szeretnek velemenyt kapni! Mai nap olajat csereltem a gepen de a leereszto csavar kiszedese utan 2 dl olaj folyt le csak holott az oldalso szintjelzo uveg szinig volt...Tudtommal mind az 1.25 liternek tavoznia kellene...! Levettem a kuplung feloli deknit us es onnan kifolyt a tobbi olaj...ami sztem nem.normalis! Elkepzelesem szerint a blokkfelek kozt nem.kozlekedik az olaj! Talalkozott vki ilyen jelenseggel? Kerem ha igen építő jellegu tanacsokat szivesen fogadnek h mi lehet a baj forrassa es h ez normalis e!
További alkatrészek tudunk biztosítani más típusú cross gyártmányokhoz ( Aprilia, Gas-Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Tm, Yamaha) és Quad, Atv, Utv gyártmányokhoz ( Arctic cat, Can-am, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha)
Mivel nagyon sok típus található egy gyártón belül a beazonosításhoz kell a gyártmány, pontos típus az alkatrész pontos beazonosításához
Tehát Önnek Csak Annyi A Dolga, Hogy Az Adatokat bediktálja vagy elküldi hogy mihez és milyen alkatrészt keres És MI Rövid Időn Belül Megmondjuk Kapható-E Az Adott Típushoz És Hogy Milyen Áron Tudjuk Önnek Kínálni A Keresett Terméket.
Ha kérdése lenne érdeklődjön nyugodtan az elérhetőségen
Sziasztok. Ti milyen folyadékot használtok a kuplungba? Egyébként 2006-os EXC-be kellene? Tudom, hogy gyárilag ásványi, Motorex clutch fluid 75-öt ír. De mintha azt is hallottam volna, hogy automataváltóolajat használnak e helyett.
Honosított már valaki motort? ( külföldi okmányosat ) Egy 450-es költségei érdekelnének. ( nem csak a regadó, az összes)
Kösz
Tel:06705377495
email: apriliars160@gmail.com
köszönöm
amit te alul imbuszfejű csavart kitekertél az csak a zárt forgattyúsházból engedi le az olajat.
oldalt a lánckerék előtt is van egy csavar egy hosszú szűrővel, azt is ki kell szedni megtisztítani.
a leeresztő pedig hátul van a blokkban, de nem alulról hanem vízszintesen beketerve a blokkba (13-as kulcsnyílású csavar)
de a videóból láthatod az egész olajcsere menetét...
Azért remélem a kuplung deklit nem tömítőpasztával raktad vissza, eltömítve az olajjáratot mert akkor kb 10 perc alatt hajtókarcsapágyasra vágod a gépet!!!!
Meg van ket masik pont egy szuro es egy valodi leereszto.
Ezt sose tudtam megerteni.rendben hogy nem viszik el olyanhoz aki ert hozza de akkor 1 perc es google......
2003as Ktm 525sx rfs blokrol szeretnek velemenyt kapni! Mai nap olajat csereltem a gepen de a leereszto csavar kiszedese utan 2 dl olaj folyt le csak holott az oldalso szintjelzo uveg szinig volt...Tudtommal mind az 1.25 liternek tavoznia kellene...! Levettem a kuplung feloli deknit us es onnan kifolyt a tobbi olaj...ami sztem nem.normalis! Elkepzelesem szerint a blokkfelek kozt nem.kozlekedik az olaj! Talalkozott vki ilyen jelenseggel? Kerem ha igen építő jellegu tanacsokat szivesen fogadnek h mi lehet a baj forrassa es h ez normalis e!
https://www.kepesmotor.hu/ktm-...
Kawasaki Kx Kxf Kxe Klr Klx
Suzuki Rm Rmz Rmx Dr Drz Tsr
Yamaha Yz Yzf TT Dt Xt Xtz Wr
Honda Cr, Crf, Xr
futómű új alkatrészek eladók kedvező áron
A képeken látható pár alkatrész
Alkatrészek:
- fék pedál felújító
- kormánycsapágy
- első-hátsó főfékhenger, kerékfékhenger felújító szettek
- első-hátsó kerékcsapágyak
- lengéscsillapító felújító szett
- lengéscsillapító tömítés
- teleszkóp szimmeringek
- lengőkar, himba felújító szettek
- hátsó lengéscsillapító felújító szett (PDS szemek)
- szűrők
- más egyéb alkatrészek
További alkatrészek tudunk biztosítani más típusú cross gyártmányokhoz ( Aprilia, Gas-Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Tm, Yamaha) és Quad, Atv, Utv gyártmányokhoz ( Arctic cat, Can-am, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha)
Mivel nagyon sok típus található egy gyártón belül a beazonosításhoz kell a gyártmány, pontos típus az alkatrész pontos beazonosításához
Tehát Önnek Csak Annyi A Dolga, Hogy Az Adatokat bediktálja vagy elküldi hogy mihez és milyen alkatrészt keres És MI Rövid Időn Belül Megmondjuk Kapható-E Az Adott Típushoz És Hogy Milyen Áron Tudjuk Önnek Kínálni A Keresett Terméket.
Ha kérdése lenne érdeklődjön nyugodtan az elérhetőségen
tel.: +36-30-579-1558