Üdv Fórum tagok.
Tapasztalatokat ès informáciokat szeretnék kérni tölletek.
Szeretnék vásárolni egy exc-t, 530 és 525 között szemezgetek, egyáltalán nem vagyok képben a ktm es témában..., Kinek mi a tapasztalata? Melyiket érdemes megvenni?
Köszi a választ előre is.
Hali.nekem 10 éve 620 asom van.Bár az enyém 97 es újabb blokkos az egyik haver Honda xr t cserélte Ktm re azt bánta miért nem hamarabb ült át.97 est vagy utánit vegyél 97 től 2003 ig ugyanaz a blokk van a motorban.Ha valmire kíváncsi vagy kérdezz nyugodtan elbandi25@freemail.hu
Sziasztok. Beírom ide is, mert úgy látom, hogy talán itt a legnagyobb a forgalom
Bukógombát szeretnék venni egy 2009-es Duke 690-esre. Valaki esetleg tudna segíteni hol lehetne ilyet venni? Esetleg van olyen bukógomba, ami univerzális? Első ill hátsó tengelyre is szetnék, illetve oldalra ha van. Köszi mindenkinek. :)
Sziasztok, egy kis segítséget kérnék hozzáértő fórumtársaktól!
Megtudná azt mondani hogy mi végett van 10 kg különbség a 2002 KTM SC625 és a 2003 KTM SMC660 között?
Mik azok az alkatrészek amik ennyit rátesznek?
A hiba okozója elkèpesztően egyszerű.Ha szelephèzag OK,kompresszió szintèn,gyertya új akkor csak karburációs problèma lehet.Ha keihin FCR van rajta akkor minden fúvóka ellenőrzès.Fő fúvóka,mellette alapjárat,start,illetve a pilot csavar.Legyen mind gyári!Pilot csavar rugó ell,kèt alátètt ell,illetve az apró gumigyűrű ellenőrzèse.Kifúj ill szemrevètelez.Javaslom a gyors pilot csavart üzem közben kèt újjal állítható.Alap helyzet bentről kifelè kettő,kettő fèl.Síktolattyú (kocsi) kerèk ell ill vákum lap ellenőrzès.Fontos a benzin szint ! Fontos hogy a szellőző csöveket ami nègy darab (kettő furaton át szellőztet) nos abból kettőt vezess el a segèdváz felè ne lefelè vezesd ki.Valójában ez a problèmád hogy a karburátorod nem szellőzik!Vagy pók van a csövekben vagy föld.....Ha tiszták a szellőzőcsövek akkor is jó megoldás felfelè elvezetni őket.Röviden ennyi.
Srácok valaki tud mondani valami hasznos infót egy Lc4 620-ról . 95-ös èvjárat. Motor vásárlás elött állok. Most egy öreg Xt 500-am van. Nem tudom hogy átüljek egy 10 èvvel fiatalabb KTM-re vagy jó az az öreg japán gèp !?
Hali Narancsok!
Tudom, hogy nem krossz sisak....de hátha
Vadi új Nolan n86 bukó L-es eladó, pinlock, napszemű, 36eFt. Egyéb minták és méretek után érdeklődni telon lehet, adatlapomon a számom
Nekem anno a (2007)-es csinálta azt ha állt pár napot akkor egy merő kín volt az indítása .Szinte lehetetlen volt berúgni.Amikor nagy nehezen beindult és kicsit megjárattam akkor utána már viszonylag 2-3 -ra indult .Nekem a rugót kellet más szinüre cserélni mert nem "lötte" elég messzire az anyagot csak "pisilte" utána már indult jól.Az enyém motorféknél is durrogott én is azt hittem hogy sok a nafta de nem pont fordítva.Vagy szegény a keverék vagy tömítetlen a kipufogó.
Ui:A KTM-et nem jó csak úgy rugdalgatni én nem vagyok túl magas és nem mindíg értem fel rendesen vagyis nem tudtam JÓL megrúgni azt az enyém sem szerette ,ha tehettem a bakra állva rúgtam és akkor már pöcc röfff.Szép estét.
Tényleg jó ez a fórum.Bocs rosszul olvastam utána.(2t- 4t)Kritizálni lehet,de valaki normálisan választ adjon úgy látom az nem megy.Egyébként a főtengely szimering problémát a Ktm-es kollega mondta,hogy a valami olaj folyik a hengerhez ő szerinte,de arra nem tudott válaszolni ,hogy azért is szarul indulhat.A lényeg az volt ,hogy mindenből rakjunk újat bele akkor talán jó lesz.Na Valaki valamit???
Tapasztalatokat ès informáciokat szeretnék kérni tölletek.
Szeretnék vásárolni egy exc-t, 530 és 525 között szemezgetek, egyáltalán nem vagyok képben a ktm es témában..., Kinek mi a tapasztalata? Melyiket érdemes megvenni?
Köszi a választ előre is.