műszakin mi volt a feltétel? láncvédő, 2tükör, a többi ? látom nincs irányjelző, elvileg az nem kötelező. a rendszám szögállásáért itt már fejbe lőnek,. volt egy időszak hogy csak függőlegesen állhatott, hiába volt gyári a tartó. olyan bugyi volt a vizsgabizots bácsin,...
Ne a betűnél fúrd meg hanem közte és kend be valami fehérrel pl lakkfilc
Akkor ésre se veszik
Nekem körbe volt verve szegecsekkel mégis átment pár éve, a mostani helyzetet nem ismerem
De szerintem ha nemigen látszik nem köt bele senki sem
Ja köszönöm ! Nekem is volt már sok rendszámos motorom ,csak hallottam hogy mostanában nem engedik át műszakin azt a motort amin át van fúrva a rendszám. De lehet csak kósza hír, és nem igaz.
Sziasztok ! Az lenne a kérdésem hogy : most kapott ujj rendszámot a motorom , és ki lehet -e fúrni a rendszám táblát hogy csavarral felfogassam ?
Ha legközelebb viszem műszakira ,bele köthetnek -e vagy nem ?
Sziasztok!
Van egy feleslegessé vált egy teljesen új -felnin nem volt- 130/80-18-es Mefo Stone Master (mfc-11) gumi.
Érdekel valakit? fagyi5@citromail.hu
Sziasztok!
Van egy feleslegessé vált teljesen új, -felnin nem volt- 130/80-18-es Mefo Stone Master (mfc-11) gumim...
Érdekel valakit? fagyi5@citromail.hu
Sziasztok ! KTMhez keresek ( 2002es 400 exc ) , 2000 - 2004 közötti évjáratból , egy sztendert , ha valakinek esetleg van elfekvőben egy, azt nem csak írásban jutalmaznám ! :)
Sziasztok
Krosz pályázás hobbi szinten (kisebb asztalos ugratokat atugtani) endurozas (sirato falazas ,keskeny ösvenyeken manöverezes ,folyo medrek...
Milyen motort ajanlanatok? Csak 2t johet szóba kdx 125 nagyon kevés és elavult a futóműve.
Yz250 es exc 250 en gondolkodok mi a velemenyetek?
Sziasztok!
Van egy '97-es LC4 620-asom. Elkezdte "enni" gyertyát, meg melegedés után durrogva leáll, mintha kifogynak a benzin, utána viszont csak egy bizonyos idő elteltével indul újra. Ezt háromszor- négyszer megcsinálja, majd gyertyát kell cserélni, amivel szintén rögtön indul. Találkozott-e már valaki hasonlóval? Elektronikai egységeket hogyan tudnám leteszteleni?
Segítségetek előre is köszönöm.
A fogyasztás erősen függ a motor használatától. Mostanában nem nézegettem,de emlékeim szerint nekem akrával 5-5,5l a fogyasztás ha haladsz is,nem csak egy helyben reszelsz. Viszont ha ütöd,vagy egy helyben sokat reszelsz,akkor 6-7l.
Nekem OBDTR tű van benne,felülről a harmadikban van a zéger,a fúvókák meg gyári méretűek(178 fő,42 alapjárati), keverékállító 1,5 fordulatra van kitekerve. Ami még lényeges,hogy az úszószint jól legyen beállítva,és jó legyen a tűszelep,nehogy elfolyasd a benyát. Nekem mindig ezekkel a beállításokkal ment,így van ereje,és szerintem jó a fogyasztása is. Motorféknél néha durran egyet,de nem vészes. Mint írtam nekem akra van rajta,tehát ezek a beállítások nyitott dobhoz jók inkább.
Sziasztok!
Aki ért a karbikhoz az kérem segítsen.
Adott egy 525 EXC 2005-ből.
Megvettem a motort tavaly, nem babráltam a karbiját mert tökéletesen működött, csak kurva sokat evett. Ezért most belenéztem...
Amik voltak benne:
OBDTR tű fentről másodikban
185-ös főfúvóka
48-as alapjárati fúvóka
keverékcsavar 2 fordulatra nyitva
Ezzel a beállítással olyan 8-9 litert evett meg 100 km-en amit kicsit sokallok, mivel a többi 450-525 EXC a mezőnyben 5 literrel elröcög. Nem a fillérbaszás miatt, mert most tényleg szarér húgyér adják a benzint :) de az erdő mélyén nincs hol tankolni, benzint meg nem akarok cipelni.
Szerencsémre adták a motorhoz a gyári cuccokat, így belepakoltam azokat:
OBDVT tű fentről harmadikban
178-as fővfúvóka
42-es alapjárati fúvóka
1,25 keverék csavar nyitva
A motor azt csinálja, hogy elveszem a gázt és nincs semmi motorfék, mintha húznám pici gázon tovább, nem ejti vissza a fordulatot. Egyhelyben egyébként szépen veszi a fordulatot, ejti is, mondjuk durrog csattog, ami eddig szintén nem volt.
Kérdés az lenne merre induljak el ezzel a problémával?
Köszi a segítséget!
kicseréltem egy másikra, azzal hibátlan...
szét nem szedtem mert roncsolás nélkül nem lehet, és mivel tudtam szerezni egy másikat így nem is bajlódok vele
Akkor ésre se veszik
Nekem körbe volt verve szegecsekkel mégis átment pár éve, a mostani helyzetet nem ismerem
De szerintem ha nemigen látszik nem köt bele senki sem
Ha legközelebb viszem műszakira ,bele köthetnek -e vagy nem ?
Van egy feleslegessé vált egy teljesen új -felnin nem volt- 130/80-18-es Mefo Stone Master (mfc-11) gumi.
Érdekel valakit? fagyi5@citromail.hu
Zsolo
Van egy feleslegessé vált teljesen új, -felnin nem volt- 130/80-18-es Mefo Stone Master (mfc-11) gumim...
Érdekel valakit? fagyi5@citromail.hu
Zsolo
Krosz pályázás hobbi szinten (kisebb asztalos ugratokat atugtani) endurozas (sirato falazas ,keskeny ösvenyeken manöverezes ,folyo medrek...
Milyen motort ajanlanatok? Csak 2t johet szóba kdx 125 nagyon kevés és elavult a futóműve.
Yz250 es exc 250 en gondolkodok mi a velemenyetek?
egy 2008 a s sx 250 be vforce3 membránlapka szettet tud valaki véletlenül?
Van egy '97-es LC4 620-asom. Elkezdte "enni" gyertyát, meg melegedés után durrogva leáll, mintha kifogynak a benzin, utána viszont csak egy bizonyos idő elteltével indul újra. Ezt háromszor- négyszer megcsinálja, majd gyertyát kell cserélni, amivel szintén rögtön indul. Találkozott-e már valaki hasonlóval? Elektronikai egységeket hogyan tudnám leteszteleni?
Segítségetek előre is köszönöm.
Nekem OBDTR tű van benne,felülről a harmadikban van a zéger,a fúvókák meg gyári méretűek(178 fő,42 alapjárati), keverékállító 1,5 fordulatra van kitekerve. Ami még lényeges,hogy az úszószint jól legyen beállítva,és jó legyen a tűszelep,nehogy elfolyasd a benyát. Nekem mindig ezekkel a beállításokkal ment,így van ereje,és szerintem jó a fogyasztása is. Motorféknél néha durran egyet,de nem vészes. Mint írtam nekem akra van rajta,tehát ezek a beállítások nyitott dobhoz jók inkább.
Aki ért a karbikhoz az kérem segítsen.
Adott egy 525 EXC 2005-ből.
Megvettem a motort tavaly, nem babráltam a karbiját mert tökéletesen működött, csak kurva sokat evett. Ezért most belenéztem...
Amik voltak benne:
OBDTR tű fentről másodikban
185-ös főfúvóka
48-as alapjárati fúvóka
keverékcsavar 2 fordulatra nyitva
Ezzel a beállítással olyan 8-9 litert evett meg 100 km-en amit kicsit sokallok, mivel a többi 450-525 EXC a mezőnyben 5 literrel elröcög. Nem a fillérbaszás miatt, mert most tényleg szarér húgyér adják a benzint :) de az erdő mélyén nincs hol tankolni, benzint meg nem akarok cipelni.
Szerencsémre adták a motorhoz a gyári cuccokat, így belepakoltam azokat:
OBDVT tű fentről harmadikban
178-as fővfúvóka
42-es alapjárati fúvóka
1,25 keverék csavar nyitva
A motor azt csinálja, hogy elveszem a gázt és nincs semmi motorfék, mintha húznám pici gázon tovább, nem ejti vissza a fordulatot. Egyhelyben egyébként szépen veszi a fordulatot, ejti is, mondjuk durrog csattog, ami eddig szintén nem volt.
Kérdés az lenne merre induljak el ezzel a problémával?
Köszi a segítséget!
szét nem szedtem mert roncsolás nélkül nem lehet, és mivel tudtam szerezni egy másikat így nem is bajlódok vele