Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

műszakin mi volt a feltétel? láncvédő, 2tükör, a többi ? látom nincs irányjelző, elvileg az nem kötelező. a rendszám szögállásáért itt már fejbe lőnek,. volt egy időszak hogy csak függőlegesen állhatott, hiába volt gyári a tartó. olyan bugyi volt a vizsgabizots bácsin,...
Ne a betűnél fúrd meg hanem közte és kend be valami fehérrel pl lakkfilc
Akkor ésre se veszik
Nekem körbe volt verve szegecsekkel mégis átment pár éve, a mostani helyzetet nem ismerem
De szerintem ha nemigen látszik nem köt bele senki sem
Ja köszönöm ! Nekem is volt már sok rendszámos motorom ,csak hallottam hogy mostanában nem engedik át műszakin azt a motort amin át van fúrva a rendszám. De lehet csak kósza hír, és nem igaz.
Amúgy szép bringa
Eddig 36 motorom volt,ebből harmincnál több volt rendszámos és egyiken sem volt rendszámtartó keret!
Sziasztok ! Az lenne a kérdésem hogy : most kapott ujj rendszámot a motorom , és ki lehet -e fúrni a rendszám táblát hogy csavarral felfogassam ?
Ha legközelebb viszem műszakira ,bele köthetnek -e vagy nem ?
Sziasztok!
Van egy feleslegessé vált egy teljesen új -felnin nem volt- 130/80-18-es Mefo Stone Master (mfc-11) gumi.
Érdekel valakit? fagyi5@citromail.hu

Zsolo
Sziasztok!
Van egy feleslegessé vált teljesen új, -felnin nem volt- 130/80-18-es Mefo Stone Master (mfc-11) gumim...
Érdekel valakit? fagyi5@citromail.hu

Zsolo
Az exc 250-300-al nem nyulsz mellé!
Sziasztok ! KTMhez keresek ( 2002es 400 exc ) , 2000 - 2004 közötti évjáratból , egy sztendert , ha valakinek esetleg van elfekvőben egy, azt nem csak írásban jutalmaznám ! :)
Sziasztok
Krosz pályázás hobbi szinten (kisebb asztalos ugratokat atugtani) endurozas (sirato falazas ,keskeny ösvenyeken manöverezes ,folyo medrek...
Milyen motort ajanlanatok? Csak 2t johet szóba kdx 125 nagyon kevés és elavult a futóműve.
Yz250 es exc 250 en gondolkodok mi a velemenyetek?
Heló! EXCbe keresek supermoto szettet! (2004, 450cc, lehetőleg olyat ami 1 az 1be belemegy, küllőset, hátsó szélessége max 4,5" 26-20mm tengelyhez
üdv. keresek exc 300hoz 410w önindítót. köszi
KTM-kereskedésekben annyi van, hogy még el is adnak belőle...
ja és a karburátor és a membránház közötti gumi szivócső is jo vna a tudna valaki :)
Sziasztok.
egy 2008 a s sx 250 be vforce3 membránlapka szettet tud valaki véletlenül?
Sziasztok!
Van egy '97-es LC4 620-asom. Elkezdte "enni" gyertyát, meg melegedés után durrogva leáll, mintha kifogynak a benzin, utána viszont csak egy bizonyos idő elteltével indul újra. Ezt háromszor- négyszer megcsinálja, majd gyertyát kell cserélni, amivel szintén rögtön indul. Találkozott-e már valaki hasonlóval? Elektronikai egységeket hogyan tudnám leteszteleni?
Segítségetek előre is köszönöm.
Sziasztok ! Van valakinek eladó műszer fala exc re 2002es re való ?
Nemtom az rfs blokkba való tiéd meg xc 4 es járj utána
most látom van eladó :) csak ki tudja hogy jó lenne-e nekem 2011-2012 exc 450 blokkba
kuplung kosarat kerek megvételre. Valaki írhatna. 450 exc.
A fogyasztás erősen függ a motor használatától. Mostanában nem nézegettem,de emlékeim szerint nekem akrával 5-5,5l a fogyasztás ha haladsz is,nem csak egy helyben reszelsz. Viszont ha ütöd,vagy egy helyben sokat reszelsz,akkor 6-7l.
Nekem OBDTR tű van benne,felülről a harmadikban van a zéger,a fúvókák meg gyári méretűek(178 fő,42 alapjárati), keverékállító 1,5 fordulatra van kitekerve. Ami még lényeges,hogy az úszószint jól legyen beállítva,és jó legyen a tűszelep,nehogy elfolyasd a benyát. Nekem mindig ezekkel a beállításokkal ment,így van ereje,és szerintem jó a fogyasztása is. Motorféknél néha durran egyet,de nem vészes. Mint írtam nekem akra van rajta,tehát ezek a beállítások nyitott dobhoz jók inkább.
Sziasztok!
Aki ért a karbikhoz az kérem segítsen.
Adott egy 525 EXC 2005-ből.
Megvettem a motort tavaly, nem babráltam a karbiját mert tökéletesen működött, csak kurva sokat evett. Ezért most belenéztem...
Amik voltak benne:
OBDTR tű fentről másodikban
185-ös főfúvóka
48-as alapjárati fúvóka
keverékcsavar 2 fordulatra nyitva
Ezzel a beállítással olyan 8-9 litert evett meg 100 km-en amit kicsit sokallok, mivel a többi 450-525 EXC a mezőnyben 5 literrel elröcög. Nem a fillérbaszás miatt, mert most tényleg szarér húgyér adják a benzint :) de az erdő mélyén nincs hol tankolni, benzint meg nem akarok cipelni.

Szerencsémre adták a motorhoz a gyári cuccokat, így belepakoltam azokat:
OBDVT tű fentről harmadikban
178-as fővfúvóka
42-es alapjárati fúvóka
1,25 keverék csavar nyitva
A motor azt csinálja, hogy elveszem a gázt és nincs semmi motorfék, mintha húznám pici gázon tovább, nem ejti vissza a fordulatot. Egyhelyben egyébként szépen veszi a fordulatot, ejti is, mondjuk durrog csattog, ami eddig szintén nem volt.
Kérdés az lenne merre induljak el ezzel a problémával?
Köszi a segítséget!
kicseréltem egy másikra, azzal hibátlan...
szét nem szedtem mert roncsolás nélkül nem lehet, és mivel tudtam szerezni egy másikat így nem is bajlódok vele
10w60