ha olcsót akarsz akkor az eni 10w60at teszel bele, 2500alatt van literje, kb ugyanazt tudja mint a motul 7100
nekem a huskyba is jó volt, az lc4-be is ez van
Mutasd te mit tudsz,szájkarate az megy,ügyes vagy.
Köszönöm kérdésed volt érdeklődő csak a számodra ismeretlen fajtából,hozzáértő.
Áhh,én vagyok a marha,hogy ilyen senkikkel szóba állok,ne is pocsékold az energiát válaszra,lépek innen megint egy pár hónapra.
plusz ha egy régebbi motor sosem volt forgalomba helyezve az sem biztos hogy lehet is mert változtak azóta a környezetvédelmi szarságok
haver vett szalonba beragadt 2008-as te610-es huskyt aztán itthon nem lehetett forgalomba helyezni
románoknál meg lehetett volna oldani de utána itthon ismét honosítani kellett volna nagy pénzért
Heló!
Az érdekelne, hogy egy 125-ös KTM EXC-t ha forgalomba akarnék helyezni, ahhoz milyen átalakítások, papírok kellenek? Érdeklődtem egy motor iránt, de a hírdető azt mondta nem lehet forgalomba helyezni... Sok 125-ös exc viszont le van papírozva, úgy hogy A' kategóriás jogosítványba beleférjen...
A válaszokat előre is köszi!
RUDDOLF....ez a JÓSZÁG sem egy ATOMFIZIKUS elmével boldogul....de gondolom a te TÁKOLT szarodra se szakították rá a garázsajtót a VEVŐK...de amíg LÓSZAR van....addig VERÉB is...és gondolom ami MESÉT előadtál hozzá azt még ANDERRZEN is tátott szájjal és PISLOGVA hallgatta volna...de SZERENCSÉRE ő már nem hallja...
Nekem is van egy hasonló tapasztalatom. Nagyon érzékeny, és van egy kis rugózása ami miatt nehéz belőni.Én nem foglalkoztam vele, melegen be állítottam és kész.Ha hideg akkor inkább szívatót ráadom míg el nem éri a 60°c-ot ( 3perc) és utána szépen jár.
Szvasztok! Kérdésem lenne,szopok az alapjárat miatt,beinditom hidegen a motort,nagyon alacsony,rácsavarok a fekete állítón, ey darabig jo, majd 20 perc mulva már tul magas,visszatekerem,és folyamatos használatnál renden van,utána leteszema motort ,másnap kezdődik előről. mit kezdjek vele?
525 exc 2005
Hidd el h kap az olajat ha van benne elég a gyár valami egy két percet garantál bármilyen állásszögben addig meg még sokan nem is tudnak, a deko meg nagyon függ attól h hányszor állitod le és inditod újra pl 100 km en mert nem mind1 h egyszer vagy 20 szor és ugyanaz a helyzet a szabadonfutóval is
Amúgy jellemzően a széjjelegykerekezett motoroknál szoknak megpusztulni a hengerfejben a dolgok, azok ugye olyankor nem kapnak olajat egy cseppet se...
nekem a huskyba is jó volt, az lc4-be is ez van
email ise07@freemail.hu
De ugye ez a te FAJTÁDNAK szinte hihetetlen...aki a mindenféle ÍZLÉSTELENÜL összetákolt SZARJÁT akarja rámelegíteni valami "HOZZÁÉRTŐRE"...ugye...
Remélem mikor újra ELŐKERÜLSZ megint lesz valami tákolt FOSTALIGA a TARSOLYODBAN...a HOZZÁÉRTŐK számára....
ktm 525sx hez ki milyen motorolajat ajánlana? Most lessz cserés az olaj és nem igazán tudom mit használjak hozzá!
Köszönöm kérdésed volt érdeklődő csak a számodra ismeretlen fajtából,hozzáértő.
Áhh,én vagyok a marha,hogy ilyen senkikkel szóba állok,ne is pocsékold az energiát válaszra,lépek innen megint egy pár hónapra.
haver vett szalonba beragadt 2008-as te610-es huskyt aztán itthon nem lehetett forgalomba helyezni
románoknál meg lehetett volna oldani de utána itthon ismét honosítani kellett volna nagy pénzért
Az érdekelne, hogy egy 125-ös KTM EXC-t ha forgalomba akarnék helyezni, ahhoz milyen átalakítások, papírok kellenek? Érdeklődtem egy motor iránt, de a hírdető azt mondta nem lehet forgalomba helyezni... Sok 125-ös exc viszont le van papírozva, úgy hogy A' kategóriás jogosítványba beleférjen...
A válaszokat előre is köszi!
525 exc 2005