Egyiken se az eredeti órája volt mikor megvettem, de az elsőben legalább 37e volt mikor megvettem (az első tulaj annyival adta el).
A mostaniról sajnos nincs ilyen info, de csak én mentem vele közel 20e-t mióta nálam van és tavaly ugyan elég sok mindent ki kellett cserélni a blokkban, de a vezérműtengelyt azt pont nem.
Vagy csak nem volt az óra tekergetve.....
Havernak 45 vagy 48 nál kopott el az a kis pöcök a vezérműtengelyen
Ő mondta hogy több lc4-ről tud ami emiatt volt vezérműtengely cserés
Nekem sok tapasztalat nincs mert nem mentem még 1000km távot sem.
A himba résznél tuti kilopik az a gumi ágyas valami mert 3 motorról tudok-láttam amin szar volt
Én zsírozgatom minden menet után aztán csak bírja még egy ideig
Most 30 ezer van az órában állítólag tényleg ennyi van benne
Szvasztok! Kérdésem lenne,szopok az alapjárat miatt,beinditom hidegen a motort,nagyon alacsony,rácsavarok a fekete állítón, ey darabig jo, majd 20 perc mulva már tul magas,visszatekerem,és folyamatos használatnál renden van,utána leteszema motort ,másnap kezdődik előről. mit kezdjek vele?
Alkatrész van minden elég gyors is, az ára se igen több mint a japán gyártóknak
Olajcsere kicsit drágább lesz kb5 pénz a gyári szürőszett a hf- től kb3
A himba rendszert nézd meg elég drága a generál, a dekompresszor rész még a gyenge pont mindegyiknél meghal és viszi a szabadonfutót és az önindítót is
És a Honda után nagyon csörgő-zörgő lesz a blokk
Sziasztok
Motorvásárlás előtt állok :)
Vélemények /tapasztalatok érdekelnének szürke blokkos 640-el kapcsolatban ( Honda XR 650R volt szerettem nagyon ehhez tudok viszonyítani) mennyire szervízigényesek alkatrész ellátás/árak, vásárlásnál mire kell figyelni mi lehet buktató mennyire kényelmes hosszabb távon ( max 100 km) esetleg ha úgy adódik 2 személynek? De igazából minden érdekelne róla nem feltétlenül 640 érdekel csak de a keret max 900-960-ezer magára a motorra!
Hali!
300 exc -hez tud most valaki alapmeretes (71,925mm) dugattyut jo aron? Tudom, hogy barmelyik ktm boltban kapok hozza, hetfon rendelek is, de addig szet neznek szivesen, hogy mik a lehetosegek. Kosz!
Van egy 50-es hardox500-ból vágott hátsó lánckerekem
Exc-lc4 stb kompatibilis
A csavaroknál süllyesztve fogak megmunkálva porfestve matt sötétszürke színre
Sajna nekem nem fél el így önköltségi áron továbbadom 4800Ft
Ez a hardox sokkal szívósabb anyag mint bármi más, nem rideg de hihetetlenül kopásálló a jt c-45 c-49 anyagait simán veri tartósságban
"A Magyar Kaland Motorosok klubjának megalapításának célja mindenekelőtt egy JÓ KÖZÖSSÉG LÉTREHOZÁSA, illetve a kaland motorozás/ADV Riding népszerűsítése, a már megszerzett személyes tapasztalatok (szerelés, kiegészítők, túraútvonalak-túrabeszámolók, tanácsok), élmények (fényképek, videók), motor illetve felszerelés tesztek megosztása a tagok között.
Alkalomadtán közös túrák, találkozók, programok szervezése.
Szeretettel várunk minden csatlakozni vágyó Motorost!
MKM" https://www.facebook.com/group...
Sziasztok.Eladó 2,5L Motorex Power Synt 10w-60 motorolaj.4Literes a flakon tehát 1,5L hiányzik belőle.Garantáltan az van benne ami a flakonon.7500Ft-ot kérnék érte.
A mostaniról sajnos nincs ilyen info, de csak én mentem vele közel 20e-t mióta nálam van és tavaly ugyan elég sok mindent ki kellett cserélni a blokkban, de a vezérműtengelyt azt pont nem.