Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv! vacsi új szimeringet raktam bele , és lehúztam a gyertya dugót szikrázik, dugó gyűrű mint írtam fasza, henger tömitéseknek újjat raktam fel,
nem értem :))
Üdv

Ha már ilyen higgadtan és jól nevelten fejezted ki magad

Azon a japán gecin nézd meg a főtengely szimmeringeket. Lassan kézzel forgatva a lendkereket még esélyed is lehet rá hogy meghallod hol szelel. Ha a szimeringek jók, akkor hengerfej tömítés, hengertalp tömítés, és mész tovább. Gyűrű, dugó stb.

Ha szikra van, és benya is van, akkor egyértelmű hogy máshol van a baj. Szikrát ne gyertyával nézd, hanem pipát letekered a gyertyakábelről és 1 centiméterre odatartod a vázhoz vagy a blokkhoz. Ha simán a vezeték végéről 1 centit át üt a szikra akkor jó, ha nem akkor olyan lesz mint egy rossz kurva nedvesen.... baszhatod.

Üdv!
80 lc1 dt út közben csak leált magától, utána inditottam nem nagyon vette a fordulatot 5-6e üresben mintha letíltott volna leszartam azt hittem dugulás, este már be sem indult.
Mielőt írnátok:
Tekercs kimérve jó, szakadás nincs, CDI csere is történt! trafóig elmegy az áram, szikra van, gyújtás kapcsoló kikötve, mivel tekercset mértem le volt szedve a lendkerék és nincs elvágva az ékk, gyertyát beteszem tolom semmi nem is pöfékel hiába a hengerbe van benzin semmi, szimeringek jók, hengert néztem fasza pászos dugó szinte semmi kopás lötyögés, karbi kb 6x kitakaritva, min... 20 vadi új gyertyát néztem!

Egyszóval nyomás alatt vagy nincs szikra vagy a faszom se tudja, kb 2hete szenvedek ezzel a retek szarral!
Valaki normális választ tud adni mi az atya kurva istenért nem indul ez a kibaszott japán geci?
Kedves Motorosok!

Vállaljuk motorkerékpárok, quadok teljeskörű szervizelését márkától függetlenül. Cégünk hivatalos Kawasaki márkaszerviz joggal rendelkezik.

Bővebb információ és elérhetőségünk az adatlapunkon!

További Kellemes Napot!
http://kawaszati.hu/

nem mondanám olcsónak de kiváló szakemberek és abszolút megbízhatóak. valamit valamiért
csó

a fáncsi-motor szervizről van valakinek tapasztalata? rájuk merjem bizni az xt600-asomat komolyabb beavatkozásra..

köszönöm!
Sziasztok,

Nem tudtok Pesten (Én XIV.-ben lakom) egy jó szerelőt, aki kijönne, vagy el tudja vinni a motort? Aprilia Red Rose 125 a gép.
Nekem sajnos se szaktudásom, se szerszámom nincs hozzá.

Előre is köszi.
Sziasztok! Nem tud valaki Budapesten,lehetőleg a XVII. kerületben vagy a környékén egy jó motorszerelőt?Elszakadt a gázbowdenem, ezt követően kb 3 hétig állt a motor, most pedig nem hajlandó indulni. Sajnos idő/szerszám/hely hiányában nem tudom megcsinálni magamnak, ezért keresek egy,ha lehet olcsó(bb) szerelőt..előre is köszönöm a segítséget mindenkinek! Ha valaki tud segíteni, akkor e-mail-ben tegye... köszönöm: szabee49@gmail.com
Vidd el egy jó reszelőhöz....
Szí vesen!
naggyon köszi szépen ,még aktuális ....
hello Jozsi!

Egy kicsit megkésve! 70/9330532 M.szalka


üdv
sziasztok. lett egy keeway exceed 200-asom. elég hangos motorhangja van. hidegen jobban melegen nem annyira füstöl. sebességbe mikor kiengedem a kuplungot olyan hangja van mint mikor az új csapágyak súgását lehet hallani... esetleg fejér megye környékén tudnátok mondani jó szerelőt aki ért hozzá, meg boltot ahol csapágyak tömitések szimeringeket megtudom venni...
Üdv yamaha dt 125 motorom van de aza baja későn reagál a gázra, hogy oldjam meg a problémát?
nincs facebookom.
a motort már visszaadtam a tulajának.
azért köszi!
az édes kevés de igazándibol nem azzal van a gond hogy nincs sűrítés hanem azzal hogy 2 ütemű és elmegy a rés vezérlés mivel s dugatyúd kopott
Nézd átt még 1x szép nyúgottan én is jártam már így többször is hogy semmi baj nem látható aztán még sem jó próbáld meg az hogy teszel bele mondjuk 1 tizeddel nagyobb főfuvit és ha akkor is ezt produkálja akk rakd vissza a régit vagy ha javul akk újra kell fúvókázni
De ez csak tanács vegyél fel facerehttps://www.facebook.com/adam....
talán a vége. blokk környéke.
tényleg minden rendben volt az üzemanyagellátással.
nem először javítok motort, tudom mi hogyan müködik, de ez nem fasza.
a hengert nem bontottam meg.
azóta talán másik szerelőhöz gurult.
én nem vagyok hivatalosan szerelö, ezért ha a hengert is lehúzom, veszek tömítést, stb akkor a srácnak már nagyon drága leszek. inkább elviszi profihoz aki 2 napon belül 30 ezreket kér el. és ki is fizeti neki. volt már rá példa.
csak akkor sem hagy nyugodni, mert szívóoldali problémának adja magát, de nem az.
azóta indul 7-8x szivató majd intenzív rárugás és indul, 8bár van benne ezt a szezont még kibírja :)
nincs kompresszió egy értelmű nagy generál:(
"nyulva"
lehetséges hogy nehéz a varió görgő sőt karbihoz volt hozzá csulva?
henger talp tömítés?
esetleg benzin szin ha elálítódott véletlen
bocs nem olvastam hogy ki pucultad akk nézd meg hogy a benzin szűrőn keresztül megy e át nafta minden féle képpen karbi gond ha a tömcsik jók és a szimering is esetleg szívó csonk lehetséges még vagy vmi ilyesmi blokk kirepedve talán