Ha olyan okos vagy, akkor tudhatnád, hogy nem a köbcentihez, hanem a karburátor torokátmérőhöz rakják a főfúvókát.
Már javítottam Dt-t, spec generáloztam.
Nem akart kiforogni, s játszottam a főfuvikkal.
100-as a 80cm3-snek a gyárija, a 125-ösnek meg 120-as.
De ha neked 65-ös fúvókád van, akkor szerinted miért eszik sokat?
Talán levegő hiánya lehet?
Légszűrő?
Mellesleg már több motort javítottam, mint Te láttál.
A szerelőd egy hülye!
A 80-as LC-nek, 100-as a főfuvija.
Ha a 65-össel megkened, szarrá ég a dugód.
Valamit kurvára rosszul számolsz a fogyasztásnál, a 125-ös nyelezve sem eszik ennyit.
Rakjál rendet a fejedben, utána jöhet a motor.
Helló!
Én most újítottam fel teljesen a 80-as LC1 DT-et.
Most járok a bejáratásnál 304km-nél, és kurva sokat eszik 100Km/9L!
A szerelő azt mondta kéne egy karburátorjavító készlet mert eléggé szar mán mindent kipróbált de sikertelen 65fúvoka van benne .Hidegen magas a fordulat kb: 4e de ez kb 1percig amíg be nem melegszik,ilyenkor rá szoktam húzni a szivatót leesik a fordulat 2e bemelegszik akkor fasza 1-1500. Csapok vele egy pár kört akkor meg elszáll az alapjárat.
Sajnos nem lehet kapni egyben javító készletet csak külön-külön,össze számoltuk kb 26e kerülne.
Kérdés a következő újonnan 15e egy Taiwan karbi ha meg veszem akkor elérhető lesz az is hogy ne zabáljon ennyit vagy nem? Mert ha nem megy a bontóba nem fogok vele szórakozni 100km/9L és még bejáratós max 40km/h 5e fordulaton szóval még nem is húzom neki.
Végáttételnek milyen fogaskereket rakjak rá hogy meg is maradjon a nyomaték de kb 90km/h körül menyen, igaz még nem nézhetem meg a vég sebességet de már ez is idegesítő ha 50-et lövöm neki 5.5e pörög,
sziasztok! segítségeteket szeretném kérni, fontos lenne!
2006-os VL250-es Intruder szelephézeg adataira lenne nagy szükségem, és már nem tudok hova fordulni! az is elég lenne ha csak útbaigazítást kapnék h merre induljak a keresésben! előre is köszi!
A segítségeteket szeretném kérni! A Polaris Sportsman 500-as kijelzőjén még hideg motornál is villog a HOT és a CHECK ENGINE felirat. Mi lehet a hiba? Hol kezdjem a keresést?
Győrben lakom.
Megkérdeztem egy szervízt ott azt mondták,hogy 2 oka lehet.
Vagy TPS szenzor vagy injektor.
A hibakód kiolvasás náluk 7000 Ft lenne és most tudok új TPS Szenzort ennyiért így kipróbálom. Hát ha...
Ha leáll, akkor meg kéne nézni a hibakódot amit letárol az ECM.
Valószínű ott el lehet indulni már. Pl lehet TPS szenzor, vagy ha automata szivatós, akkor annak a motorja, vagy érzékelője. Én valahol ilyen irányban keresném a hibát.
Hova valósi vagy?
Sziasztok!
Olyan problémám lenne h s51 es simom nem indul. szikra van benzint kap sőt be is köpi a gyertyát(próbáltam már azt h kevésbé dús keverékkel de úgy is ugyan ezt csinálja) kondit kicseréltem trafót kaptam egy másikat de azzal se akar semmit se csinálni alaplap a helyén gyertya és mexahézag0.4 elképzelésem nincs mi baja lehet....
Már javítottam Dt-t, spec generáloztam.
Nem akart kiforogni, s játszottam a főfuvikkal.
100-as a 80cm3-snek a gyárija, a 125-ösnek meg 120-as.
De ha neked 65-ös fúvókád van, akkor szerinted miért eszik sokat?
Talán levegő hiánya lehet?
Légszűrő?
Mellesleg már több motort javítottam, mint Te láttál.