Az LC1 12Voltos.
Tehát olyan akksi is kell bele.
De mivel a villany töltőtekercsről megy, hiába teszel akkut, úgy is szar lesz a villanyod.
Ha viszont nem teszel a fesszabályzó megy tönkre.
Az akku ezeken a dudához, meg az irányjelzőhöz biztosít egyenáramot.
Röviden ennyi.
Tegyél hátra ledes világítást, így előre több amper jut....;)
Helló! Ha 12v égő van a motoromba akkor 12v aksi kell? Egy yamaha 80dt Lc1-ről lenne szó,tekercsről megy a világítás ha magas fordulaton kenem neki akkor jól világit de ha alacsony akkor elég gyengén, most nincs benne aksi de sokan azt mondják elég a 6v aksi.ez igaz lenne?
Sziasztok!
Köszi srácok a munkát,patent lett.
Mindenkinek csak ajánlani tudom a RedLineMotors-t!
Ma végre kipróbáltam,már amennyire engedte az idő. Szuper a motor és futómű is!
Tavasszal folytatjuk,mást nem akkor olaj csere lesz.
Fényezést nem vállaltok véletlenül?
Jó hétvégét!
Jimmy
Sziasztok motorszerelők!
A Mirek Motors felvételt hirdet motorkerékpár szerelő és robogó szerelő munkakörök betöltésére. Az állások 2013 márciustól tölthetők be, meglévő motorkerékpár szerelő végzettséggel! A követelmények nem túl lazák, de azért érdemes már most jelentkezni. Bővebben
Nem sós ( nátriumklorid-Na Cl) hanem trisós (nátrium foszfát ()faccom tudja a képletét fejből:)
Tehát trisós vízben főzögessed.
A trisót gyakorlatilag bármylik házstársi bolt tart, ronda barnás papírzacskóban.
A csappal és a tanksapkával nem lehet gond,mert külön itatóból folyt neki a benzin,igy a vákum csak ki van iktatva.
A Kifőzés jó ötlet,halottam már rola csak én sos vizet.
NEM ROSSZ ÖTLET,amit meg is fogok tenni.
Légszürő az rendbenn van.
Söt probáltam egy teljesen jól müködő motorrol leszett karbival is,de detto az a jelenség.
Szoval azért nem értem,ha esetleg mégis a karbi lenne rosz,mert akkor a másik miért megy el vele jol.
Csak ez a szar RUNNER nem akar jol müködni.
Nézd meg, szedd szét a karbit de mindenét amit tudod tekerd ki szedd szét, majd ami nem műanyag, tedd bele egy fazékba önts bele vizet meg valami oldószert (brigéciol) és kezd el melegíteni forrásig, azaz főzd ki a karbidat, jobb esetben az eltömődött csatornákból is kiszedi a koszt. Ha már agy jó ideig forrt a karbid, tedd bele egy tiszta vizes edénybe amibe meleg víz van szintén, utána levegővel fúvasd ki a kis furatokat fúvókákat. Töröld el szépen, elvileg koszmentesnek kéne lennie. Utána állítsd be újra a karburátort. Amíg főzöd a cuccot, takarítsd át a légszűrőt is pormentesre és a szivacsot is.
tanksapka szellőzése lehet egy hiba esetleg. Próbáld meg nyitott tanksapkával, hogy mit csinál. Nézd meg esetleg a csapot, el van-e tömődve, vedd ki, szemrevételezd.
Helló!
Ma beindítottam a 80dt és a túlfolyón folyt a fagyálló kifele alapjáraton csak csöpögött ha oda húztam neki folyt,+ észre vetem hogy a toroknál van egy hajszálvékony repedés, ez okozná a folyást vagy csak terjeszkedik a fagyálló, kb 3hete öntöttem bele
Nem igazán szerelő kell.
Szerintem annál jobb nincs mikor valaki a saját vasát akarja megcsinálni.. :)
jah hát itt mindenki macgyver...aztán lehet ha lapos a motorjának a kereke lapos,má tolja a gumishoz..mert maga nem tudja felfujni
szoval a ledes kevesebb ampert vesz fel igy előre töb marad?