Van egy 2003as R6-om és nem tudom be inditani...Állandoan azt irja ki,hogy "HI" ahol a kőfokot mutatja. Imobiliserrel van gond...Mikor megvettem a motrot az után vettem észre,hogy hozzá nyultak az egész gyujtáskapcsolohoz...össze-vissza vannak kötözgetve a kábelok meg minden.Eddig nem volt vele gondom igaz nem rég vettem csak. Elforditom a kulcsot és 2 másodperces késéssel felmegy a fordulat mérő kivilágitanak a vissza jelzők,de a HI kiirás előugrik és nem lehet startolni a motrot. Csak a piros szervizkulcsom van a motorhoz.
Ki tudná nekem megcsinálni és kb mennyi pénz lenne?
Köszi előre is a segitséget.
Szép napot.
Lenne egy olyan gondom hogy van egy Malaguti F12 LC, a CDI alatt van egy kék kis doboz rajta egy piros leddel jön ki belőle 9 kábel és hogy ha ezt kiveszem akkor mi lenne ?
ha a cserélt cuccal is szar volt, akkor a cserélt fesszabályzó volt szar. Googleon találni egy két olyan fazont akik készítenek fesszabályzót, javaslom csináltass egyet a motorodra.
Sziasztok! Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében keresek olyan MOTORSZERELŐT, aki ért a saját szakmájához. 125-ös Suzuki Dr-em van. és az a problémám, hogy egyszerűen nem lehet normálisan beállítani a karburátort. Már kb. 50-szer ki volt takarítva, és akárhogy állítom a levegőt, alapjárati csavart, akkor is a motor alacsony fordulaton dadog, köpköd, indítás meg úgy néz ki, hogy kb. 10mp-ig önindítőzás szívatón, aztán gázrángatás, hogy hátha véletlenül beáll normális alapjáratra. Melegen vagy bőg a magas fordulattól, vagy túl alacsony és leáll. Köszönöm a segítséget!
Szerelő kellene aki nem húz le és megbizható Budapesten.
Piaggio Hexagon 150 2-t kellene megnéznie.
Nem indul se rugásra rendesen(20.-ra kb) se inditózásra.
Érden/Diósdon tudna valaki ajánlani egy jó gumist? 21 es aluráfos felnin szeretnék gumitcseréltetni és nem örülnék ha megnyomnák, megkarcolnák a peremet.
Üdv jövőhéten szeretnék venni egy motort és kéne egy szerelő aki megnézné a motorokat, vidékről mennék fel Budapestre és környékére, 2-3 motort kéne megnézni . 600 túra kategóriák (Bandit , stb. ) Aki tudna segíteni az kérem jelezze és me beszéljük hogy mikor hol stb. Előre is köszi
Sziasztok
Lehet alap kérdés, de a segítségeteket kérném!
Van egy Honda CB125T2 motorom, Keihen karburátorral.
A szívatónak van egy kis karja magán a karbin, milyen állásban van rajta a szívató és mikor nincs?
A karon annyi van rajta: Choke
Karbiban egy pillangó szelepet mozgat ami elzárja/kinyitja a légszűrő oldalán a levegő útját, egyik állásban kb 90% lezárja másikban, teljesen akadály mentesen áramlik a levegő.
Tipp?
Segitségre lenne szükségem!
Van egy 2003as R6-om és nem tudom be inditani...Állandoan azt irja ki,hogy "HI" ahol a kőfokot mutatja. Imobiliserrel van gond...Mikor megvettem a motrot az után vettem észre,hogy hozzá nyultak az egész gyujtáskapcsolohoz...össze-vissza vannak kötözgetve a kábelok meg minden.Eddig nem volt vele gondom igaz nem rég vettem csak. Elforditom a kulcsot és 2 másodperces késéssel felmegy a fordulat mérő kivilágitanak a vissza jelzők,de a HI kiirás előugrik és nem lehet startolni a motrot. Csak a piros szervizkulcsom van a motorhoz.
Ki tudná nekem megcsinálni és kb mennyi pénz lenne?
Köszi előre is a segitséget.
Szép napot.