Sziasztok ducati multistrada 1200s motort akarok vásárolni valaki valami okosságot rôla?(hibák,stb...)privátban jô volna smadar@azet.sk köszönöm előre is az infokat...norbi
A multkor írtam nektek, hogy rángat picit a gépen 2500 és 3000 fordulatnál szinte bármelyik sebességben, legalábbis így éreztem, most voltam szervízbe henger, injektor szinkron megvolt, olajcsere most lesz gyertyák jók, újak, légszűrő is tök jó, valamint lánccsere is volt most, jól megy és egy sportkipuffot kapott nemrég, de még ezek ellenére sem szűnt meg pedig próbáltam 100 oktánszámú benzinnel is, de nincs változás. Szerintetek mi lehet a gond?
Nekem mikor még nem volt váltókarom, de minden más az idomokat kivéve mentem egy próbakört....
Fel kb. 4. be, kuplungot csúsztatva elindultam és góóóó, valami mz, simson, kispócki kgst lámpa felstzögelve tükrökkel....
Még a régi "H" zxr -n.... Hmmm jó kis öreg "porszivócsöves" nagyon imádtam!
Próbáltam sebességet váltani, azt hittem veszi a fokozatokat, de csak most tűnt fel, hogy nem. Tudom, lámán hangzik, sajnos az is volt a dolog....Köszi szépen mindenkinek a távgyógyászatot, meg Tetováltnak a személyes közreműködést!
" hogy ha sebességben van a gép, akkor nem indul el, és lefullad. Üresben, meg behúzott kuplungnál vígan pöfög, de amint kiengedném és indulnék, lefullad."
Akkor ezt most nem ertem.
Tényleg nem a szenzor volt a ludas. A váltókar hajlott el úgy, hogy 4.ben volt, és nem lehetett váltani. Vissza kellett hajlitani, ennyi. Sajnos ezt nem láttam tegnap éjszaka sötétben. Ezúton is köszönöm a segítséget!
csak annyit tegyél meg hogy megkeresed a csatlakozóját és áthidalod egy darabka vezetékkel
ha így sem megy akkor megnyugszik mindenki, ha igen akkor egy kicsit verdesed csalánnal a hátad és legközelebb is kérdezhetsz
Nem hiszem, hogy ez a szenzor ment tönkre, mert eddig lehajtott oldalsztenderrrel simán elindult. A villamossági dolgokhoz sajnos nem értek(erős színtévesztő révén el is vagyok tőle tiltva), plusz kell rá egy hátsó bal index is, úgyhogy csak hozzáértőre bíznám.
Helló! Sikerült megcsinálni? Én itt lakom Esztergom mellett Táton, szerszámokkal tudok segiteni (villamossághoz nem nagyon értek) de ha van segitség (pl rajz)hogy hogyan lehet átkötni ideiglenesen hogy haza tudd vinni a motort akkor állok rendelkezésre. Köszi
emailben keress meg és elmondom, hogy tudod átkötni a védelmet.
Tilos és veszélyes, de addig átkötött védelemmel a motort haza viheted vagy szerelőhöz.
Én onnan sajnos messze vagyok.
Kuplung vagy oldaltámasz kapcsoló vagy kábelköteg megsérült.
Valoszinu hogy a sztender kapcsolod serult vagy a vezetek ehhez a kapcsolohoz vagy maga a sztender serult es nem nyomja a kapcsolot. Vizsgald meg hatha csak az a kis nyelv serult vagy gorbult. Mindenesetre ha szerelohoz viszed NE engedd hogy kiiktassa a kapcsolot. Nagyon veszelyes.
Az a hatalmas nagy harci helyzet, hogy a mai szlovákiai kis kiruccanás során sikerült egy kanyarban (zuhogó eső + vízátfolyás) a gépet (Kawasaki ER-5 1997-ből) vízszintbe helyezni. Nagyjából 20-nál elcsúsztam, egy letört index és szétesett lámpa (ezt csak össze kéne csavarozni) "annyi" történt, hogy ha sebességben van a gép, akkor nem indul el, és lefullad. Üresben, meg behúzott kuplungnál vígan pöfög, de amint kiengedném és indulnék, lefullad. Egész eddig hibátlanul működött, a csúszás óta van ez a jelenség. Most Esztergomban van elrejtve, tudtok ajánlani ott egy megbízható szerelőt? Előre is köszi a segítséget.
A multkor írtam nektek, hogy rángat picit a gépen 2500 és 3000 fordulatnál szinte bármelyik sebességben, legalábbis így éreztem, most voltam szervízbe henger, injektor szinkron megvolt, olajcsere most lesz gyertyák jók, újak, légszűrő is tök jó, valamint lánccsere is volt most, jól megy és egy sportkipuffot kapott nemrég, de még ezek ellenére sem szűnt meg pedig próbáltam 100 oktánszámú benzinnel is, de nincs változás. Szerintetek mi lehet a gond?
Aki tudna segíteni kérem szóljon.
Köszi.
Fel kb. 4. be, kuplungot csúsztatva elindultam és góóóó, valami mz, simson, kispócki kgst lámpa felstzögelve tükrökkel....
Még a régi "H" zxr -n.... Hmmm jó kis öreg "porszivócsöves" nagyon imádtam!
Akkor ezt most nem ertem.
olvastam én itt már rengeteg idiótaságot, de ez dobogós helyen van
ha így sem megy akkor megnyugszik mindenki, ha igen akkor egy kicsit verdesed csalánnal a hátad és legközelebb is kérdezhetsz
RC meg én is megírtuk.
Hinni meg a templomban kell...
Tilos és veszélyes, de addig átkötött védelemmel a motort haza viheted vagy szerelőhöz.
Én onnan sajnos messze vagyok.
Kuplung vagy oldaltámasz kapcsoló vagy kábelköteg megsérült.
Az a hatalmas nagy harci helyzet, hogy a mai szlovákiai kis kiruccanás során sikerült egy kanyarban (zuhogó eső + vízátfolyás) a gépet (Kawasaki ER-5 1997-ből) vízszintbe helyezni. Nagyjából 20-nál elcsúsztam, egy letört index és szétesett lámpa (ezt csak össze kéne csavarozni) "annyi" történt, hogy ha sebességben van a gép, akkor nem indul el, és lefullad. Üresben, meg behúzott kuplungnál vígan pöfög, de amint kiengedném és indulnék, lefullad. Egész eddig hibátlanul működött, a csúszás óta van ez a jelenség. Most Esztergomban van elrejtve, tudtok ajánlani ott egy megbízható szerelőt? Előre is köszi a segítséget.
Feri
http://www.manualedereparatie....
http://www.manualedereparat
ie....
talán így meg is találja a listában.......
Itt megtalálod:
http://www.manualedereparatie....
www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">első
www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">második