Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Szerelőt keresnék CPI hussar 125 4ütemü csodamotoromhoz,4.és 15.kerület környékén A motor megszorult olajhiányban,nincs kompresszió blabla ötlet?tudtok valakit ajánlani?
Szia! mpluszd.szerviz@gmail.com Írj erre a címre, hogy mit szeretnél!
hello budaörs környékén keresnék egy jó szerelöt irjon ha valki ugy érzi hogy az
Sziasztok. Mostanában észrevettem, hogy 5.ben véletlenszerüen rug 1-2 -t a moci mintha nem venné be rendesen az 5. sebességet, és mielött rugna egyet pillanatra megtorpan. Mi lehet ez?
Üdv! Ha minden igaz, megvan a hiba: lecseréltem a tirisztort, azóta jó(A tekercsek ellenállása mindig a gépkönyvben megadott értékek között mozgott). További szép napot mindenkinek, köszönöm a segítséget! MK
Megpróbálom, köszönöm! A fejleményeket leírom. Üdv:MK
a jeladóról feszegesd le a műanyagot aztán forraszd át a tekercset
utána jó lesz
csak szigeteld le rendesen
engem is így szopatott, hol volt szikra hol nem
Köszönöm, más fórumon is a jeladó jött ki lehetséges bajforrásnak. A furcsa csak az, nem köhög, nem rángat, szépen leáll. De azt mérem ki először. Üdv, és még 1x kösz!
Nekem volt ilyen gyújtás-jeladóm. Honda 750-en. elindult, majd kb 10 km után köhögés köpködés 1-2 percig aztán beindult mehettem vele 100 km-t. Valami melegedés hatására kontakt hibás lesz.
Üdvözlet mindenkinek! Gyújtás gonddal kapcsolatban keresek tapasztalt hozzászólólat. Tirisztoros gyújtású simsonom újonnan felvett szokása: rúgásra indul, majd kb 10 mp múlva megáll, aztán nem indul. Gyertya ki, szikra nincs. Pipa le, a gyújtókábelen sincs szikra. Kis simogatás, birizga, újra van szikra. Mire összeszerelem, megint nem jó. Aztán egyszer csak elindul, hajtom órákig, leállítom, és az egész kezdődik elölről. Másik trafót próbáltam, azzal sem volt szikra, kábeleken látható sérülés nincs. Kb eddig jutottam. Van valakinek valami ötlete? Üdvözlettel: MK
ez már több mint elég nekem
köszönöm még1x
És itt van ez is Gödöllőn
TRK
megnézem köszi szépen
üdv
keresnék bp v környékén vkit aki alu hegesztéssel foglalkozik. ha esetleg magára ismer vki jelezze itt v akár privátban. köszi
Helló! Kétütemű krosszhenger fúrásárol volna szó az előző fúrás polírozva volt tudtok-e ilyet hogy hol csinálnak?Az előző lépcsőt nem én csináltattam persze perselyes hengerről van szó. Köszi
Sziasztok ismét rövid volt ez a hétvége igy nem tudtam jelentkezni viszont uj megállapitások a bandittal karurátor okkal kezdeni mrá nem lehet mit és mivel 3 gyertya teljesen jo csak 1 nem ami olajos és kormos és 300km ter alatt az alojszint a maximumrol a minimumra csökkent plusz beinditás után pár másodbercig gyönyörüen jár és veszi a fordulatot amig gondolom megjön az olajnyomás és felér a hengerfejbe igy most már szerintem csak olaj probléma lehet nem tudom mi lehet gyakoribb olajlehuzo gyürű vagy szelepszárszimering sztem az utobbi valoszinübb kérdésem volna mekkora munka szelepszárszimeringet cserélni ? elég a szelepdeknit és a vetérmütengelyt levenni és a dugot felső holtpontra rakni és ugy is mgoldható vagy le kell venni a hengerfejet is ? elöre is köszi a segitségeket majd üdv
Várom jelentkezésedet!
köszönöm a segitségeteket mindenképp jelentkezni fogok mert én már nem birok vele addig is üdv
A korom általában a túl sok benzinre vezethető vissza. Karburátor baj van a motorodnál mindenképp szerintem. Elérhetőség az adatlapomon ha érdekel, én is 5-6ig szoktam dolgozni, hétvégente relatíve rá érek.
Jövő héten hétvégén tudok foglalkozni motoroddal, addig be vagyok táblázva. Ha megfelel, visszatérünk rá. Te döntesz.
Köszi mindenkinek falsot nem sziv sehol sztem a karbi tetejész is üveglapin sikba csiszoltam nincs megrepedve sem a memránok is nagyon jok a hengerhez vezetö csonkok is jok az 1 es hengernél van egy leágazás ami kinyitja a benzincsapot itt volt egy repedés de beragasztottam söt még le is gugoztam és megcsináltam a benzincsapot hogy van olyan állás rajta hogy vákum nélkül folyika benzin reggelente füstöl de sztem az lehet hogy csak a pára amugy a kipufogó vége teljesen körmos és az olajati is eszegi apránkét de azért gyanakszok erre mert csak 1 gyertya kormos cseréltem gyertyát cseréltem már fel a trafokat gyertyakebel gyere is volt gyertyapipa is irhjatok cimet és elérhetöséget és hétvégén elgurulászok ha jo nektek is mert hétköznap álltalába 5-6 ig dolgozom elöre is kösz
Szia! Karbi alapos pucolás, tisztítás, szakszerűen beállítás szinkron és mehet. A kormolás az nem olaj. Emailon egyeztethetünk időpontot ha gondolod. Ha olaj probléma lenne az füstölne.
Ja azt kifelejtettem, hogy motorszerelőként dolgozom egy márkaszervízben, természetesen itthon maszek vagyok
Szia.

El gurulhatsz nyugodtan, ahogy a szavaidból kivettem bele ástad magad elég mélyen a dologba. Karburátorban mostmár BIZTOS vagy, hogy jó? Egyébként ha olaj jutna az égéstérbe, azt látnád a kipufogó végén is, hiszen kéken füstölne. Szerintem ott még mindig karburátor lehet a hibás... Így a leírtak alapján legalábbis.. Falsot nem szív sehol?