Helló!
Van egy Yamaha dt80 LC1.
Közvetítő fogaskerékkel küszködik amióta megvetem!
Ami volt benne azt is már házilag csinálták meg, csapágyat raktak a bronz persely helyére.Vettem egy használtat foglyuk rá hogy még épp volt benne a persely kicsit kopott volt. Szerelő bele rakta kb 1hónapot bírt ki megint meg adta magát, bele esztergáltak egy csapágyat és valami kemény anyaggal öntötték körbe. Kb megint egy hónapig jó volt és megint sz@r.
Mit lehetne vele csinálni?
Hello! Köszönöm, ez egy jó ajánlat és közel is vagytok. Azon vacilálok, hogy most vagy tavasszal csináljuk -e? Karbi állásában nem állítódik el? Az olajam nincs 1 éves és 2500kmt ment. Szóval van -e értelme most csinálni mindent? Bocs a zavarásért!
Szia. Szelephézag állítás 500ft/szelep plussz lapka ha kell. Karbi szinkron az 10ezer. De abba nincs takarítás beállítás. Csak szinkron. De szerintem egyszer kell rááldozni a 40 ezret szelep karbi és 2 évig le van gond, ha van használwa.
A neve powerbomb, de már van megabomb is.
Nem csak ktm-eken van, bárki be tudja szerezni, és fel tudja pattintani a motorjára.
A lényege: nyomatéknövelés, halkabb motor, valamennyi plussz lóerő.
Sziasztok, lenne egy kérdésem, nem nagy dolog, csak már régóta gondolkozok rajta, és nem találok róla sehol semmit.
Szóval krosszmotorok leömlőjén szokott lenni egy kis tartály szerűség a cső fölött. Legtöbbször 450 SX-F-en láttam. http://img.jofogas.hu/images/8...
Így néz ki. Nem gázgyorsító, arra rájöttem.
Sziasztok
Van egy aeroxom dellorto21 es karbival és olyan gondom van hogy alul picit darál utánna nagyobb fordulaton már nem igazán csinálja
mi lehet a baj?
hegyes tü van benne és középen van a zéger
sokat kaphat tegyem feljebb a zégert mit javasoltok?
irhatok emailre is sürgös lenne köszi
Ahogy apuci is leirta ez elegge bonyolult feladat beallitani a valtot. Plusz a kupplunggal szoktuk kezdeni. Ill nem is annyira bonyolult inkabb mivel a szervizeknek vannak gorgo keszletuk tobb sulyozasra ezert viszonylag egyszerubb beallitani a cserelgetessel. Termeszetesen rakhatsz bele 3 gorgot nem artassz neki. Logikusan 120 fokban elrendezve. Minnel kevesebb a gorgo sulya annal kesobb kezd el felvaltani szal 3 gorgovel mondjuk 7000 ezernel kezd varialni mig 6 gorgovel mar 2000 ezertol valt. Azert nem tudsz gyorsulni mert mintha 20-nal felraknad 6-ba egy nagyobb gepnel. En azt javaslom hogy egy olyan szervizbe vidd el ahol van gorgo keszlet a polcon. De ha nem akarod akkor jatszadoszhatsz vele.
Sziasztok!
Köszi a sok infót!
Holnap fogom szétszedni a dolgokat.
A gyorsulás annyira esett vissza, hogy egy komolyabb emelkedőn itt Budán nem tudnék elindulni vele mert nem pörög fel rendesen viszont ha elérem a 45km/h-t szabályosan "megugrik" és gyorsít szépen.
4 gyűrű volt benne de azzal szépen ment gyorsult rendesen.
Lehet veszek akkor egy vario gyűrű szettet és próbálgatom belőni a dolgokat.
A főtengelyt néztem nem verte szét a 4 gyűrű.
Ha 3-at teszek bele akkor is szétmehet?
Elvileg akkor könnyebb lesz és jobban pörög...
azert azt ketlem h tobbet javitottal na mind1.szarra van kopva a siber is es az uszo szinten mar nem lehet allitani igy orran szajan kapja a benzint vagy folyik. nem zarja a tu a fuvokat... most vagy egyenken veszek uj alkatreszt hozza es felujitom de az kibaszott sokba kerulne. vagy talaltam egy 80 dt-n volt egy mikuni karbi nem reg lett felujitva es azt megveszem 5e es akkor tegyek bele egy 100 fuvokat?
A CVT váltót elég nehéz belőni.
Ha visszaesett a gyorsulásod, először meg kellett volna nézni a karburátort.
Alapos takarítás, járatokat is.
Ha tiszta, mehet a behangolás, és ha veszi a lapot, akkor lehet a varióhoz nyúlni.
Ha csak 4 volt benne, az fasza, mert vagy 6, vagy 3 at szoktak bele rakni.
4 darabbal nem lesz kicentírozva a varió, és ütni fog.
Nézted a főtengelyt?
Nem üt? Mert ez simán szétverhette, emiatt a szimmering is szelelhet.
Akkor is lehet lendület csökkenés...
meg lehet etetni a 80assal is 9-10 litert
de csak ilyen iszapolós helyen és nekem is csak egyszer sikerül
70es tempóval 3,5 80as tempóval 4,5 literre jött ki nekem a fogyasztása
Én már csináltam olyat. És Te?
Lapkáid vannak hozzá?
Olyan is kell hozzá, mint a képen a bal alsó.
FJR1300, vagy CX500?
Merhogy nem mindegy....
Van egy Yamaha dt80 LC1.
Közvetítő fogaskerékkel küszködik amióta megvetem!
Ami volt benne azt is már házilag csinálták meg, csapágyat raktak a bronz persely helyére.Vettem egy használtat foglyuk rá hogy még épp volt benne a persely kicsit kopott volt. Szerelő bele rakta kb 1hónapot bírt ki megint meg adta magát, bele esztergáltak egy csapágyat és valami kemény anyaggal öntötték körbe. Kb megint egy hónapig jó volt és megint sz@r.
Mit lehetne vele csinálni?
Kérlek adj egy e-mail címet vagy írj az adatlapunkon lévő elérhetőségre ,hogy ne zavarjuk a forumozókat!
Üdv.: Red Line Motors Kft.
Karburátor tisztítást,karburátor szinkront,szelephézag ellenőrzést(állítást) 18.000 Ft-ért elvégezzük önnek!
Üdv.:Red Line Motors Kft
Teljes körű műszaki vizsga intézés 2000 Ft
http://www.facebook.com/pages/...
Nem csak ktm-eken van, bárki be tudja szerezni, és fel tudja pattintani a motorjára.
A lényege: nyomatéknövelés, halkabb motor, valamennyi plussz lóerő.
Szóval krosszmotorok leömlőjén szokott lenni egy kis tartály szerűség a cső fölött. Legtöbbször 450 SX-F-en láttam.
http://img.jofogas.hu/images/8...
Így néz ki. Nem gázgyorsító, arra rájöttem.
Van egy aeroxom dellorto21 es karbival és olyan gondom van hogy alul picit darál utánna nagyobb fordulaton már nem igazán csinálja
mi lehet a baj?
hegyes tü van benne és középen van a zéger
sokat kaphat tegyem feljebb a zégert mit javasoltok?
irhatok emailre is sürgös lenne köszi
Köszi a sok infót!
Holnap fogom szétszedni a dolgokat.
A gyorsulás annyira esett vissza, hogy egy komolyabb emelkedőn itt Budán nem tudnék elindulni vele mert nem pörög fel rendesen viszont ha elérem a 45km/h-t szabályosan "megugrik" és gyorsít szépen.
4 gyűrű volt benne de azzal szépen ment gyorsult rendesen.
Lehet veszek akkor egy vario gyűrű szettet és próbálgatom belőni a dolgokat.
A főtengelyt néztem nem verte szét a 4 gyűrű.
Ha 3-at teszek bele akkor is szétmehet?
Elvileg akkor könnyebb lesz és jobban pörög...
Ha visszaesett a gyorsulásod, először meg kellett volna nézni a karburátort.
Alapos takarítás, járatokat is.
Ha tiszta, mehet a behangolás, és ha veszi a lapot, akkor lehet a varióhoz nyúlni.
Ha csak 4 volt benne, az fasza, mert vagy 6, vagy 3 at szoktak bele rakni.
4 darabbal nem lesz kicentírozva a varió, és ütni fog.
Nézted a főtengelyt?
Nem üt? Mert ez simán szétverhette, emiatt a szimmering is szelelhet.
Akkor is lehet lendület csökkenés...
de csak ilyen iszapolós helyen és nekem is csak egyszer sikerül
70es tempóval 3,5 80as tempóval 4,5 literre jött ki nekem a fogyasztása