Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz az infót
Ne erőlködj, majd 10 fokban beindul....
szevasztok.

Egy kérdésem lenne.Mi lehet a gond ha ilyen hideg időben nem indul a motor(nem fűtött garázsban van).Hiába pörgeti, még be sem röffen, pedig rá van húzva a szivató.2001-es zx6-ről beszélünk.
Köszi a segítséget!
A nicasil bevonatú hengeren végzett tisztító hónólás után túlméretes dugattyút küldött hozzá az öreg mert hát a hónólás is anyagelvételes javító módszer ergó pótolni kell a kimunkált anyagot tehát teszünk bele nagyobb átmérőjű dugattyút
NÉGY század mm-re szokta az öreg TÁBORI csinálni de egy kicsivel lehet lazább is 5század ha nem annyi akkor meg kell mérni mikrométerrel hogy mennyi az annyi konkrétan és akkor lehet reklamálni bár véleményem szerint ha meghónólták a hengert és a hónólás előtti méretű dugattyút küldtek hozzá akkor ott valamit benéztek
Akkor mekkora hézagnak kellene lennie?Az a baj,hogy ahol csinálták a hónolást küldtek egy dugattyút is,de pont ugyan akkorát mint amekkora a hónolás előtt benne volt.Ha a henger belseje csak pár századdal is lett nagyobb,a dugattyúnak nem kéne követni ezt az eltérést?Mert ha összerakom,az új gyűrűknek köszönhetően biztos meg lesz a kompresszió,de meddig?Pár hónap után meg már nem lesz garancia.Ezért próbálok okosodni, mielőtt esetleg felhívom őket és lebasznak,hogy mit okoskodok,ha nem értek hozzá.
Nem erre az értékre szokta készíteni nekem a táboriék és nem volt még gond soha
Üdv,van egy 2003-as Suzuki RM 250-esem,aminek hüvelyes a hengere és most volt hónoláson,szeretnék bele egy dugót és a könyv szerint az illesztési hézag 0,045-0,055 mm nikasilos hengernél,a kérdés az lenne,hogy ez az érték érvényes a hüvelyes hengerre is vagy az esetleges más hőtágulás miatt hüvelyes hengernél nagyobb hézag kell?
Valaki megírná, hogy 160ccm hengerhez 28-as dellorto karburátorba,
milyen méretű alapjárati fúvókát vegyek?
nagyon szépen köszönöm a segitségedet!
Szia! Általánosságban indítási fordulatnak 300-350 fordulat/percet adnak meg.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki abban segiteni hogy a Malaguti F 15 nek menyi lehet az inditási fordulat száma?
Ha valakinek szüksége lenne szerelöre:http://www.kepesmotor.hu/motor...
Eladom megkímélt állapotú Bike-Lift Racing 350-es hidraulikus motoremelőpadom. Érdeklődni a lucifer0820@freemail.hu e-mail címen.
ha a dugattyút magában leszoritom csavarhuzóval akkor is szelel!
Lazzának lazzán jár! gumi tömitést a végén megfoditottam is igy probáltam de nincs valtozás! még a bovdent megnézem és ha eredmény 0 akkor jelenkezem ha nem baj!
a szívató dugattyújának az alján van vmi gumis tömítőfelület. nem sérült? benne van egyáltalán? azt kellene megnézni h lezár-e. állítócsavart tekerd be teljesen. lehet h a bovden háza túl hosszú, és nem engedi le teljesen a dugattyút. meg kellene mérni. v valahol felakad. nézd meg h kivéve mennyire jár lazán.
ezt végig zongoráztam csak nem ilyen sorrendben az uszószintem automata nem lehet állitani! Phbn12 dellorto van rajta! De ugy néz ki 70%-ban ugy néz ki hogy a szivató enged át! mit tudok kezdeni vele? kézi szivatós!
oké. tűszelep elzár. ez kilőve.
úszó nem lyukas? nézted vízben, nem merül el, nem bugyog, nem lötyög benne semmi?
tud mozogni rendesen? karbit összerakott állapotban rázogasd meg. hallanod kell h kotyog. azt meg érezni h mennyire könnyen.
az üzemanyagszintet hogyan lőtted be?
biztos ! már nagyon tanácstalan vagyok!
ha még mindig csepeg akkor még túl magas az üzemanyagszint a karbiban. biztos h jól zár a tűszelep? ha megfordítod a karbit, belefújsz a benzincsőbe nem szabad tudnod átfújni rajta.
Leellenőriztem mindent már az egész karbi belseje uj és semmi változást nem tapasztaltam! Mit lehet még tenni? max annyi hogy a levegő szürő felé már kissebb menyiség jön de a kifukón még mindig csepeg!
amíg ömlik a karbiba a benzin addig a többi dologgal nem lehet mit kezdeni. először azt kell megszüntetni. nem zár el a tűszelep, beragadt vagy lyukas az úszó. szedd szét, ellenőrizz le mindent. nézd meg az összes fúvókát és a kehelycsövet is h jól a helyükön legyenek. a rossz alkatrészeket cseréld ki.
a mikuni karbival nagyon vigyázni kell nekem rd-m van és az úszótű az egy isten átka egyszer túlfolyik felragad néha jó de már ki is gyullatam újat nem gyártanak most azon vagyok hogy belebarkácsolok valami mást de újat.