Van a karbi alján benzinleengedő,ott engedd le a benzint.
A tankból is varázsold ki a benzint,utánna tankold,meg friss benzinnel.
Ha beindult akkor járasd addig mig üzemmeleg nem lesz,utánna zárd el a benzin csapot és várd meg mig a gép magától megáll,esetleg utánna a karbiban maradt benzint is leengedheted a leeresztő csavarral,hogy legközelebb könnyen induljon meg így a karbiban se rakódik le semmi.Téli tárolás előtt érdemes ezt eljátszani.
Remélem segitettem.Üdv és mielőbbi jó időt.
Szia! Én először kiszedném mind 2 bombát és megtakarítanám visszaraknám és megnézném mit csinál, ki lehet őket mérni is, hogy mekkora ellenállása. hideg víz meleg víz. ezt a gépkönyve írja adatokat. És ha eltér akkor valószínű, hogy rossz. Nézd meg vezetékek rendben vannak e nem testel le vagy valami.
Sziasztok!
Egy ötletre illetve tanácsra lenne szükségem!
2001-es R1 motoromon a hűtőn két gomba található! Az egyik a hőfokot méri a másik pedig a ventillátort kapcsolja.A tegnapi járatásomkor arra lettem figyelmes hogy mikor felmelegszik a motor 96 C˙fokra akkor szépen be kapcsol a ventillátor viszont mikor vissza hül vártam h kikapcsoljon de semmi. A motor hűtőfok kijelző már 55 re lehült akkor is megy a vantillátor. Tönkre ment a hőgombám? Állítólag ebben egy folyadék van ami kapcsol, elvileg? Van esetleg ilyen gombátok ami jó is olcsón eladó? Vagy más ötlet?
Hello kedves Fórumozók!
250 csepptankos Jawam van, elektromos problémával. Egy jó szerelőt keresek, aki ért a régi szoc. technikákhoz, a villamossághoz, és korrekt áron dolgozik. S.O.S.
Minden segítséget köszönök.
Szia! Friss üzemanyag, karbitisztítás, megnézni, hogy nem ragadt-e le a gyűrű a hengerben (hol tárolod? pincében? oda krumpli való... ) tömítések állapota, frissesége meg van-e. Gyújtószikra intenzitása megfelelő-e (pára). Próbáld meg először levegőszűrő, utána kipufogó nélkül indítani (folytás). Próbáld féktisztítóval (alkoholtartalom) indítani. Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem előrébb leszel vele...
Segítséget, vagy legalábbis tanácsot szeretnék kérni!
Van egy YZ450F crossmotorom. Kb. 4 hónapja áll a pincében, és nem indul.
Lehetséges hogy a benzinből elpárolgott az oktán és így nem tud berobbanni eléggé?
Vagy pedig a karburátorban úgynevezvén a benzin "berohadt" elkocsonyásodott, és ezáltal nem kap benzint?
Vagy pedig egyszerűen annyira hideg van hogy hidegindítóval sem képes beindulni?
A gyertyát kiszedtem, megpucoltam, ellenőriztem szikrát is ad!
Tavaly tavasszal teljes generálon volt, dugó, gyűrű, hajtókar...stb. Semmi ilyen problémája nem lehet!
Szia! Köszönöm az infót,de sajna itt csak az 1995-től van fent. Az meg sajna nem jó:( Tulajdonképpen csak a nyomatékok miatt lenne rá szükségem. A pontos adatokra, meghúzásnál. Hengerfej,vezérműcsapágy stb......köszi azért.....!
Sziasztok! A képen látható könyvet szeretném megvenni! Ha valakinek van ilyen és eladja kérem írjon, fontos lenne! Ha csak kölcsön is, az is érdekelne. Megfizetném azt is! Előre is köszönöm! Sziasztok..
Haverom gpz-je 5 fok alatt nem indul, se hidegindítóval, semmivel. Meleg garázsba betolva 2 óra múlva pöccre elindul. Bár állítólag a 2000 utániak elindulnak...
A tankból is varázsold ki a benzint,utánna tankold,meg friss benzinnel.
Ha beindult akkor járasd addig mig üzemmeleg nem lesz,utánna zárd el a benzin csapot és várd meg mig a gép magától megáll,esetleg utánna a karbiban maradt benzint is leengedheted a leeresztő csavarral,hogy legközelebb könnyen induljon meg így a karbiban se rakódik le semmi.Téli tárolás előtt érdemes ezt eljátszani.
Remélem segitettem.Üdv és mielőbbi jó időt.
Egy ötletre illetve tanácsra lenne szükségem!
2001-es R1 motoromon a hűtőn két gomba található! Az egyik a hőfokot méri a másik pedig a ventillátort kapcsolja.A tegnapi járatásomkor arra lettem figyelmes hogy mikor felmelegszik a motor 96 C˙fokra akkor szépen be kapcsol a ventillátor viszont mikor vissza hül vártam h kikapcsoljon de semmi. A motor hűtőfok kijelző már 55 re lehült akkor is megy a vantillátor. Tönkre ment a hőgombám? Állítólag ebben egy folyadék van ami kapcsol, elvileg? Van esetleg ilyen gombátok ami jó is olcsón eladó? Vagy más ötlet?
250 csepptankos Jawam van, elektromos problémával. Egy jó szerelőt keresek, aki ért a régi szoc. technikákhoz, a villamossághoz, és korrekt áron dolgozik. S.O.S.
Minden segítséget köszönök.
2003-as CBR 954RR-be szeretnék jó áron új NGK IMR9C-9H gyertyát. Aki tud ilyet írjon legyen szíves.
Köszi!
Segítséget, vagy legalábbis tanácsot szeretnék kérni!
Van egy YZ450F crossmotorom. Kb. 4 hónapja áll a pincében, és nem indul.
Lehetséges hogy a benzinből elpárolgott az oktán és így nem tud berobbanni eléggé?
Vagy pedig a karburátorban úgynevezvén a benzin "berohadt" elkocsonyásodott, és ezáltal nem kap benzint?
Vagy pedig egyszerűen annyira hideg van hogy hidegindítóval sem képes beindulni?
A gyertyát kiszedtem, megpucoltam, ellenőriztem szikrát is ad!
Tavaly tavasszal teljes generálon volt, dugó, gyűrű, hajtókar...stb. Semmi ilyen problémája nem lehet!
Köszönöm előre is!
http://www.manualedereparatie....
Sose késő megmutatni hozzáértőnek ! A könyv nem minden .