Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát?
Ja, hogy Te 4 darab fogaskereket akarsz cserélni. Minek?
220-230 ezer? Egy kettes javítása? Makogó vadászkutya legyek, ha nem csinálom meg 150 alatt. És gyári új minden, fogaskerék, léptető, tömítések. Olaj+ szűrő is benne van...
K1 pedig egyszerű gép. Azért, mielőtt bármi történik, méress egy teljesítményt...
suzuki hollós szervizzel kapcsolatban van valakinek valami tapasztalata? köszi!
Na folyt...

Te nem értesz banyek.
Ha kiszeded a váltót és irány a bontó, akkor pont azért kell magaddal vinni, h meg tudd nézni más évjáratéhoz is nem?

Mondjuk nem tudtam, h röntgen szemed van, és látod a blokk belsejében a váltó hibáját.

Ez no comment. Mostanában sok rosszat hallok róluk...
Tatabányán lennék én, ha nem találnál...
GSX-R 600 K1 motorom nem igazán adja le a max teljesítményt mostanában. kb. a régi 400-as ninjám teljesítményét hozza jelenleg. tud valaki Budapesten egy normális szervizet, ahol nem csak összegányolják, hanem valóban lelkiismeretesen dolgoznak? ez a típus már injektoros, ezért a korábbi szerelőm ezt nem vállalta. köszi!
postaláda....
Sziasztok

Motorvásárlás előtt állok, de laikus vagyok.
Keresek olyan Bp-i hozzáértőt,szerelőt, aki vállalná, hogy eljön velem megnézni pár kiszemelt példányt természetesen a megfelelő díjazás fejében. Mivel nagyrészt vidéki motorokról van szó, így sajnos nem tudom megbeszélni a tulajokkal, hogy hozzák el Bp-re mondjuk a Motorrad-ba átnézetni.
Az e-mail címem kotama1981@gmail.com, ide is írhatsz ha nem publikus.
Köszönöm
Valoban ugylatom az attetelezes mas, bar markans elteres nincs szoval ez semmikeppen nem kizaro tenyezo, ugyanis valtozatlanul komplett valtocsererol beszelek (tehat rohadtul nem valtoztat semmin).

Ez amit irtal hogy szet kell szedni es meg kell nezni es irany a bonto neharagudj semmi mas csak annak bizonyiteka hogy valami ismeretlen okbol nem akarod megerteni amit mondok.

Magyarazd meg nekem kerlek hogy mi a tokomnek szedessem szet es alljon egy szerelonel darabokban ha mar rengeteg ember szedszedte, lefotozta es feltette a netre hogy mi a gond? Pontosan ugyanaz a baja az enyemnek is, ez biztos.
Majd akkor szedetem szet ha megvan a megoldas.

Pontosan tudom mi a baja es azt is tudom hogy kb. 220-230e forint lenne megjavitani a nagy konyv szerint. Ebbol 130e forint a 4 fogaskerek plusz a leptetovilla a suzukitol, a tobbi munkadij es kellekanyagok.
Na ebbol szeretnek sporolni ha lehetseges, es ennek probalok utanajarni.

Mar tobbszor is leirtam hogy az irany a bonto nem megoldas mert ami a bontoban van az is ugyanugy szar vagy szar lesz, es nem vagyok hulye hogy feleslegesen dobjam ki a penzem az ablakon es berakjak egy bontott alkatreszt amirol elore es biztosan megmondhato hogy pontosan ugyanugy fog tonkremenni.

A FullGasrol meg lehet sokmindent mondani de van nekik egy gyari alkatreszadatbazisuk amiben vilagosan latszik a part number valtozas es van annyi tapasztalatuk hogy ezalapjan nyugodtan kijelenthessek hogy ez egy nem elismert gyari hiba.
Arrol nem akarok beszelni hogy mielott megvettem a motort hozzajuk vittem egy komplett atvizsgalasra es errol a tipushibarol egy budos szot nem szoltak, csak 1 evvel utana mikor elojott a gond es probaltam kideriteni hogy mi a fene lehet a baj, de ez most nem tartozik ide.
Igaz.

Persze, sokan csinálnak frankó átalakításokat, csak ugye általában olyanok, akinek van rá ideje meg pénze.

Sztem sem, de én maradnék a kézzel fogható tényeknél. Kivesz rossz alkatrész, lemér, és keres bele másikat. Max part number alapján utána néz, h miben lehet még ilyen.
Ez a papírforma...

Ezek meg a vállalkozó kedvü jelöltek
Hogy lehet egy 1100 gixerbe berakni a 6 fokozatú 750-es váltót az 5 fokozatú helyett. ( a lap alján vannak linkek szép képekkel is a mely projekt volumenére enged következtetni, feltételezve egy egészen "minimális" típusismeretet is.)

Az áttétel eltérések még nem zárják ki annak lehetöségét, hogy a komplett váltó nem adaptálható. Nyilván ezt innen a "fotelból" nem lehet egyértemüen megállapítani.
Akkor elég rosszul vizsgáltad meg barátom. Vizsgáld meg a képen...
Nem hülyeség pénzt spórolni, egy javításon, de az ilyen hibáknál nemigen tudsz így próbálkozni. Szét kell szedni, meg kell nézni MI A ROSSZ?, fogni egy tolómérőt(meg a rossz alkatrészeket), és irány a bontó...de ezt már a szerelőnek kéne, akihez viszed...vagy csinálhatod te is otthon, h megint spóroljál...

A FullGas-t inkább hagyjuk. Mostanában minden motornak ami oda megy szervizbe el van görbülve a váza...
Kép alapján nem lehet kijelenteni.
Ha nincs eladó jobb akkor 100% érdemes.
Ritka v. drága és veterán esetekben tuti érdemes.
Van olyan érzésem te is ismered az illetőt.
meg kell cinezni aztán egyből jó lesz
Ha már így néz ki kár a javításnak neki kezdeni is de:::!?
Hogyha a fogak felülete épp és a kapcsolókörmöknél kopott el a fogaskerék javítható.
Pár ilyen már megjavúlt és gond nélkül megy(saját gépemben is van ilyen több éve...)
Tudok adni magánban telszámot ahol csináltatom...
Gépmunkában és anyagismeretben otthon az illető és nem ma kezdte...(csak időben kivárni, de inkább várok egy profira, mint szar legyen)
http://www.sportmotor.hu/motor...
ITT VAN PÁR CIKK SZÁM KÖNYV UTÁNA TUDOK NÉZNI HA ÉRDEKEL
https://picasaweb.google.com/D...
Köszi!
Ózd-on van egy ürge. Azt mondják jól dolgozik.
http://villanymotorok.blog.hu/
Megvizsgaltam es en azt talaltam hogy csak a 2-es mas bennuk.
Az pedig hogy tok mas a blokk egy dolog de allitolag maguk a valtok kompatibilisek (K1-K5 kozott), ennek probalok utanajarni es keresek olyat aki csinalt mar ilyet.
Hol is van ebben a hulyeseg? Hogy probalok egy jo megoldast keresni ami 100e forinttal olcsobb mint a hivatalos ut? egy 700e-s motornal bocs ha nekem ez szamit es probalkozom.

A FullGasban mondtak nekem hogy 2-es fokozat kapcsolokormei K1-K3 600-ban szarok (750-t nemtudom, annak nem jartam utana) nemjo az anyaga es a formaja sem, nem veletlenul van a gyari alkatreszadatbazisban sem cikkszamvaltozas csak a 2-es fogaskerekenel (nem elismert tipushiba), illetoleg ha a neten rakeresel (angolul) nagyon sok temat fogsz talalni hogy megadja magat a kettes, minden esetben ugyanaz a hibajelenseg, eloszor csak magas fordulaton ugranak at a kormok, (olyan mintha a lanc atugrana) utana mar alacsony fordulaton is es vegul megadja magat a leptetovilla is es kidobalja a fokozatot.

Bar nemtudom miert nekem kell ezt most mind elmondanom pont neked...
Hello Roland 144! Keress meg ezen a mail cimen: progrip31@hotmail.com vagy 06 20 négyhuszonegy-42hetvenkilenc számon. Tudok segiteni 25km-re lakom tőled!
Mivel hülyeséget kérdeztél, ezért hülyeséggel válaszoltam.
Még mindig tök más a két blokk, és ha kicsit utána jártál volna pl a váltó áttételeknek, akkor nem kérdeztél volna ilyet. Ahhoz meg nem kell űrkutatónak lenni, h lásd, h másak a számok nagyon.
Ezen nincs mit felülvizsgálni.
Amúgy miből is gondolod, h típushibás? Inkább a 750 szívlámpásé az sztem...

Viszont ha még mindig azt akarod belerakni, akkor sok szerencsét.