Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Tud valaki Komárom-Esztergom megyébe egy szerelőt aki be tudja állítani a karburátorom(Kínai a motor CG125-ös blokk van benne és Keihin karburátor).Most kaptam szét kapott egy pár új cuccot(Gumit,tárcsát,kormány stb). A gyári légszűrő egy szar ezért tettem rá egy Simota Racing Sport légszűrőt,de akárhogy próbálom nem tudom beállítani rendesen. Most megy ,de fura,ezért gondoltam ,hogy inkább elviszem szerelőhöz megnézetem ,hogy mi van.És a gyertyaképem sem fényes full fekete a gyertya :( ,de a karbin 2 csavar van egy alapjárat és egy levegő amihez csak akkor lehet hozzáférni ha nincs fenn a tank :S Szóval ha valaki tud egy szerelőt Tatabányán vagy Esztergom környékén ne tartsa magában. És ha esetleg azt is tudja ,hogy ez mennyibe fog fájni akkor írja meg. (Most tapsoltam el kicsit több mint 70e-ret szóval már elég szűkös a keret)
Hmm-hmm...még sincs annyira igazad?
Sziasztok!
Felhivnám figyelmeteket egy motorfényezőre és ezúton szeretném ha más nem járna úgy mint én!
Egy eséssel kezdődött:))))Mindenki nagyon ajánlotta a Nyrcsaholyi Kicsák Róbertet.Nagyon dicsérték jól dolgozik, drágán de jól.
Mondom egye fene nem nézek oda 10 ezer forintnak.
De sajnos nagyot csalódtam, a munkájában is és ahozállásában is,5 hétig volt nálla a motor megigért időpontra nem csináltam meg,és mikor fel hivom hogy akkor mennék a motorért azt mondja hogy VOLTAK PÉNZESEBB MELÓI IS ezért hanyagolta az én motorom,és a legjobb hogy még ő volt felháborodva,a farok szin(eredeti nem egyezik az oldalidoméval:((( marticázta inkább a fujás helyett,de a matrica levegő buborékos lett,a hasidomról inkább le lett törve a fül minhogy oda hegessze és le fujja(2 ujnyiról van szó) Ja és a legszebb kulcsot is ott hagytam, és jártak a motorommal, km óra fel volt irva.Nem 5 km-ert hanem olyan 90et.
De az 50 ezret elvette rebbenéstelen arcal.
Tehát fiuk lányok ahogy gondoljátok de én nem ajánlom senkinek,egy nagyképü sunyi pöccs.És még szarul is dolgozik.
Figyeljetek oda KICSÁK RÓBERT NYIRCSAHOLYI Fényezőről van szó!
Szeva! Te merre vagy Nógrád megyében?
De az is igaz, hogy nekem se ment még tönkre egy sem! Igaz ha nem cdi gyújtásról van szó, akkor én a primerkört szoktam kikötni.
Mi ez a parázs vita a tönkremehet-nemmehetről? Még a gyújtáselektronikát is hazavághatja a trafó, ha nincs testelve a szekunder tekercs. Főleg a tranzisztoros gyújtást. És tényleg kinyekkenhet a trafó is, bár nem mindegyik. Főleg a pipába szerelt trafók érzékenyek a hülyeségre!
Amit te mondasz az megint más téma:)
a trafók (régen) azt nem szerették ha pl rajta volt a gyujtás és megszakitós rendszernél folyamatosan (gyujtóponton van) egyhelyben áll, mondom ez régi rendszereknél volt igaz hogy kinyirodhatott a trafó, ezt már 20 éve orvosolták a jeladós gyujtáselektronikával. ha a tarfó leadja a szikrát vagy test hiányában nem adja le akkor se lessz semmi baja.
Kedves kolléga, ez így nem teljesen igaz ám Az addig stimm hogy le kell adnia a szikrát, de a trafónak ettől semmi baja nem lesz.. Akkor elég sok motor meghalt volna már a kezeim közt, ha ettől baja lenne. Vegyünk egy szimpla kompresszió mérést, négy pipa le, csőgáz és indítózol kb 10 másodpercen át míg eléred a legnagyobb nyomást.. és ezt négyszer, ha négyhengeresről beszélünk. És mind beindult utánna is, és előtte is..:)
"Más az elmélet, és más a gyakorlat"
Szevasz!

Szép és jó a leírás, de egy valamit kifelejtettél. Kompresszió? Szelepbecsiszolás megvolt-e? Dekompresszor nem nyom-e egy kicsit! Ha kell egy kis segítség, msn címem: hitman027@freemail.hu.
Motorkerékpár szerelő a végzettségem, talán tudok neked segíteni, illetve egymásnak ha úgy adódik
SEGITENE VALAKI. ?
Hali vettem egy husqvarna Te610 est és már a faszom kivan vele. szerelő vagyok elméletileg. :D regeteg motor javitottam már és raktam össze dobozbol szarabtól szarabigg. de iet még nem basztam hogy ful fel ujitottam egy husqvarna te610 est. szelep dugo vezérmütengely vezérmü lánc hajtókar csapágyak szimeringek. tömités készlet. és egy rohadt hangot nem birok ki csavarni a motorból. szelephézagott be állitottam. 0.15mm mind a 2 oldalon. a gyujtást ki mértem már ugyebár ezen AMAL SEM gyujtás van. ami szerintem egy kalap szar. de a megfelelö értékeket mutatja. a + és a - kábel között 12 V a zöld testkábel és a narancs sárga jeladó kábel között pedig 24. ezek a gyári értékek. karburátot a régi rajta. de rendesen át lett alkatrész pucoló géppel takaritva át fujva kompresszoral és benzint is kap uj gyertáyt is raktam már bele. a vezérlés pontosan jelre lett téve. már 4x is át néztem hogy hátha de mégse. Tehát benzin szikra van és motor hang nincs ha valaki tud segiteni hogy mit nézzek még át várok pár választ üdvözlet péter.
Üdv!

Segítségre lenne szükségem.
Most akarok venni egy motort, és abszolút nem értek a mechanikai részhez.
Az lenne a kérdésem, hogy tudna-e valaki, és lenne-e olyan rendes, hogy segít eldönteni, melyik milyen, és mit érdemes venni?

4 db, mind 600 ccm-es.
Yamaha R6, Suzuki GSXR-600, Kawasaki zx6r, Honda CBR 600 F Sport
Az összes hasonló árban van, 1999 és 2002 közöttiek.
A szállítást természetesen megoldom.

Ha bárki tud segíteni, nagyon megköszönném.
Ha megkeresel, többet tudok mondani:
davnieli@citromail.hu

Üdv,
Dávid
Motor szerelést vállalok! olcsón,gyórsan,megbízható munkát végzek! Monoron! 06-30-892-95-90 Hívjatok nyugodtan bármikor!üdv.

Nagymotorokat nem vállalok még! tehát 300ccm felett!
Most így visszaemlékezve, még a Mantás korszakunkban volt olyan, hogy a trafón a szikra lehúzott a primer tekercs lábaira (kihúzott gyertyakábelnél), de meg se nyekkent neki , utána simán indult
Lehet. Azért megkérdezném aki ezeket tanítja, h pl egy tévénél vagy monitornál miért nem jelentkezik ez a dolog, amikor ott is 24kV mászkál a nagyfesz körben.
Értem én, h miről beszélsz, csak hülyeségnek tartom. Eddig is így csináltam, ezután is így fogom. Pár gépet szereltem már, és eddig nem volt gond belőle.
Azért a nagyfesztrafót tudod mi ugye?
Van valami igazság a két Mamis tanonc mondandójában, csak nem figyeltek eléggé, mert gyertya nélkül valóban tönkremehet a trafó,de a hengerenkénti (cbr 600,1000,stb.) a régi hagyományosra nem jellemző, viszont az elektronikát kiütheti!, de az is csak egyszer fordult elő egy kollégámmal egy W126-os 500SEL Mercin. Motoron még nem hallottam, bár én ezekre odafigyelek.
Így van
Hagyd csak!Ha most nem majd előbb utóbb rájön,és akkor majd visszagondol a sok nevetős fejre!
Látom megérteni sem szeretnéd de nem is baj:) továbbra is csináld úgy ahogy eddig
Nagyon vágod. A szén meg a földben van azért földelés szted?
Akkor vegyünk egy xenon trafót(12V-ról). Ha nem rakok rá fogyasztót, akkor leég?
Vagy vegyünk egy nagyfesztrafót a tévében. Ha nem dugom bele a képcsőbe leég?
Csak a konnektorban nem min. 30-40kV van, ami könnyedén átüti a trafóban a belső szigeteléseket. Ahol átüti ott szenesedik a szigetelő, a szén meg vezető:)
Miért is kéne? Akkor a konnektorba is bedugsz valamit, mert ki kell jönnie a 230nak? Soha eddig 1 motoromba se raktam vissza a gyertyát, amikor ráindítóztam, h a fölös benzint kijárassam. És az 1ikben sem kellett trafót cserélni.