lehet, hogy 6000/óra, viszont jó esetben ott értenek hozzá, és ez kb pont egy-két órás munka. Elviheted olyanhoz is aki 1500ért megcsinálja, csak az általában drágább lesz a végén...
Nagyságrendileg, a legrosszabb esetben, ez, a te Park-os tapasztalataiddal, max mennyibe kerülhet a ParkbanPl. Csak gyári honda alkatrész szerelnek be vagy mást is?
mind az öt rugó biztos, hogy nem tört el, inkább a dekniben lévő kiemelő tengely kophat el és ugrik át, de az is elég ritka 600f-nél. ha ki tudod húzni azt a tengelyt amit a bowden mozgat anélkül, hogy a deknit levennéd akkor biztos, hogy az a szar és azt meg is látod egyből.
Jaja ez menet közben volt. de a bowden nem mozgatja a tengelyt, mert olyan mintha átfordult volna, vagy át tud szakadni a kuplung, vagy mind az öt rugó eltörhet,,?
igazad van, normálisan szerelni csak normális körülmények között lehet, én is ezért írtam, hogy nem szeretek kimenni házhoz csak tényleg akkor ha minden körülmény oké, bár ez elég ritka.
Ha a bowden nem szakadt, és mégsem emel ki akkor a kiemelő szerkezetben lehet valami, bár 600f-nél sosem láttam ott problémát. (ez nem azt jelenti, hogy nem is lehet).
inkább utánfutó-szervíz opció sztem
Azzal tényleg nehéz mozogni ! Kuplung kiemelő tengely ezek szerint forog amikor meghuzod a bowdent. Olaj ki. Vagy balra dönt és fedél le ! Kell hozzá alkatrész ha ez üzem közben történt.
Szia muczo ! Ne hivjál szerelőt házhoz, ha elfogadsz egy jó tanácsot ! Ami nálad extra szerszámozottság nélkül megoldható azt te is megcsinálod, amihez meg szerviz kell az legyen ott szétszedve . Szerintem . Ha működik, akkor vidd oda és lehetőleg várd meg a javitást . Ha nem müködik akkor pedig szállitás. Egyébként meg az F4-nek mi baja lenne ?
Szia!
A problem az ,hogy elment a kuplungom, nem emel ki.Ezért kicsit nehézkes mozognom vele. Olyan volt mint egy bowdenszakadás,de a bowden az ép, de akkor mi a bibi?
Sziasztok! Ajka.........maximum Pápa-Veszprém környékén keresek JÓ KTM szerelőt, ha nem speckó KTM-s az se baj, csak jó legyen és """olcsón"""" dolgozzon!
Köszi
CRF Ari! Ne aggódj azért mert izzik a könyök,ha a szivatót visszatolod és csak gázzal járatod már nem fog izzani.De a helyes használat:egy perc szivatóval utána már csoroghatsz míg teljesen üzemmeleg lesz a gép,aztán mehet a full gáz
Miért járatod a szivatóval 5 percig? Inkább menj vele!meg kellene nézni , mert szerintem nem jó helyen van a gyújtás ! Szivatóval, sok benzin a hengerben , elégetlenül, de ellenőrizzétek a gyújtást , stroboszkóplámpával.
Ha a bowden nem szakadt, és mégsem emel ki akkor a kiemelő szerkezetben lehet valami, bár 600f-nél sosem láttam ott problémát. (ez nem azt jelenti, hogy nem is lehet).
inkább utánfutó-szervíz opció sztem
A problem az ,hogy elment a kuplungom, nem emel ki.Ezért kicsit nehézkes mozognom vele. Olyan volt mint egy bowdenszakadás,de a bowden az ép, de akkor mi a bibi?
Köszi
Érd környékén keresnék jó hondás szerelőt cbr600f4-hez,aki esetleg házhoz is jönne.Ha tudtok ajánlani ilyet azt nagyon megköszönném!