kakasd twinmotor ill. lakihegy racsidepó amit én személy szerint tudok ajánlani.régi,megbízható kapcsolatok,nagy választékkal.biztos,hogy tudnak segíteni.
Akkor elvileg nagy terhelésen tud szorulni a szelep a vezetőben?
2-3 százados az illesztés de lehet hogy nagyobbat kívánna.
Be tud ez kopni? 100 km/h nál kezd el dadogni.
Szelephézag ok. Gyújtás, karbi rendben, akkor vagy a szoros szelep illesztések, vagy a vezérlés, elvileg mástól nem csinálhatja már kizárásos alapon ugye? Vagy van más is?
Üdv!
Ha tényleg olyan passzosra csináltátok, akkor nagy terhelésen meg is szorulhat a szelep! Szerintem szedjétek szét, és a szelepszár-szelepvezető illesztési hézagát vegyétek kicsit nagyobbra, mielőtt még megszorul és belegyógyul a dugóba! A szívónál 0,01-0,03mm közé, míg a kipuffnál 0,02-0,04mm közé. Körülbelül. Bár ez egy szervicckönyvben meg van adva pontosan! Ha ezzel megvagytok, akkor keresgéld a dadogás okát.
mekkora illesztést használtatok?mennyi lett leszedve a vezetőkből?szívó kipufogó oldal.vezérlés a helyén van?szelephézag utána lett állítva?(himba is lett cserélve)
motorkerékpár féktárcsa javítástól,szabályozástól óva intenék mindenkit!amúgy sem ez a legbiztonságosabb jármű.próbáld meg a bontókban is.ott gyári minőséget kapsz,és ki lehet fogni keveset használt tárcsákat is.az hogy japán piacos ne riasszon vissza,hiszen ugyanazokat a fékszerkezeteket rakják az export motorokra is.más típusok szóba jöhetnek.én pl. a második ZZR1100-embe ZXR750-es kereket tettem kompletten előre-hátra,tárcsákkal lánckerékkel együtt,hogy megszabadítsam a motort pár kiló rugózatlan tömegtől.minimális átalakítást igényelt,és még most is(5 év után) üzembiztos.ezt csak azért írtam le,hogy nem muszáj ragaszkodni az eredeti típushoz.meghatározó méretek alapján könnyen beazonosítható,ezt a bontókban általában tudják,mikrométerrel meg lehet mérni a kopottságot,sík lapon a deformációt is,a tárcsa vastagsági határértékét meg beleütik a középrészbe.
szia tibice
ha a váltásnál rendesen összekapcsolódik,egyenes úton adott fordulatszámon tartva minden rendben,és csak terheléskor kezd el rendetlenkedni a váltó,akkor nagy valószínűséggel a fogaskerekek kapcsolókörmei koptak el.ha már a sebességet is nehezen lehet csak kapcsolni,akkor ott már több minden lehet.rossz hézagolás,léptetővilla deformáció v. kopás,léptetővilla tengely deformáció,léptetővilla vezetőcsap kopás,kapcsolódob horony kopás stb.ezeket szemrevételezéssel meg lehet állapítani.ha "csak" a fogaskerekek kapcsolókörmei koptak el,azt is érdemes mielőbb kicserélni(MINDIG PÁRBAN CSERÉLJÜK!) vagy kihagyni azt a fokozatot,ugyanis a folyamatos kiugrálástól a váltó többi része is kapja a pofonokat!
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Most lett cserélve a blokkba új szelepvezetők, és új szelephimbák.
A szelepvezetők amikor megjöttek kisebbek voltak pár századdal mint a szelepek. Fel lettek dörzsárazva a szelepek méretére. Jó passzentosra sikerült semmi kotyogás lötyögés, nem szorultak a vezetőben. Összeraktuk a blokkot de 3/4 ed gázon bedadog.
Mindent rendben találtunk a motoron nem tudni mitől lehet.
Lehetséges hogy túl passzentosak lettek a szelepvezetők?
Ha így használom elképzelhető hogy bekopik?
Elött kipörgött teljes gázzal most csak 3/4 ig és dadog.
Lehet a szelepvezető a hibás ez esetben?
Kérem egy hozzáértő válaszát... köszönöm
Üdv lenne egy problémám japán belpiacos motorom van aminek a fék tárcsája eléggé behullámosodott ez által fékezéskor rángat a kormány nem valami biztonságos stb. ..
Van értelme valahogy javíttatni vagy ha lehet hol lehet olcsón szerezni tárcsát.1 helyen lehet kapni a motorradnál EBC márkából de az itthon 60 ezer lenne az meg nem valami kóser...
válaszokat előre is köszönöm
attól függ..... Akkor könnyű csak bekötni, ha van hozzá leírásod.. ekkorsem egy egyszerü story egyes esetekben, mert belekell nyúlni a vezetékelésbe egy picit.. Ha van némi müszaki érzéked, leírásod akko próbáld meg.... Ha nem vagy biztos magadban, akkor szerelő inkább, mert elég nagy kárt lehet okozni egy egy rosszul bekötött vezetékkel.
természetesen lehet...a kérdés inkább az, vajon 1-2 napot...1-2 hónapot...használattól is függ...bír még ki a ráállítást követően
ez pont 1 olyan eset, amit látni, érezni, hallani kell a hiba korrekt megoldásához
vajon 10000ford/perc környékén megcsúszik...stb....
szia megnéztem az adatlapod látom szervizelsz mocit igazábol azt szeretném megtudni hogy lehet -e állítani rajta vagy feltétlenül szerelőt igényel a dolog rendelkezem némi tapasztalattal igaz a régi időkböl és nem gsxr -böl
Akkor elvileg nagy terhelésen tud szorulni a szelep a vezetőben?
2-3 százados az illesztés de lehet hogy nagyobbat kívánna.
Be tud ez kopni? 100 km/h nál kezd el dadogni.
Szelephézag ok. Gyújtás, karbi rendben, akkor vagy a szoros szelep illesztések, vagy a vezérlés, elvileg mástól nem csinálhatja már kizárásos alapon ugye? Vagy van más is?
Ha tényleg olyan passzosra csináltátok, akkor nagy terhelésen meg is szorulhat a szelep! Szerintem szedjétek szét, és a szelepszár-szelepvezető illesztési hézagát vegyétek kicsit nagyobbra, mielőtt még megszorul és belegyógyul a dugóba! A szívónál 0,01-0,03mm közé, míg a kipuffnál 0,02-0,04mm közé. Körülbelül. Bár ez egy szervicckönyvben meg van adva pontosan! Ha ezzel megvagytok, akkor keresgéld a dadogás okát.
tudom google a barátom
esetleg valamiféle tapasztalat hova mennyek ...
ha a váltásnál rendesen összekapcsolódik,egyenes úton adott fordulatszámon tartva minden rendben,és csak terheléskor kezd el rendetlenkedni a váltó,akkor nagy valószínűséggel a fogaskerekek kapcsolókörmei koptak el.ha már a sebességet is nehezen lehet csak kapcsolni,akkor ott már több minden lehet.rossz hézagolás,léptetővilla deformáció v. kopás,léptetővilla tengely deformáció,léptetővilla vezetőcsap kopás,kapcsolódob horony kopás stb.ezeket szemrevételezéssel meg lehet állapítani.ha "csak" a fogaskerekek kapcsolókörmei koptak el,azt is érdemes mielőbb kicserélni(MINDIG PÁRBAN CSERÉLJÜK!) vagy kihagyni azt a fokozatot,ugyanis a folyamatos kiugrálástól a váltó többi része is kapja a pofonokat!
tágulni jobban tágul a külső gyűrű mint a belső
Egy kérdésem lenne.
Most lett cserélve a blokkba új szelepvezetők, és új szelephimbák.
A szelepvezetők amikor megjöttek kisebbek voltak pár századdal mint a szelepek. Fel lettek dörzsárazva a szelepek méretére. Jó passzentosra sikerült semmi kotyogás lötyögés, nem szorultak a vezetőben. Összeraktuk a blokkot de 3/4 ed gázon bedadog.
Mindent rendben találtunk a motoron nem tudni mitől lehet.
Lehetséges hogy túl passzentosak lettek a szelepvezetők?
Ha így használom elképzelhető hogy bekopik?
Elött kipörgött teljes gázzal most csak 3/4 ig és dadog.
Lehet a szelepvezető a hibás ez esetben?
Kérem egy hozzáértő válaszát... köszönöm
Van értelme valahogy javíttatni vagy ha lehet hol lehet olcsón szerezni tárcsát.1 helyen lehet kapni a motorradnál EBC márkából de az itthon 60 ezer lenne az meg nem valami kóser...
válaszokat előre is köszönöm
Csak rá kell csatlakozni a DLC csatira,és a mellékelt papírusz szerint rátanítani.....ennyi!
ez pont 1 olyan eset, amit látni, érezni, hallani kell a hiba korrekt megoldásához
vajon 10000ford/perc környékén megcsúszik...stb....
széles utat, gumifüstöt