Egy szakértő szerelőre lenne szükségem, aki tudna segíteni motorvásárlásban. Budapesti vagyok, de a motor(HONDA 1300) Esztergomban van. (kocsival hamar ott vagyunk). A pontos időpont is megvan: Március 28.-án nézem meg a gépet(vasárnap). Ha tud valaki jó szerelőt, kérem írjon!
Köszönettel,
Dávid
Pisti! Joszef! Asszem elfelejtettem említeni, hogy injektoros! Mivel az áram kérdést feszegettem ezt nem írtam bele először....lehet h kellett volna...
Többnyire levegő csavar beállitás a gond ( sokat kap esetén) . Tekerj egy egészet kifelé, de 3,5-4-nél ne legyen több összesen, mert a csavart elhagyod. Amennyiben mellényultál és rosszabb lesz akkor visszatekered és minden a régi. Átlátszó csővel üzem közben is ellenörizhető a benzinszint, ha az uszoház alja ugy van kialakitva. Egyéb esetben a szerencse vagy egy értő szerelő segitségére lesz szükség. Természetesen ezek a megoldások csak a benzinnel kapcsolatos gondokra jelenthetnek orvosságot.
Szia Tomi ! Szelep hézag kicsi vagy csak simán sok a benzin. Fesz.szab. nem valószinű ! A fesz.szab. üzem közben mindig nagyon meleg, ezért van jol szellőző helyen az összes tipuson. A tötyögésnél előfordulás inkább a besokallásra utal.
Helló!
A fesszabályzó túl tud melegedni? Ha igen akkor okozhat alapjárat ingadozást, majd annak elvesztését? Gyújtás és áram van utána is, de a motor fulladás után nem indítható kb 40 percig (visszahűl gondolom)... Valaki hátha tudja... Városban jön elő csak tötymörgésnél, vagy állóhelyben való alapjáraton járatásnál(kb. 15 perc)
Ha nem boldogulsz, akkor 4 e. Ft.-os össz. munkadij + az alkatrész. Szállitás önköltségen megoldható Dunaharasztiig.
Tel.: munkaidőben 06-24-531-531
e-mail:motor@hosuba.hu
A parkba már nem tudod bevinni mert bezárt...háznál ennek nem állnék neki...p20rider@gmail.com itt meg tudjuk beszélni ha érdekel. Nem hiszem, hogy nagy gond, de látni kell addig felelőtlenség bármit mondani.
nem biztos, hogy az új bemegy anélkül, hogy szétszednéd...nem emlékszem pontosan, de szerintem annak van egy pereme alul, ami nem engedi, hogy menet közben kijöjjön. Én úgy emlékszem, 600f-nél is így van és akkor viszont ha kijön így simán akkor valószínű az a szar. Ebben az esetben vissza nem fog menni szétszedés nélkül. Ha kihúzod és lefényképezed talán előrébb lennénk...
Na én olyat kerestem ,aki ért hozzá Nem minden áron ruppóskodni akarok, de a pénz azért számít tavaly tavasszal ott volt 30 000 .-es szervizen,+ össz fékbetét, és a vezérmű láncfeszitőt is cseréltettem mert zörgött
Egy szakértő szerelőre lenne szükségem, aki tudna segíteni motorvásárlásban. Budapesti vagyok, de a motor(HONDA 1300) Esztergomban van. (kocsival hamar ott vagyunk). A pontos időpont is megvan: Március 28.-án nézem meg a gépet(vasárnap). Ha tud valaki jó szerelőt, kérem írjon!
Köszönettel,
Dávid
Egyenlőre még nem esedékes a szervíz! Egy kis lóvét kell még gyüjtenem! Akkor majd jelentkezem! Köszi
Egy telefonszámot tudnál küldeni? Valószínű hajtókaros a gépem, azt kéne megcsinálni! Árban kb mennyibe van!
Köszi
Jankó Attila
A fesszabályzó túl tud melegedni? Ha igen akkor okozhat alapjárat ingadozást, majd annak elvesztését? Gyújtás és áram van utána is, de a motor fulladás után nem indítható kb 40 percig (visszahűl gondolom)... Valaki hátha tudja... Városban jön elő csak tötymörgésnél, vagy állóhelyben való alapjáraton járatásnál(kb. 15 perc)
Köszi!: Tomi
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
Ha nem boldogulsz, akkor 4 e. Ft.-os össz. munkadij + az alkatrész. Szállitás önköltségen megoldható Dunaharasztiig.
Tel.: munkaidőben 06-24-531-531
e-mail:motor@hosuba.hu