Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha oda akarod rakni akkor az akkora kell legyen mint a fél öklöm .... kicsi rejtett
Bárhová rakhatsz, és olyan áramkört szakíts meg, ami üzemképtelenné teszi . A kapcsoló üzembiztos legyen
Na,ha má így adod elő,amatőr vagy nagyon
Sziasztok!A motoromra szeretnék tenni egy kis rejtett kapcsolót!A kérdésem,az jó hogy ha az akkumulátor test vezetékét szakítom meg a kapcsolóval? Köszönöm
Köszönöm a választ! Fel is hívtam és megoldható a gondom már csak az időpontban kell megegyezni.
Csömör 06309510644. Hívd fel ,ő tud segíteni!
Halihó cimbik
Itt a tavasz, dagad...
MOTODEPO
Minden infó, fotók, videók az adatlapomon
Érdeklődj, segítünk, megéri
Sziasztok! Van egy Suzuki rf400-asom. Sérült a váza. Ha esetleg ismertek valakit aki budapesten javít vázat és jól dolgozik akkor légyszi írjatok. Előre is köszi!

Attila
hello sodi!csömör 309510644 egy jó szerelő bizti tud segíteni
hehe, hát remélem igazad van ;) :P
Azért ha valakinek gyanús, akor írjon!
:)
Kössz!
Nincs azzal baj,mind olyan,csak nem lesik sötétben.
Heló! nekem egy '03-as CRF 450R típusú motorom van, és olyan kérdésem/problémám lenne, hogy a motor beindítás után szivatóval jár kb 5percet, és még a henger épphogy üzemi hőfokú lesz, de a kipuff könyök már izzik, haverok szerint ez nem normális, kissé nekem is fura, ha esetleg valaki tudna okot, hogy ez miértvan, és megis tudná oldani azt megköszönném :) (még annyit h teljesítményben semmi vissza esés és probléma, szal a motor 5.ben veszi magát kerékre, és 85kg vagyok, és nemis csörög meg semmi csúnya hang..) válaszaitokat köszi előre iss! üdv Ari
Hello! nah, köszi a hozzászólásokat! Az a helyzet hogy mikor megvettem a karbi sort, akkor atomjaira szedtem és aprólékosan kipucoltam! Membránok épek, tű sincs se elgörbülve se kopva..már amennyire ezt szemrevételezéssel meg lehet állapítani..Jah és a másik gond, hogy orrán száján hugyozza kifele a benzint pedig a tömítések épek, és meghúztam a csavarokat is faszán...ejjhh..felakadhat az úszóK és amiatt? nemtudom...Viszont van 1 dolog amit randomra állítottam be, mert sehol sem találtam megfelelő utasítást. van egy kis csavar, aminek nagyon nagyon hegyes a vége, és ha minden igaz, a pillangószelep előtti 4 pici lukhoz megy! Azt 1,5 fordulatra nyitottam minden karbinál, mert egy angol fórumon ezt olvastam, és ez volt az egyetlen információm. A szervízkönyv nem írja a beállítást, csak hogy mi célt szolgál...Az lenne a legjobb ha lenne valaki aki ha nem ingyen az se baj, de el tudná vállalni hogy segít, eljön megnézni vagy bármi...készül a motor tavaszra, és ezen vagyok fennakadva! Kérlek ha tudtok, segítsetek! Üdv. Sodi
Na, hol is kezdjem. Amikor én is cseréltem karbisort, pár dolgot meg kellett nézni. Pl fúvókák méretét, tűk állapotát, tűk magasságát, rugók hosszát, membránokat, h nem szakadtak-e. Aztán ahogy felraktad, be kell állítani szinkronba őket.
Aztán akkor kell megnézni, h mit csinál a motor vele. Ha nem jó akkor be kell állítani a szervízkönyv szerint a levegőcsavarokat, aztán utána megnézni. Időigényes meló...
ha a régivel 4ezer felett működött rendesen,akkor valóban az újjal van gond.a leírtakból azt feltételezném,hogy szegény a keverék.ha könnyen indul,akkor a benzinszint jó.vagy nem folyik utána elég benzin,vagy lyukas a membrán(esetleg elcsúszott),vagy a fúvókák nem jók(nem jó méret,eltömődött,nincs jó pozícióban a fúvókatű stb.).
Március 1.-től új helyszínen várjuk kedves vendégeinket!
1112 bp repülőtéri út 2(mol benzinkútnál a körforgalomnál)
elérhetőség:0620/9971366,0620/2852
563
email:555robogo@pr.hu
555robogo.hu
helló!
Tudna valaki segíteni? Nekem egy Kawasaki GPZ 900 van... vettem rá új karburátorsort.. kipucoltam,összeraktam minden a helyén, beröffentettem a verklit és 7000 a fordulat ha befogod a légszűrőt, ha nem akkor " csak " 4000... gázt nem veszi, puffog durrog köhög mindent csinál.. az előző karbival jó volt, csak a pillangószelepek ki voltak kopva nem lehetett alapjáratot csinálni rá, ezért vettem újat... új gyertyák új olaj, szűrő van benne.. lövésünk sincs mi baja lehet...kéne valaki aki segítene beállítani a karburátort, de jó lenne gyújtásra szelephézagra is ránézni...első nagy motorom, első 4hengeres 4üteműm, sajna nem értek mindenhez...köszi előre is!

Turán lakom, ez Gödöllő, Aszód térségében van, és Hatvan mellett közvetlenül.
200pénz
üdv!


van egy eladó AUDI-ból való présgép,castrol olajjal töltve.
250bar-ig van kalibrálva.

esetleg eszterga csere érdekelne
szia
Sikerült vele beszélned?
Elvállalja a jaívtást?
Szia és köszi!
Ott vettem én is..ráadásul szálra is lehet venni,nem kell megvenni 1 kg-ot!
Jaja az lesz !
És köszi mindent!
a neten találsz forgalmazókat,én egyébként üllőn szoktam venni a herz-től.a lökhárítókkal meg csak óvatosan,mert azok általában gumis keverékek PP/EPDM,amit nem tudsz tiszta PP hegesztésre használni.
szia
Kawasaki szervízben dolgozott sokáig
Ért hozzá
De legegyszerűbb ha felhívod és beszélsz vele