most ahogy így olvasgatok......
találkoztam olyan blokkal amit vékonyabb tömítéssel pakoltak össze, és még a főtengely is szorult emiatt, tettünk mellé még egyet és jó lett.....
szimóval is jártam úgy hogy a váltó nehezen járt 1 dekni tömítéssel......
igaz ezek már többször szétszedett össze-vissza barmolt hajlítgatott blokkok voltak
ilyen motort még csak képről láttam
de:
amíg egyben van szerintem 100%-os dolgot nem mond senki
fogj egy fényképezőgépet, egy papír&ceruzát, egy marék kis zacskót és bontogasd szét.
csavarokat zacskózd (cimkézd) és nem kevered össze
minden bontható alkatrész egységet külön tárold (én kis tálcákra pakolgatom mindig)
vagy ha van műhelyasztal oda pakold ki sorban
amit úgy érzel bonyolult vagy trükkös azt fényképezd le minden oldalról, de lehet rajzolni, megjegyzéseket írkálni
aztán lehet robbantott ábrákat nézegetni mi nem volt úgy meg kérdezgetni.....
rosszabb tuti nem lesz attól ha szétszeded, max ha nem jól rakod össze
Nem volt előjele a dolognak ez bisztos észrevettem volna,igy igaz 45e volt a móka de ebből 15 a komplett kuplung /bontott 2007es motorból állitólag/12 az új tárcsa olajokkal..Durván 20 a munkadij amit buktam ,örömmel mondanám hogy leviszem Gyálra és javuljon de a gazd.válság megtépázta a zsebemet.Egy esélyt érzek most,ha pontosan leirnátok mi az a dolog ami a dekli bontásával megpróbálható megnézni azt én megmondanám a szerelőmnek .Egyébként visszavihetem még de azt mondta nem tud mire gondolni.Nyilván ha blokkot kell bontanija ebbe az összegbe nem fér bele ,egyszerübb igen.A motor összesen 1716km futott .A szerelő pest megyei szinte országos ismereretségű nem akarom besározni de ha nagyot bakizott lehet megérdemelné .A tünet mégegyszer átgondolva szinte csak 1-2 fokozat van üres nélkül a kuplung mintha nem emelne ki pedig állitólag jó amit vszinü mivel 2 szett volt benne.Ha ráálitom a bowdent már annyira hogy megcsússzon nem javul érzésre mintha nem emelne ki csak egyes kettes nincs üres lekell állitani a motort az üreshez.A váltót úgyis próbáltam hogy leállitás után egyből nem járó motornál úgy müködik.
ezzel a hibával vitted szervizbe,kifizettél egy csomó pénzt,és a hiba ugyan úgy megvan?és ez a hiba minden előzmény nélkül jött elő?csak leraktad a motort két hónapra úgy ,hogy minden jó volt rajta,és utána meg puff,jött a baj?ebben az esetben maradnék az első verziómnál,bár a váltó szorulására az nem ad okot.valóban sokat segítene a személyes vizsgálat,de hátha így is sikerül valami.az lenne legfontosabb,hogy lehet-e valamilyen eseményhez kötni a hiba észlelését,vagy egyszer csak elromlott.bár a mechanikai hibáknak mindig vannak előjelei.legfeljebb csak nem vesszük észre.
Most a dekni lett csak bontva első körben tárcsa csere majd komplett kuplung szerkezet.Ha ráengedem a kuplungot nem javit ,van még olyan tünet is hogy ha sokat próbálkozom az üresbe rakással ég az üresjelzö mégis seb.be van ,üresbe tolom beugrik kettesbe .Érzésre nincs üres csak egyes kettes a váltókar szorúl.A blokkott 1100kmnél már egyszer a cagiva szervizben széthúzták .Nyomozó munkámmal egy debreceni 2t szerelő versenyző srác telóba valami kuplung melletti rugót emlitet hogy spanolni kéne.De tudom persze érezni látni kéne .A dekni blokk között zöld papir tömités volt vszinü beljebb is ez van.A blokk széthúzást azért kérdeztem mert az gondolom már zsebbe nyúlósabb én pedig most tejeltem 45 potyára kari elött.köszönöm
ha jól értem akkor azért nehéz üresbe tenni,mert túl nagy erő kell kivenni egyesből vagy kettesből,és túlszalad a váltó?ami hibát én feltételeztem ,ahhoz elég lenne csak a deklit levenni,de lehet hogy már nem is az lesz a baj.mi lett cserélve?mihez nyúltak?mennyire lett szétszedve a blokk?széthúzták a blokkot?ha ige mivel rakták össze?papírral vagy pasztával?mert ha a papírt kihagyják akkor annyival összébb lehet húzni a két blokkfelet,és az elég ahhoz hogy a váltótengelyek illesztése megváltozzon,és melegedéskor nekifeszüljön a blokknak vagy a csapágynak.ha nem húzták szét a blokkot akkor azt lenne jó tudnom ,hogy mihez nyúltak.próbáltad úgy,hogy amikor szorul a váltó egy kicsit ráengeded a kuplungot csak annyira hogy a váltó megmozduljon?az javít-e a helyzeten?
Szia érdekes gondja van hidegen tökéletes majd elkezd kissé szorulni tehát áll a motor és 1böl nehéz kirakni üresbe kettes és egyes között mozog.Érzésre mintha beszorulna sebességbe nehezen jár a váltókar de nem minden esetben ,kb 2hónapig ált elötte jó volt.Ami hibát feltételeztél csak blokk széthúzással orvosolható?
a "nehéz kirakni üresbe"-t úgy kell érteni,hogy mindig túlszalad lentről is és fentről is,vagy nem is veszi be?az elsőért a kapcsolódob csillagkerekének pozicionáló szerkezete a ludas,a másodiknál a leírtak alapján én a váltótengely kilincsművére tippelnék(ha a váltókar teljes mozgástartományban mozog,de nem történik semmi).
Sziasztok probléma :van 1 egy éves cagiva mitóm kuplung problémám azt hittem:nehéz kirakni üresbe ha meleg szerelő probálkozott rajta sikertelenül új tárcsa :nem jó,,új komplett kuplung szerkezet ,,nem jó.Majd kissé mérgesen kinyomoztam 1 debreceni 2t szerelő számát aki egyből mondta valami kuplung melletti váltó rugót kéne fesziteni .Ha valaki ehez ért és buda _dunakanyar környékén él felvenném vele a kapcsolatot.Másképp a kuplung eredménytelen javitgatása 45.e ft be került kissé feszült vagyok e miatt.Várom mindenki hozzászólását hátha tanulok vmit.Csak azt ne mondjátok hogy szar olasz /mert tudom/Köszi elöre mindenkinek,.
sőőt találtam még olcsóbbat http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
fel is hívtam és bármilyen motorra bármilyet tudnak készíteni ...
januárban meg is csináltatom
ha 2-3 század az illesztés, akkor szerintem nem azzal lesz a gond! Kukk meg azt a vezérlést is, meg próbálj meg egy új gyertyát is, hátha! Meg a karbi levegőcsatornáit is nézétek meg, a tűsfúvókát is. Bár tudni kellene, hogy milyen színű a gyertyád.
Melyiken, a DRZ vagy a simón?........egyébként mindegy mert azt ellenőrizd, hogy nem fordult-e le a fényváltó kapcsoló és mikor felváltasz a térdeddel nem kapcsolod-e fel?
Heló!
Kicseréltem az izzót elől és azóta ha váltok felfelé, felkapcsol a fényszóróm!
Volt már valakinek ilyesmi gondja?
Valaki esetleg tudja mi lehet a gebasz?
Hihetetlen amúgy, mi köze van hozzá?
Köszi a választ
de írtam EBC márka forgalmazónak hogy mennyi lenne a motorra egy új féktárcsa
Alap ár 63ezer /db most karácsonyig akciós így -30% így 45 lesz és ez új nem használt szóval inkább ezt választom.
még 1x kszi a választ
találkoztam olyan blokkal amit vékonyabb tömítéssel pakoltak össze, és még a főtengely is szorult emiatt, tettünk mellé még egyet és jó lett.....
szimóval is jártam úgy hogy a váltó nehezen járt 1 dekni tömítéssel......
igaz ezek már többször szétszedett össze-vissza barmolt hajlítgatott blokkok voltak
de:
amíg egyben van szerintem 100%-os dolgot nem mond senki
fogj egy fényképezőgépet, egy papír&ceruzát, egy marék kis zacskót és bontogasd szét.
csavarokat zacskózd (cimkézd) és nem kevered össze
minden bontható alkatrész egységet külön tárold (én kis tálcákra pakolgatom mindig)
vagy ha van műhelyasztal oda pakold ki sorban
amit úgy érzel bonyolult vagy trükkös azt fényképezd le minden oldalról, de lehet rajzolni, megjegyzéseket írkálni
aztán lehet robbantott ábrákat nézegetni mi nem volt úgy meg kérdezgetni.....
rosszabb tuti nem lesz attól ha szétszeded, max ha nem jól rakod össze
Valaki esetleg egy jó olcsó gumist nem tud Bp-en a Stadionok környékén Vagy legalább ne a külvárosban. Csak cserélni kellene.
fel is hívtam és bármilyen motorra bármilyet tudnak készíteni ...
januárban meg is csináltatom
ez egy jó ajánlat.
.
Kicseréltem az izzót elől és azóta ha váltok felfelé, felkapcsol a fényszóróm!
Volt már valakinek ilyesmi gondja?
Valaki esetleg tudja mi lehet a gebasz?
Hihetetlen amúgy, mi köze van hozzá?
de írtam EBC márka forgalmazónak hogy mennyi lenne a motorra egy új féktárcsa
Alap ár 63ezer /db most karácsonyig akciós így -30% így 45 lesz és ez új nem használt szóval inkább ezt választom.
még 1x kszi a választ