Sziasztok!
A segitségeteket kérem , most vettem egy 125 Peugeot sum up ot és azt vettem észre ,h amikor megyek ,ahogy nő a sebeség arányosan nő a fordulat is azaz olyan mint ha 1 ben mennék végig.Pl: 20km/h - 2000, 60km/h - 6000, 90km/h - 9000 végig és én ezt igen csak sokallom 90nel 9000es fordulaton ráadásul 100km/5L kaja. Ez okés?
A másik kérdés ,h 90 nél blok nem megy tovább ez a leszabályzás miatt van és ezt megtudom szüntetni?
Úcsó , ha leveszem a gyári kipufogot és mást rakok fel nő az erő lényegesen? Köszönöm mindenki válaszát. bocs a sok kérdésért ,de külföldön élek és nincs kit kérdezni öszintén. :) Csá.
Köszi!a gyújtáshoz nem nyúlok!Az lehet h valami nem jó a karbiban?
már el se indul
pedig szikra van!
A vezérlését megnézem,ahoz értek egy csöppet mer autószerelőnek tanulok!:D
AAmugy jó szerelőt nehéz találni!:S
Ne a gyújtásához nyúlkálj Azon a szelephézagot te is betudod állítani.Keress hozzá könyvet a neten,vagy vidd vissza a szerelődhöz.
Így szokták az alapjában jó motorokat elkezdeni elbaszni!Hát csak ezt néztem meg hátha az a baja,állítottam ezen- azon,így se jobb ,már nemtudom mit csináljak,eladom vagy felgyújtom mert szar az egész.Azt a szerelőnek a végén szopacs az egész pedig csak 2 perces piti bajaik lennének Hányan jönnek így ríva hozzám azt,pár perc múlva elmehetnek, csak lesnek,hogy " ennyi volt"!?.Há bammeg,tőlem itt is hagyhatodvisszajössz 2 nap múlva azt itt hagyhatsz vagy 30 ropit is a semmiért Egyszóval olyanhoz vigyed aki tudja mit csinál
Köszi!
Amugy Aprilia ETX 350!Bakker mostmár el se indul,pedig szikra van!
Tudja valaki h ezen hogy lehet gyújtást állítani?
Amugy én is a szelephézagra gondolok!DE én nem nagyon értek hozzá!
Keveset kap,vagy ha nem, akkor a vezérlés arrébb lett pakolva,vagy nem jó a szelephézag Az igazat meg a szerelőd tujja Látatlanba nehíz ügy,főleg asse írod milyen motri
2004-es Kawasaki kx 250
Szentestöl 15 km re lakom!