GSX 550 vagy kompatibilis gyújtás cuccok kellenének:
Én most tettem szert egy GSX 550-es 86-os motorra, de sajnos elkezdett hibát produkálni: Kihagy a gyújtása néha csak a bal 1-es hengernek illetve néha mintha mind a két szélső is eltűnne. Gyújtás elektronikára tippelek hogy az lehet a gond, de mivel semmim sincs hozzá pluszban ezért nem tudom kipróbálni hogy rádugok egy másikat. Van valakinek ilyenhez alkatrésze? Illetve hol lehet hozzá cuccokat venni? Gyárit, bontottat utángyártottat?
van egy kawasaki zxr 750 91-esem hidegen beindul melegen nem vagy ha még is akkor nem kap fordulatot és be kormozza a gyrtyákat na ilyenkor mi van? ha tudod akkor segíts légyszi.
engem érdekelne az a jó motorszerelő szelepet kéne átnézni motoromba, illetve cserélni ha az a gondja, tudnál dobni egy mailt a janesz87@hotmail.com ra?
a nevével, s elérhetőségével, illetve hol melózik?
Hali mindenkinek!
eszembe jutott még valami a robogómmal kapcsolatban! Az nem lehet,hogy az inmobilieser romlott el? mert olvasgattam és valami müanyagot irtak,hogy bele kell tenni vagy mi, és én ugytom, hogy ez az üzemanyag ellátást akadályozza meg. mit tudok kezdeni ezzel? egyáltalán hol találom?( Peugeot speedfight ac 1 )
Valószínű, hogy nem árt neki,de van pár pici probléma: Mivel a gázcsere intenzívebb lesz, a keverék elszegényedik,ha eddig dúsabb volt,akkor nincs baj, de lehet, hogy a fogyasztás megnő.Én eddig négyütemű motorral nem kísérleteztem .Régen kétüteműt kiherélve sem lett jobb az eredmény visszaraktam mindent. Szerintem ha kevés az lúerő , venni kell nagyobb motort.
Annak idején úgy tanultam, hogy kétütemű esetében a láng visszaver a dugattyúra , ha az a rezonátorcső szerű kúpos rész nincs rajta.A négyütemű motor esetében már láng nélkül megy a gáz a kipufogóba.pl: sportdob.
persze ezzel tisztába vagyok! (Nemcsak úgy othagyom a csonkot hanem szépen ívesen levágom és felmatricázom:P)
De még mindig nem tudok semmit h árt e a motrnak :(
Helló mindenkinek!
Lenne 1 kérdésem a hozzáértőkhöz van 2000 Évj r6 osom ez még karbis.
Van hozzá ARROW sportdobom aminek elég xép a hangja.
Az lenne a kérdésem hogy ha a gyári dobnak lefűrészelem a dob részét és úgy rakom rá a motorra akkor az okozhat-e valamilyen kárt a motorba?
Hallotam már sok mindent pl:ha leveszem a dobot az szétbassza a szelepeket stb ...
(Józan paraszt ésszel arra jutottam h a sportdobon is gyakorlatilag átlehet látni akkor annak semmi folytása sincs) Válaszokat elöre is köszönöm!
Ui: Mielőtt mindenki hülyének nézne nem akarok állandóan ezzel a csonkolt dobbal mászkálni csak néha a városba felrázni az embereket!
Szia lehet, hogy a gázállás érzékelőd adta meg magát, találkoztam már ilyennel 954-en meg 600rr-en. Külön nem rendelhető csak egyben a folytószelepházzal...horror, de bontóban 40-50ér kapsz. Ki lehet mérni, hogy jó vagy nem.
Én most tettem szert egy GSX 550-es 86-os motorra, de sajnos elkezdett hibát produkálni: Kihagy a gyújtása néha csak a bal 1-es hengernek illetve néha mintha mind a két szélső is eltűnne. Gyújtás elektronikára tippelek hogy az lehet a gond, de mivel semmim sincs hozzá pluszban ezért nem tudom kipróbálni hogy rádugok egy másikat. Van valakinek ilyenhez alkatrésze? Illetve hol lehet hozzá cuccokat venni? Gyárit, bontottat utángyártottat?
Köszönöm szépen.
Üdv!