Heló! Bárcsak szórakozhatnák. 1 hibám van csak nagyon szeretném fel újítani valamijen szinten a mocimat.Ez régi mumija és ezért tecik, kár lenne az ócskába dobni.
Szia Dani Lajos.
Te nem szórakozásból kérdezel. A röpsúlyos előgyújtás-szabályzás régi és megbízható dolog, bár nem elég pontos. A fordulattól két súly rugó ellenében a fordulatszám növekedésével a robbanást előrébb tolja, azért hogy a dugó felső holtpontnál kapja a robbanást. így a motor teljes fordulatszám tartományban jól működik.Hibája hogy idővel a rugó kigyengül és a benzin hamarabb robban és csörgő hangja lesz.Ha le van fixálva akkor csak szűk fordulattartományban megy mint állat.Bocsi.
Üdv! El kéne nekem magyarázni,1 Honda XL125s Elő gyújtás elszabályzó működését.Ill a gondom vele hogy az előző gazda 1 barbár volt! szóval ki szete belőle a röp sulykokat és fixre hegesztette. Ennek a mutatványnak mi a hátránya, hogy lehetne igy használni? előre is köszi
Sziasztok!
tudnátok segíteni riasztó ügyben? Használ valamelyikőtök THOR tipust? Nálam nem működik rendersen szerintem. Ha felállítom a motort sztenderről és tolom, nem kéne riasztania? Ha megütöm az ülést, vagy a hátsó kereket picit megrugom, azonnal visít. Ez normális? Van valami szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a motoron?
Köszi az infót, ha van valakinek!
Helló!Új belépő vagyok.Vettem egy aprilia sr-t(moroni blokkos)2003.Az irányjelzőm folyamatosan világit elöl hátul,bármelyik oldalra kapcsolom és a vízhőfok mérőm sem működik!Ez a két problémám van és erre szeretnék segitséget kérni!Előre is köszönöm mindenkinek!
Gondolom annyi műszaki kultura csak ragadt rád, ha az iskolába nem azért jártál, mert ott fűtenek, hogy fel merj vállalni hogy megcsinálj dolgokat. kellett egy láncfűrész, mert ki kellett vágni egy fát. találtam az ócskapiacon egyet, sanyarú állapotban. Hat és fél óra munkával sikerült megjavítani. Nem volt láncolajozás, mert a nyomócső szakadt volt,ráadásul a gázkart szétakasztották, Mivel alapjáraton ment, rátekerte a buta osztrák a szabályzó csavarokat. Visszaállítgattam. És most megy mint az olajozott villám.
Vannak olyan dolgok, amiket nem biztos , hogy jó, ha otthon végez el az ember. De egy 125-ös motor láncából kivenni egy szemet nem tartozik ezek közé. Van aki a motorolaját 3-4000 Km-enként cseréli, még jobb ha szervizben. Ebből élnek sokan igen jól. Hidraulikus fékrendszert pl.: nem ajánlatos otthon szerelni. De azt is emberek készítették. Precizitással átgondoltan , meg egy gépipari szakközéppel már neki lehet állni.
de nehogy félreérts, értem én h mit mondasz, csak egyesek annyira fontosnak tartják h ilyen "problémával" szervizbe menjen az ember, h az már kicsit vicces
Te nem szórakozásból kérdezel. A röpsúlyos előgyújtás-szabályzás régi és megbízható dolog, bár nem elég pontos. A fordulattól két súly rugó ellenében a fordulatszám növekedésével a robbanást előrébb tolja, azért hogy a dugó felső holtpontnál kapja a robbanást. így a motor teljes fordulatszám tartományban jól működik.Hibája hogy idővel a rugó kigyengül és a benzin hamarabb robban és csörgő hangja lesz.Ha le van fixálva akkor csak szűk fordulattartományban megy mint állat.Bocsi.
Ha gondolod
Adatlapomon minden infó
Új motorszervíz Cegléden tapasztalt szerelőkkel!
Várunk mindenkit szeretettel!
http://www.cmsz.hu/
+36/30-228-35-84
tudnátok segíteni riasztó ügyben? Használ valamelyikőtök THOR tipust? Nálam nem működik rendersen szerintem. Ha felállítom a motort sztenderről és tolom, nem kéne riasztania? Ha megütöm az ülést, vagy a hátsó kereket picit megrugom, azonnal visít. Ez normális? Van valami szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a motoron?
Köszi az infót, ha van valakinek!
Szerelésből kimaradt v2-es alkatrészek eladók vagy cserélhetők!
Pár mázsa megtekinthető a www.bontospityu.hupont.hu-n
Üdv Kaczkó
Eger környékén keresek "jó szakembert" aki segítene átnézni és rendbe hozni új szerzeményemet. Illetve "elérhető áron" dolgozik.
Köszi