Nekem az összes matrica (2x ZZR felirat hátul, 2x nagy Kawasaki felirat tankra, 2x 400as felirat alulra, 2 kis Kawasaki felirat előre) került összesen 4500 pínzbe. www.motormatrica.hu
Hát annyit nem akarok rákölteni, főleg a laikus kedvéért, akkor előbb a műszaki részt csinálom, aztán majd ha el akarom adni ,akkor festetem, hogy csillivilli legyen
Ez attól is függ, hogy milyen festést szeretnél rávinni. A normál festés (alapozó, festékréteg, rugalmas lakk) 90e+ körűl van, de nyilván mindenhol megegyezés kérdése (pesti árakon ez már elfogadható szerintem). Ha gyöngyházat, vagy az általánostól eltérő szi'nt szeretnél, akkor ez már drágább, mert az alapanyag decinként húzósabb. Persze az is drági'that, ha idomonként több szi'nt szeretnél rá (több vele a meló).
Ehez jönnek még a matricák, estleges hiányzó alkatrészek, szétszedés, összerakás, stb. ...
A motor értékét viszont növeli, főleg egy laikus számára. A hozzá értő rögtön a műszaki állapotot fogja nézni.
Az 50e nagyon jó ár, nagyon megéri, ha szépben fújnak.
Csak mi a garancia arra, hogy a lánc keveset futott. Nem hiszem hogy lesz aki garantálja majd. De biztosan fogják állitani hogy nagyon jó állapotban van.
Festés: az enyémet tank kivételével telibe fujták, 7 réteg gyöngyház metál, 110 e volt, ebből csak az anyag közel 70. Plusz gyári oldalsó zzr matrica darabonként 17500, első lámpa felé 3800 volt. A hátsó feliratokat az enyémre már nem matricázták hanem fém hatású karakterekből egyenként öntötték és ragasztották fel, igy azt ügyesen leszedve és megtakaritva a kétoldalas ragasztótól ujra lehetett hasznositani.
Tudomtudom, csak ha pl megcsuknak egy mocit, és teszem azt 15000km-es volt a lánc, ami bir mondjuk 40000km-et, akkor ha arról lebontjuk, akkor ugye adva van egy láncszett, szóval nem össze-visza vásárolnám az egyes kerekeket, meg a láncot, hanem amik egymáshoz vannak kopva. Azt énis tudom, hogy ezeket együtt kell cserélni, az összekopás miatt, de a fent leirt gondolatmenet miatt valószinűleg nézek ilyent.
Más téma: le szeretném fujatni a motort, az mennyibe kerül/ került nektek?
Ne komolytalankodj. Kopó alkatrészt nem veszünk bontóból, mintahogyan olajat sem olajcseréhez. Nem tom milyen kell a kis zizihez, az 1100-ra 530-as kell (EK50-ZV) 110 szemes, de ha hosszabbat találsz olcsón az nem baj, mert kiszedni lehet belőle. Elvileg minden második lánc cserénél illik lánckerekeket is cserélni, de ha sokat mész egy lánccal nem árt mindig együtt cserélni őket. Nekem már negyven ezer km felett jár a lánc, ugyhogy valszeg mindent cserélek majd. Ja, és minél többe kerül az uj lánc jó eséllyel annál tovább is fog majd tartani normális használat mellett.
Akkor majd lehet hogy én is leugrok házzájuk valamikor...