Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

300 ért vettem 1 éve,idén szezon elején ráköltöttem még 120 at,nem szeretnék rá többet költeni,jövőre jön az utódja arra kell a pénz.Jó motor volt míg ment:D Már csak megszabadulási alapon állok hozzá.Motornál épp úgy bontóba kell vinni mint az autót ha végleges kivonást akarok?
Kár lenne ennyi pénzért elpazarolni !
nem érdemes benne egy blokk csere ? Nem akarod már használni ?
Sziasztok van egy eladó 250-es hajtókartörött zzr-em,ha valaki lát benn fantáziát alkuképes. https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Én meg a ZXR-emet adtam el úgy hogy megvolt hozzá a 89-es megjelenésekor a hozzá gyárilag színre fujt Marushin . Persze csak polcra való már , de akkor is , az hozzá járt ! Akkor még nem zöld volt a Kawa fő szín !
Nem régen pont olyan piros SCHUBERT bukót adtak el a piacon mint a teszt pilótán volt. Valami beteg összeget kért érte. Így 26 év alatt biztos nem változott meg a héj szerkezete és teljesen biztonságos. Jó bukókat csinál a SCHUBERT de a név miatt csak nem kéne több tízezret kérni egy ősöreg sisakért...
Azt a kutya úristenit pont az enyémről írnak ! 93-as , és ez volt a gyári színe !
Helló mindenki. Hát nem ég le a szerver a sok fórum hozzászólástól . Találtam otthon egy régi újságot. Gondoltam be scannelem hátha valakit érdekel. Még emlékszem amikor vettem az újságot Atya ég de öreg vagyok...
na tessék !
Helló mindenki

Megoldódott az olajos kuplung hiba . Nemes egyszerűséggel el volt dugulva az olaj vezeték. Hát erre nem is gondoltam. Végeredménybe sok-sok szívással de sikerült megcsinálni.
kawasaki ZZR alkatrészei bontásból eladók 06704275150
Szia van még alkatrész belőle? Bal lábtartó. Közép támasz érdekelne. Köszi.
Érződik is az erős benzinszag.
Azt indításkor rögtön éreznéd a kipuffogó szagán !
Sziasztok. A napokban én is kawasaki tulaj lettem :) egy kis 400as zizi társaságában. Sajnos akadnak vele problémák. A motor sokat állt. Olajat szűrőket gyertyákat azonnal lecsereltük. Miért lehet az hogy hidegen nehezen akarja összeszedni magát? Beindul pöccre de szivatóval is csak éppen 1000-1200-n ketyeg, aztán nagyon lassan növekszik a fordulat. Aztán egy idő után már alapjárat is van. Onnantól kezdve poccre indul bármikor. Én arra gondoltam, hogy lehet hogy befolyik és még el nem dolgozza a befolyt benzint nem tud felpörögni. Ez lehetséges?
Továbbá tudna e valaki küldeni egy linket honnan tudnék egy manualt szerezni hozzá. Szép hétvégét mindenkinek.
A motor még sehol sincs de a gumi már megjött
Igen.Érezni hogy pumpál. De csak levegő jön. Na majd a vákum ad neki..
Azt a tűhegynyi lyukat megtaláltad , ill. biztos hogy tiszta , újbeggyel befogva pumpál ?
Hát szívás az megvolt rendesen. A jövő héten neki futok megint , sokadjára. Egyszer csak sikerül...Igen a felső munka henger a problémás.
Szívni szivott már vele !
Szivni kell
A felső munkahengerről beszélünk , ugye ? Abban van egy pici furat amit takarításkor jól te szoktak tömni dzsuvával , és elfelejtődik kipiszkálni . Biztos hogy tiszta minden ? Először cső nélkül lőd át az olajat , az ujjaddal érezni fogod a nyomást ha mindent jól raktál össze beleértve a karmantyút is !
Sziasztok

Egy kicsit elakadtam az olajos kuplungom felújításában. Vettem hozzá felújító készletet.Teljesen kitakarítottam, össze raktam az új tömítésekkel .De amikor feltöltöm a tartályt és pumpálom nem nyomja át az olajat. Nem tudjátok mi a fene lehet vele ?
Precíz meló! Hát nem bánom, hogy műanyag a tankom. Igaz fèmmel sem volt gondom eddig.