Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez szabvány?
Vágom!Akkor is köszi!
szmájli hátra kell
azért irt am, ha csak ez lenne a probléma
Köszi,de akkor se jó az enyémre az E modellé és csak 1 napra kellene
De szerintem ez visszatérő probléma lesz, lehet nem ártana a polcra tenni egyet. Még ha sérült is kissé....
valóban.....
Szerintem neked írta , és mivel ott lakik a fórumtárs és valószínű jár Bp fele , el is tudná vinni ! Szerintem !
Nekem szántad?vagy más a téma?
Azt épp el vinném, ha ez az akadálya........
Igen látom köszi,csak 1 a problem!Az enyém D modell az meg az E! De tényleg köszi!Amúgy tényleg messze is van meg nekem csak 1napra kellene!
https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Kawasaki_Zzr_alkatreszek_250_400_500_600__Zxr_600__STB_gumik___69279216.htm ott van ami neked kell a képen ! Csak Tiszaújváros !
Nem csak dob,mert a sebringet rá kell húzni a leömlőre,a gyári meg beledugós!Nagy para van!Ha lenne addigra szétszedném az enyém!
Az 1100-ason csak akkor jön le a leömlő , ha leveszem a hűtőket is !
Valóban , okosabban tették mint az 1100-ason ! Akkor csak dob kell ha az átmérő eggyezik !
Adnék 10eft-ot a segítségért!Csak mennyen át a műszakin!
Csak felcsavaroznám a leömlőt meg a 2dobot aztán annyi!alsó burkolatot kell elvileg levegyem aztán befűzöm a leömlőt!
Külön van a leömlő és a 2dob.Látták hogy sebring és nincs műbizonylat ugye
Basszus ! A gond az hogy ha már a gyárit fogják keresni , akkor szarban vagy mert a fél motort szét kell érte burítani , mivel annak is a baloldali egybe van a leömlőkkel ha jól sejtem !
Sziasztok!Nagy pácban vagyok!Vettem egy német papíros zzr 600d modelt!Nem engedték át a műszakin mivel nem a gyári kipuf van rajta!Azt mondták ha holnap visszamegyek gyárival soron kívül átmegy!Valaki tudna segíteni egy kölcsön rendszerrel?Jelenleg sebring van rajta 4:1-be!Azt meg is tartanám!Nagyon megköszönném,Pest megyei vagyok!
Jó lenne a 400 ha találnál makulátlant ! Mivel sokan kezdtek úgy ahogy te gondolod , 400 al , két hónap alatt kimotorozható ha valaki érzi mit csinál , és mivel kimotorozták , elég szegényes a jó állapotú ! Sokkal jobb választás egy 600-as , lehet vele lassan menni , és súlyban sem mérvadó a különbség ! Ha belejöttél , még akkor is maradhat két szezont , míg alaposan eldöntöd hova tovább , és nem unod vele a motorozást !
Sor 4 minimum 600ccm különben szoporoller..
Inkább 600 :)) A 400 gyengécske lesz egy idő után, óvatosan huzni ezen is lehet a gázt. De ha bizonytalan vagy, mindenképp 400, bár egy ER5 sokkal jobb kezdő mortornak. Maga zzr egy jól eltalált konstrukció, bár kicsit zajosabb a váltója, blokkja, a fék a régebbieken hagyott némi kívánnivalót magaután, de ha gondos gazdája van-volt, akkor örök darab.
Sziasztok, jó estét! Regeltem az oldalra, mert elsőkézből(-szájból) szeretnék informálódni a ZZR típusról! Zöldül a vérem és ki is néztem az első leendő motortípusomat, de nagyon bizonytalan vagyok, mivel 3X évesen rájöttem, hogy motorozni szeretnék, vagyis fogok(jövő tavasszal indulok vizsgázni)! Mindenfélekép Kawasakira vágyom! Felmerült a ZR 250 és az ER5, amíg meg nem pillantottam egy Bordó-fekete '97-es ZZR400-ast.... Nem tudnám leírni azt az érzést, ami abban a pillanatban átjárt.... Szóval tanácsot szeretnék kérni ZZR tulajoktól! Érdemes e 400-assal kezdeni, vagy inkább 250-el (bár az nem tetszik annyira, mint a 400) Mit kell tudni erről a típusról?