Sziasztok!
Valaki fejből, esetleg segédletből meg tudná mondani milyen méretű csapágyak, és porvédők kellenek egy zzr 600 D 1991-hez első, hátsó kerékhez, és a lánckerékhez. Hálás köszönet érte előre is :)
Mindegyik ilyen az összes zzr gtr.. olajnyomàsos a feszítő. Ez igy működik.. sajnos ezzel együtt kell élni. Igaz csak .. első inditàskor meg ha àll pàr óràt akkor hallani.. egyébként nem ha többször is inditod egymàs utàn.. nekem a mihàly feri szervizelte màrkaszerviz egyébként. Ezzel nincs mit tenni..
Igen szétesik a szerkezete , akkor lesz olyan büdös higító szagú ! Két fajta benzin van , szar és még szarabb ! A kukoricából készült etanolt muszáj adalékokkal agyon baszni , hogy valamennyi fűtőértékkel rendelkezzen , ezek az anyagok csak egy bizonyos ideig tudják tartani a benzin oktánszámát aztán úgymond szétesik az egész és lesz ragacsos szmötyi , aztán zöld kristály meg hasonló ! Hogy ez mikor következik be az attól függ melyikben milyen adalékok vannak ! Valamilyen stabilizálóval érdemes vegyészkedni , több fajta is létezik , én a spurit használom régóta eddig eredményesen !
Az álltalad leírt problémára nem segítség egy karbi szinkron ! Legfeljebb egy vagy több szarhoz hozzálövöd a jókat is ! A karbi szinkron a karbi szerelés , tisztítás szelep ellenőrzés utolsó fázisa , egymagában semmit sem old meg ! Az egyenletes alapjáratért míg a síberek meg nem mozdulnak kb 3000 ford-ig van szerepe !
Hú basszus akkor ez nem csak nálam volt? Pár hetet (lehet egy hónapnál is többet) állt nálam a garázsban egy moci, mire jött érte a gazdája, nem lehetett beindítani. Hát a porlasztó olyan mértékben volt tele takonnyal, hogy azt nem lehet leírni. Akkor ezidőalatt belerohadt a benzin és ez annak valamilyen formája? Hogy lehetne ezt a jövőben megelőzni? Hallottam hogy a benzin is megromlik, de akár ilyen rövidtávon is?
A múlt héten vásároltam egy 1991-es Zzr 400-as motort. Óriási a szerelem, de egy bökkenő van. A motor 4000-8000 között illetve full gázra fullad, nem reagál.
Fót-on lakom, tudnátok valakit ajánlani aki megtudná oldani a problémámat a környéken?
van nálam egy az udvaron váltót kell cseréljek benne a felni szerint 93 as itt a képen látszik ahogy szakszerűen a minuszra van kötve a sárgafekete, a fehérpiros valószínüleg egy biztosítékon kellene tovább menjen a kontakt felé de tölts le egy szerviccmanuált és ott kiböngészed mi hova az a biztos
Sziasztok!
Most vettem egy ZZR 600 D (1992) gépet. Még nem volt beindítva. Tisztogatás során észrevettem két kábelt, csatlakozót. Kérdésem az lenne, be vannak ezek kötve valahova gyárilag? A hosszabb (sárga-fekete) a kábelkötegből ágazódik le, míg a rövidebb (fehér-piros) pedig az akksi pozitív kiindulási pontjából indul. Válaszokat előre is köszönöm
Valaki fejből, esetleg segédletből meg tudná mondani milyen méretű csapágyak, és porvédők kellenek egy zzr 600 D 1991-hez első, hátsó kerékhez, és a lánckerékhez. Hálás köszönet érte előre is :)
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Ha valaki 1100-as vásárlásban gondolkodik:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zzr_1100-11647720
Köszönöm
Csináltattam 1990 es zzr hez túra kormányra átalakítót, mire elkészült eladtam a motort.Ha valakit érdekel, írjon.
Gödöllőn Surányi Zoli hand by Suri
A múlt héten vásároltam egy 1991-es Zzr 400-as motort. Óriási a szerelem, de egy bökkenő van. A motor 4000-8000 között illetve full gázra fullad, nem reagál.
Fót-on lakom, tudnátok valakit ajánlani aki megtudná oldani a problémámat a környéken?
Köszönöm szépen előre is!!
Most vettem egy ZZR 600 D (1992) gépet. Még nem volt beindítva. Tisztogatás során észrevettem két kábelt, csatlakozót. Kérdésem az lenne, be vannak ezek kötve valahova gyárilag? A hosszabb (sárga-fekete) a kábelkötegből ágazódik le, míg a rövidebb (fehér-piros) pedig az akksi pozitív kiindulási pontjából indul. Válaszokat előre is köszönöm