Inkább most télen költs rá mint tavasszal kelljen szétbontani.Én úgy vagyok vele, hogy költök rá és inkább gyárit de akkor egy tuti gép van a seggem alatt
Ha nem eresztenek a tömítések a szelepfedélnél meg a gyertyáknál akkor nem kell újat venni az gumi azt visszarakhatod simán.Hogy muszáj-e vagy nem az meg a pénztárcád kérdése ha nem magadnak csinálod, ha még nem volt ellenőrizve én mindenképp ránézetnék vagy olcsón úszod meg a hibák megszüntetésével vagy kicsit többet költesz és meg is előzöd a hibákat de akkor tudod hogy meg lett csinálva, le lett ellenőrizve.Ráadásul ezen a modellen nem is kell lebontani a vezérlést a himbákat félre lehet tolni és úgy cserélgetni a lapkákat.Alkatrész ügyben meg csak is Kawazsolti, ezzel mindent elmondtam
ó értem, köszi akkor kezdhetem a költekezést a szelephézag állítással(szerelőnél) + karbiszinkron,beállítás? szelephézagot feltétlen kell állítani? mert ahoz kell tömítést venni meg ilyeneket ami kicsit zsebbenyúlós történet, de ha muszály akkor megcsináltatom
Nem sokat jelent a porszívócső sokan le is szedik ha direktbe vezetné a levegőt a légszűrőház nyílásába akkor talán többet érne így max valamennyit odaterel plusz hűti felülről a blokkot de nagyobb hűtő van rajta mint a 600-asokon plusz az olajhűtő így nem sok vizet zavar a cső.
Természetesen Én sem kötekedni akartam. Ha szét van szedve persze megéri átnézni a szelep hézagokat is. Alap beállításnak gondoltam ezeket,mert nem mai technikák már ezek. De kiindulásnak jók. Meg minden tapasztalat kérdése ellehet vele bibelődni.
értem köszi srácok, először is egy prszívó cső kéne, mert hiányzik a motorról gondolom ez is befolyásolja a levegő eljutását a karbihoz... viszont valaki letudná nekem fényképezni a porszivócső csatlakozását a tankra csavarozott műanyag fedélbe? hogy pontosan milyen alkatrészek után nézzek? esetleg ha valaki tud eladót szóljon! :) ahogy láttam 2 kis bemetszés van egymással szemben a műanyagban gondolom oda kell valami csatlakozót felrakni, de nincs ötletem, hogy mit
Nem úgy értettem hogy a szelepekkel van a gond csak javasolt hogy a többi beállítást egy hézagolás előzze meg , az alapjárati keveréknél a gyári beállítás ilyen idős motornál szerintem már csak kiindulópont ha mindet gyárira tekeri közel sem biztos hogy jó lesz én hengerenként szoktam állítani.Ez csak kiegészítés nem vitát akarok indítani
A gond az,hogy össze-vissza állnak a pillangó szelepek/ek/! Mert mikor vissza veszed a gázt valamelyik nem zár vissza teljesen és az a henger/ek/ még kapnak üzemanyagot. Átmeneti megoldásnak azt lehet csinálni,hogy leveszed a karbisort és 0,05mm hézagmérővel csinálsz egy alap beállítást. Ez sem lesz 100% -os de kiindulásnak jó. De ha már lent van persze egy takarítás rá fér. Az alapjárati csavarokról meg annyi,hogy 1 és 3/4 fordulatra max 2-re kitekered. Abban igaza van zxtomnak,hogy ezt a levegő probléma,de nem szelepek. Én az ősszel pont így jártam,és addig ezt a megoldást alkalmaztam, míg nem szereztem szinkronórát.
Üdv!
Nézd meg a légszűrházad rendesen felfekszik-e a karburátor sorra elég hülye megoldás ez a sík fedél, csak ugye műanyagból van sokan megtépik mint az állat aztán vagy eltörik vagy úgy eldeformálódik hogy 2 csavar között meghajlik és nem fekszik fel rendesen.Ha az jó akkor karbi pucolás majd alapjárati keverék beállítás és végül egy szinkron, én előtte szelephézagot is mérnék, de csak vagy rosszul van beállítva vagy már elmentek a régi beállításaid ha nem szív sehol fals levegőt persze.Alapjárati csavarokhoz szopó hozzáférni derékszögű csavarhúzó kell vagy max begyömöszölsz egy rongyot plusz egy kesztyű hogy ne égjen szarrá a kezed ha egyáltalán befér és akkor egy bitfejjel tudod állítani, hosszadalmas egy jó beállítás de ha szinkronnal egybe csinálod ég és föld lesz jól fogja ejteni a fordulatot és mikor rágázolsz nem fog "összeesni" az alapjárat.Remélem segítettem.
van valakinek tippe, hogy miért van az, hogyha az alapjárati csavart(ami egy 15-20 centis bowdenszerűségen keresztül jön az oldalidomig) feljebb tekerem 1300-1500 as alapjárati fordulatszámra és huzok egy gázt neki mondjuk 4-5 000 ig feltünően lassan esik vissza a fordulatszám, mikor lejjebb tekerem a fordulatszámot mondjuk 600-700 ra majdnem leáll a motor akkor huzok neki egy gázt gyönyörűen visszaesik viszont ugye ilyen alacsony fordulatszámon lefullad a motor... valakinek valami tipp, mi lehet a baj vele?
a kepen szereplok kozul mar semmi nincs meg, egyebkent szerintem nem passzolna 400-ashoz, jobban jarsz ha a sajatjat veszed meg hozza...
Porszivocsovem sajnos nem is volt.
csáó, köszi vettem athenát kaptam csak 3200 ft volt meg vettem repsol 5w-s teleszkóp olajat :) az 1600 volt viszont porvédő gyűrűt egyelőre nem sikerült szereznem :/
41x54x11 a mérete,de úgy tudom hogy egyedi méret. Az SKF is csinál speciális szimeringeket teleszkópokhoz,de az nagyon drága. Athenát pl 3000 alatt kapsz.
Itt mindkét modellhez van manual meg a microfiche menüpontban alkatrészlista sajnos méreteket nem írnak a villába SAE 5W-s olaj kell 424 +- 2,5 mL száranként a szimering meg a gyári sem drága de csapágy boltba tuti adnak nem speckó méret. Manual
valaki megtudja mondani, hogy 1995 ös évjárathoz milyen első teleszkóp olaj kell? ha esetleg valaki szimering méretet is tud mondani még jobb lenne :) csak márkaboltban kapok konkrétan ehez szimeringet? vagy SKF be is tudok venni ? áruk miatt nem mindegy
Szeva, 400 H1-es kawám van, amire igencsak sokat költöttem. Adatlapomon látsz róla képeket. Most megy majd fesőhöz.
Csere érdekelhet, de sajna egy kanyi vasam sincs ( azt a keveset is a moci viszi mindig el :) )...a érdekel a mociról bármi is, dobj egy emil címet, részletesen leírok mindent róla szivesen!
Nézd meg a légszűrházad rendesen felfekszik-e a karburátor sorra elég hülye megoldás ez a sík fedél, csak ugye műanyagból van sokan megtépik mint az állat aztán vagy eltörik vagy úgy eldeformálódik hogy 2 csavar között meghajlik és nem fekszik fel rendesen.Ha az jó akkor karbi pucolás majd alapjárati keverék beállítás és végül egy szinkron, én előtte szelephézagot is mérnék, de csak vagy rosszul van beállítva vagy már elmentek a régi beállításaid ha nem szív sehol fals levegőt persze.Alapjárati csavarokhoz szopó hozzáférni derékszögű csavarhúzó kell vagy max begyömöszölsz egy rongyot plusz egy kesztyű hogy ne égjen szarrá a kezed ha egyáltalán befér és akkor egy bitfejjel tudod állítani, hosszadalmas egy jó beállítás de ha szinkronnal egybe csinálod ég és föld lesz jól fogja ejteni a fordulatot és mikor rágázolsz nem fog "összeesni" az alapjárat.Remélem segítettem.
a kepen szereplok kozul mar semmi nincs meg, egyebkent szerintem nem passzolna 400-ashoz, jobban jarsz ha a sajatjat veszed meg hozza...
Porszivocsovem sajnos nem is volt.
udv!
lábfékkar, fékkar, kiegyenlítő tartály, 48-as alu lánckerék 520-as lánchoz, komplett jobbos-balos kormány, alsó villahíd(egyik ütköző letört), felső villahíd, légbeömlő, porszívó csövet tartó műanyag tankborítás.
Csere érdekelhet, de sajna egy kanyi vasam sincs ( azt a keveset is a moci viszi mindig el :) )...a érdekel a mociról bármi is, dobj egy emil címet, részletesen leírok mindent róla szivesen!