Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utolsó képen az én gépem feszül!
Elég sűrűn vissza térő téma ez itt! Nem lehet vissza papírozni,vagy ha mégis k...ra nem éri meg! Nézegesd a hirdetéseket mert szokott lenni 25 Kw-os, csak idő kérdése.
Esetleg, ha veszek egy ZXR 400 -at gyári papírokkal le tudom papírozni ugy, hogy A2-es jogosítvánnyal ( 35KW)-tudjam használni ? a műszaki adatait nem lehet átírni valahogy?
Szia! Gyári újban tudok segiteni! Adatlap!
Valakinek nincs véletlenül eladó gázbowdene? (mind a kettő)
Sziasztok, van valami esélye, hogy 35 kw alatti papírokkal találok eladó 400 as ZXR-t normál állapotút, 92-93 fölötti évjáratokból?
Szia,

Pont ezekre lenne szükségem. Nemsokára kereslek email-ben, a részletek miatt.
Szia,

mar csak 750-es km-oram / muszerfalam van - de neked nem pont az kellene?

illetve van hozza fejidomom / oldalidomom is, - rendbe tudnad rakni a gepet, mert igy elegge lehangolo...
Szeva,

a KM óra megvan még esetleg?
Az biztos,hogy ha vásárlásra adom a fejem,akkor egy olyan ismerősömmel megyek,aki keni vágja a témát!Köszönöm a tanácsokat,és a segítségedet! Nem tudom még,hogy melyik típusnál kötök ki,de minden esetre amiket leírtál,megfogadom!
látatlanban nem véleményezném, annak nem lenne értelme. amit írtam az általánosítás tapasztalat alapján. ha érdekel a gép meg kell nézni. én nem a festésre koncentrálnék de nem vagyunk egyformák. át kell nézni alaposan és én biztosan elvinném állapotfelmérésre egy olyan helyre ahol tényleg rendesen meg is csinálják a dolgokat. megéri azt a 10-20e hufot akár szállítással is h ne nyúlj bele vmi vacakba, vagy akár biztos legyél benne h tényleg jó. ha az eladó már ebbe se megy bele akkor tuti komoly baja van. egy veszteségmérés (nem sima kompressziómérés) az alap kell h legyen, az már sok mindent megmutat a gép állapotáról. a kopó alkatrészek szerintem nem lényegesek max némi alkualapot adhat kivétel a féktárcsa mert az tényleg nagyon drága. ha jó minőségű újat veszel 80-100e a pár. nyilván a váz futómű ne legyen sérült, villa becsúszószáron ne legyen sérülés. menjen egyenesen, csavarok is árulkodóak tudnak lenni. ha eltérőek akkor volt ott tákolás biztosan. a fék nagyon durván harap a gépen de szerintem kivételesen jól adagolható tehát annak is fognia kell rendesen elől hátul. nézz be az ülések alá h a vezetékek tákoltak-e. indításnál legyen hideg a motor. szívatóval simán indulnia kell ilyen időben sőt akár félállásban is. max1-2 perc után stabil alapjárat kell h legyen mindenféle krahácsolás nélkül. próbaúton melegítsd be rendesen. elég hamar melegszik. ha nem akkor ott is lehetnek gondok. lehet h csak termosztát de lehet hengerfej is akár. fordulatot nagyon intenzíven kell h vegye és hasonlóan ejteni is. ha lassan ejti akkor a karbi biztos belenyúlós. ha nem veszi akkor bármi lehet. üresben teljes gázra hamarabb letilt minthogy a fordulatszámmérő elérné a pirosat v akár a 10ezret. gyári áttétellel (15:45) és gyári méretű gumikkal (120/60 és 160/60 17) 6.ban 100nál 6000 a fordulatszám sík úton. ha ettől jelentősen eltér akkor az is árulkodó lehet. hirtelen ezek jutottak eszembe. de a legfontosabb szerintem egy felkészült korrekt szervizben egy teljes állapotfelmérés.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400-7134116

Ezt a gépet néztem ki,bár van itt még 450ezerért is egy fekete vázas zxr!Minden estre nem ugrok bele olyan gyorsan a vásárlásba!
nem akarlak elkeseríteni de csak itt a fórumon ha visszanézed az idei termést elég sok mindenkinek adta meg magát a gépe. ők is olcsón akarták megúszni. ennyiért nem veszel jó állapotút. vagy beletörődsz abba h van egy esetlegesen szép de műszakilag vacak géped. tudom mindenki azt mondja az övéről, hogy karban van tartva meg bla bla de az évenkénti olajcsere az még nem minden. az amit kinéztél ár alapján a legolcsóbbak közül való nyilván nem véletlenül. azt az összeget legalább egy százassal meg kéne h told és ott már van esély egy tényleg jóra. és ne gondold, h ha ezt megvennéd akkor 100e hufból tökéletes lesz. mert nem. az legalább 2-300 ha tényleg jót és megbízhatót akarsz. de ez minden ilyen korú gépre igaz szerintem. és jobb ha veszel egy rendben lévőt drágábban mert ha vki rendbe is rakatta az övét annak az árát úgyse kapja vissza tehát bukik rajta általában nem keveset de az nyer aki megveszi. mert kb féláron v még olcsóbban van egy patent géped. fontold meg mert szezon felénél letérdelt vasnál nincs rosszabb.
A "nem lesz olcsó",az mennyit jelent?Amit kiszemeltem magamnak,az 380ezer!Nekem az sem kevés,de a keretbe pont belefér.Fotó alapján remek állapotban van,de azt személyesen majd jobban szemügyre lehet venni.Volt már egy motor,ami a képek alapján kiváló állapotban volt(suzuki rf400),de amikor elmentem személyesen megnézni....hát nagyot csalódtam!Köszönöm a véleményedet :)
hello
aki lebeszél az igazából nincs tisztában a dolgokkal. az h volt belőle belpiacos is egy dolog.annak 180as órája van és itt kb ki is merültek a különbségek. alkatrész van hozzá bármi, nem drágább mint bármilyen más gyári alkatrész. bontott is van bőven ha kell. műszakilag szerintem remek darab, fék, futómű, váz bőven többet tud mint kellene és ha találsz egy igazán jó állapotút az nem lesz olcsó de nem fogod megbánni. a fenntartása is olcsóbb mint egy 600asnak. pl gumiból nem kell rá ZR-es, nem eszi úgy a gumit se a láncot. pályázni kiváló. nagyon kezes darab és ha jól terelgeted még egy nagy pályán (pl hring) is be lehet menni vele 2.10 alá. arról nem beszélve h a kisebb pályákon sokkal jobb vele menni (pl kakucs) ott egy nagyobb gépnek nincs értelme szerintem. ha nem a 250 feletti száguldozásra vágysz akkor szerintem jó választás.
néhány adalék még: tuningolni is lehet, vannak benne lehetőségek. két személlyel s komoem vállalhatatlan, a vázba belefér egy 600as blokk amit bőven elbír a fék és a futómű is. szóval vannak benne lehetőségek. amire vigyázz hogy sok a lelakott, összetákolt pénztemető belőle, mint bármelyik hasonló korú gépből, tehát nem a típus miatt. hibái nagyon nincsenek. szelephézag ellenőrzést gyakrabban kell ejteni mert hajlamosak nyúlni a szelepek nagy terhelésen de kb ennyi.
Sziasztok!

Nagyon szemezek egy zxr 400-as kawáwal,de nagyon sokan lebeszélnek róla,mondván,hogy japán belpiacos.Első motoromat keresem,és a kis 400-ast néztem ki magamnak.Elfogultság nélküli véleményekre lennék kíváncsi.Köszönöm a válaszokat!
hát sikerűlt vennem egy zxr-t debrecenben, váltòhibával( dobálta a másodikat ). lényeg hogy szét lett szedve a blokk hogy meg csinálják a váltomat, meg átnèzék amitt ienkor kell, hát tőbnyire jò hirekett kaptam ugyanis a váltom jò csak valami zéger gyűrű vagy mi kell bele. viszont az előző tulajnál minden tőmitést sziloplasztal hejetesitettek. most a legg aprob tőmitésből is ùj kell lesz bene/belle. igaz szerencsére henger sorom, hengerfejem, hajtokarom stb hibátlan. na hát enyi lenne.
Mi történt?
igazán nincs mit! ha valamiben tudok segiteni akkor szivesen segitek. kérdez nyugottan. sajna a gépem most tarabokban van :(
Akkor jól áll nálam is! Köszönöm a segítséged!
Halli nekkem a felső kábel a hármas, az alsò pedig a kettes. Sok sikert.
Sokat segítettél! Szerencsére ez idáig jól állnak a dolgok, esetleg még annyit ,de elég ha leírod,hogy a bal oldali 2-3 henger gyújtókábele hogy áll. A felső kábel a 3-as, az alsó pedig a kettes hengerre megy-e?
Sok sikert!
Remélem jòk igy de ha nem kűldők ujat