Alap, hogy kifúvatom a kosztól. Ez nem kérdés. Bocsi, de attól hogy nincs motorszerelői papirom, még agyam van ( ezt nem sértésnek szántam). Egyébként nagyteljesítményű traktorokat, hidro rakodó gépeket javítok nap, mint nap. Egy JD-nél, vagy NewHollandnál, vagy JCB és sorolhatnám a mondern szarokat, ott is meg kell adni a módját a szerelésnek. Csak pölö nem 6-os csillagvillás kulccsal esek neki, hanem 36-ossal. :)
Ki-be szerelésnél még mágnessel is megkamatyolom odalennt. Azt már öcsém is megmondta ( aki jobban belelát az elekrtonikai részébe ), hogy mindig is érzékeny lesz a gyetya hézagra...
Gyertyához még annyi szösszenet, hogy mikor megvettem az előző tulaj akármiért is egy CR8E, egy CR9EK, és kettő sima CR9E-vel hozta össze. Meg ez az egész úgy volt összetákolva...mindene szegénynek.
Fater pölö teljesen el volt döbbenve, hogy miért tervezte a japán halál vékony keresztmetszetű vezetékkel meg a generátor töltő szálait.
A másik mikor kitekerted bármelyik gyertyát is kipucoltad előtte a környékét?
Gondolom nem, na az a sok kosz beesett a hengerbe, aztán majd nem 190ekm csak 180ekm t fog elfutni a mocid...
Eljátszod még 5X aztán csak 150ekm t....
ngk n az elektroda kialakitás nem a legjobb.
És, ha a mocidnál a trafóra 13vóltból csak 10jut és 13000volttal nézzük a szikrát(kerek arány legyen) akkor az 10voltnál már csak 10000volt!
Így nem csoda, ha nem húz át.
Denso fényévekre jobb, viszont ennek semmi köze a beleszakadáshoz, mindent bele lehet tépni!
ETR a 2elektrodás ami felesleges a zxr be, gyárilag sima van.
U27ESR-n
Egy elektrodás még picit csalható is, ha kevés a lové, mert vissza rakod a hézagot 0,65-0,7re mikor kezd kopni...
Tudok olyan ngk t amit több, mint 1mm hézaggal dobtam ki, igaz nem Kawasakiban volt!
Ezek a zőőődek érzékenyek a hézagra és a kábelköteg is elég határesetre van méretezve meg a trafó áttétele is.
Minden pöpec akkor meg nincs gond...
Ami még a vicc azonos boltokban is az u27esrn olcsobb a cr9e nél!
Az is meglehet hogy segg vagyok, beismerem. Nincs itthon nyom.kulcsom...de az is igaz lehet hogy szerelő ( nem kókler garázstuningosok ) ismerettségi körömben panaszkodtak már ilyen jelenségre NGK-nál. Na most akkor kinek lehet igaza? :)
Denso U27ETR gyertyát próbálta már valaki ZXR-be?
Sziasztok! Szeretnék egy ZXR 400-ast venni. Sajnos ami a legnagyobb gond ezzel, hogy A2-es jogosítványom van. Ha valakinek van vagy ismer olyat akinek van 35 Kw alatti papírokkal és eladó arra vevő lennék.
Köszi!
Helló mindenki!
Eladóvá vált a Gésám, ha érdekel valakit csekkolja a hirdetést. Ha kell még infó bátran lehet keresni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400-80
10412
Üdv! Mindig történik valami a hisztis picsával, érdekességként megosztom nektek.
Két hetet killódtam a mocival(Egyik henger hirtelen gázadásra bedadogott, de csak arra. Finoman ment mind,alapjáraton és fordulaton is. Taku-vaku eredénye képpen, volt egy szelephézag, egy kompresszió mérés, karbi pucolás és szinkron. Ezek után kb 500 méter után előjött úgyanúgy a dadogás. Gyertya csere-bere, még házilag készített gyertya tesztert is kértem kölcsönbe. De semmi, egészen szombat reggelig, amikor nem hagyott nyugodni és mérgembe egy hajnal 5órai sokadik gyertya ki-be, tesztnél lemaradt az alja.
Fasza siker a kivétel, és még egy olyat találtam ami félig be volt szakadva. Szerencse hogy kijött a beszakadt menet. Pedig sose cibálom meg, pont az ilyen miatt.) mire megtaláltam a baját, de nehogy jó legyen, csinált egy újabbat. Öröm és bodottá...motorozás hogy minden jó örömére, jó f*szom...menetközben megállás, nullás akku, indíthatatlan állapot. Szerenére segítettek bebikázni, indult, megy 1 kilómétert, megint megáll, nulla akku....mégegyszer bika, aztán már csak métereket tudott szegény megtenni. Nulla akku, töltés nincs. Majd hazafutóztatás után, fater és öcsi két elekrto-szaki beestek az idomok alatti kábel rengetegbe és kiderült hogy a feszszabályzó mind a 6 vezetéke össze van égve egy csomóba. A dolog valszeg régi keletű dolog lehet, csak az előző gazdi jobbnak látta szigszalaggal mind ezt elrejteni. Köbö mikor ezt írom, annak felénél hívott az ős, hogy kityúkbelezték, kicseréltek rajta mindent, ami szar vezeték ill csatlakozás volt, és van töltés is mostmár, szabályoz is úgy ahogy és amennyit kell. Szal motorozás lesz ebből még, és kiváncsi vagyok mi lesz az újabb hisztije a kicsikémnek! Szép napot mindenkinek! :)
Képen a fasza jó (rohadjmeg) NGK gyertya, meg a pannónia gyújtásból? általakított kézi teszter/vizsgáló/ha hülyén fogod meg az tuti nagyon üt!
Milyen motorok plexije illik a zxr 400ra? Szeretnék venni egy fekete plexit, szerintetek ZX6R 1995-1997 jó rá? Esetleg ha valakinek van az írjon rám szívesen vennék persze csak jó állapotút!
Beindult?
Nem szóltál vissza se itt se mailban...
Emléxel adtam pár tippet 1-2hónapja, mikor nem akart indulni a vasad...
Mi volt a gond?
100% kell membrán tolattyúval? Vagy csak valaki hallotta, hogy látta valakinél mikor valaki tolattyúkat cserélt?
Emlékeim szerint régen a csömöri bontós Lacinál volt pár kis zxr bontva, neki lehet van még....
Sziasztok!
L-es model hátsólengőkarjának kiszedéséhez kell kinyomó ,vagy valami hasonló szerkezet ,vagy csavarok megnyit kihúz és már le is jön?
Kormánycsapágynál villanyak első futómű kiszedéséhez körmöskulcs kell milyen vajon?
Köszi a választ.
Ki-be szerelésnél még mágnessel is megkamatyolom odalennt. Azt már öcsém is megmondta ( aki jobban belelát az elekrtonikai részébe ), hogy mindig is érzékeny lesz a gyetya hézagra...
Gyertyához még annyi szösszenet, hogy mikor megvettem az előző tulaj akármiért is egy CR8E, egy CR9EK, és kettő sima CR9E-vel hozta össze. Meg ez az egész úgy volt összetákolva...mindene szegénynek.
Fater pölö teljesen el volt döbbenve, hogy miért tervezte a japán halál vékony keresztmetszetű vezetékkel meg a generátor töltő szálait.