Üdv Urak. Nem tud valaki bontott de még használható első féktárcsaszettet eladót? Az új szett ára harmad annyi mint a teljes motor értéke :( És hamarosan érni fog a csere :(
hello
gyárilag 65 hp volt az R verzió az 75. elképzelhető, hogy bizonyos országokban vmi fojtással kerültek piacra (pl franciáknál jellemző) de az max egy fúvóka és nem több.
Üdv!
Az érdekelne, hogy ZXR 400-ból a '90-es években gyártottak-e több fajta motorral is, vagy csak egy fajtát? Értem itt a teljesítményt, volt-e kisebb és nagyobb, vagy nem? Én arra tippelek, hogy nem, de sajnos neten semmi adatbázist vagy erre vonatkozó adatokat nem találok. Ha valaki tudna, segítsen! Köszi előre is!
Szeva! Részben javítható! Killódtam már az enyémmel én is!
Régen én így oldottam meg, hátha segédletet tudok ennyivel is nyújtani!
Lapát sajtolva van, melegítésre lejön! Alatta összerakós tömszelence(gumilap,porcelán csúszó, grafitos betét, gumilap, rugó, fém ház)Jamane 3306 felirattal a fém házán a tömszelencének!
Annyit csináltam a szelencének, hogy felcsiszoltam üveglapon a porcelán és a grafitos csúszógyűrűt vízpapiron. Gumitömítést ütöttem újat, mert a piros-meleget nem komálta a régi.
Másik végén szmering, nem volt baja, de cseréltem. Csapágy benne, szétszedhetetlennek bizonyult, így azt mivel jól futott, ráhagytam.
gumigyűrűk:
¤80 x ¤2 két házfél közé
¤32 x ¤2,5 váltóház-meghajtó nyakhoz
¤22 x ¤3 felső vízcső csatlakozáshoz
¤12 x ¤25 x 7 szimering ( forgás irányos )
( az " ¤ " jel az átmérőt jelenti )
udv
Nagy szükségem lenne egy zxr400-as karburator sor.Persze ami működik mert ami rajta van az kuka.
Tudsz adni egy e-mail címet? Nem találtam az adatlapodon :(
papirpaci@hotmail.com
Ha nem találnál használtat és új érdekel tudunk segíteni Természetesen 'emberi áron'
Üdv.
300mm-es.
gyárilag 65 hp volt az R verzió az 75. elképzelhető, hogy bizonyos országokban vmi fojtással kerültek piacra (pl franciáknál jellemző) de az max egy fúvóka és nem több.
Az érdekelne, hogy ZXR 400-ból a '90-es években gyártottak-e több fajta motorral is, vagy csak egy fajtát? Értem itt a teljesítményt, volt-e kisebb és nagyobb, vagy nem? Én arra tippelek, hogy nem, de sajnos neten semmi adatbázist vagy erre vonatkozó adatokat nem találok. Ha valaki tudna, segítsen! Köszi előre is!
Régen én így oldottam meg, hátha segédletet tudok ennyivel is nyújtani!
Lapát sajtolva van, melegítésre lejön! Alatta összerakós tömszelence(gumilap,porcelán csúszó, grafitos betét, gumilap, rugó, fém ház)Jamane 3306 felirattal a fém házán a tömszelencének!
Annyit csináltam a szelencének, hogy felcsiszoltam üveglapon a porcelán és a grafitos csúszógyűrűt vízpapiron. Gumitömítést ütöttem újat, mert a piros-meleget nem komálta a régi.
Másik végén szmering, nem volt baja, de cseréltem. Csapágy benne, szétszedhetetlennek bizonyult, így azt mivel jól futott, ráhagytam.
gumigyűrűk:
¤80 x ¤2 két házfél közé
¤32 x ¤2,5 váltóház-meghajtó nyakhoz
¤22 x ¤3 felső vízcső csatlakozáshoz
¤12 x ¤25 x 7 szimering ( forgás irányos )
( az " ¤ " jel az átmérőt jelenti )
Új fékpedálban tudunk segíteni,fejidomot pedig meg se említem mert az horror
Ha érdekel adatlapon találsz elérhetőséget
Üdv.
Újban tudunk segíteni
Üdv.