az egy L-es zxr,es amennyiert hirdetve volt,annyiert a leirtak alapjan jo motort vettel. az alapjarat problemaddal kapcsolatban nezd meg hogy a gazbowdenednek mekkora a holtjateka,illetve nezd szepen vegig meg van-e valahol torve. fejidomot japan bontosoknal biztos talalsz.a hatso ulesben nemtudok segiteni,nekem hatso ulesem zxr-en sose volt :D
Grat a motorhoz
sziasztok :) a mai nap vásároltam egy 400 as ZXR-t és hát a régi tulaja eléggéleharcolta.... 1-2 alakítgatást végzett rajta, mivel sajnos fél keze van átvan mókolva a kezelés a jobb oldalra minden kuplung indexek stb... a fejidomből le van vágva egy igen szép darab idomok sérültek 1-2 helyen javitgatva lettek elég gány minőségben... 2. utas ülés kotyog elég nagyon, azt hogy tudnám 'felujítani' hogy olyan legyen mint a gyári? tartson a helyén ne kotyogjon mert mikor megyek a motorral az eléggé kopog,ráz. A tulaj milyensége miatt az alapjárat állító csavara jobb oldali idomhoz van gyorskötegelőzve a váz és az oldalidom közé namost eléggé meg van törve ha picit feljebb tekerem az alapjáratot akkor nem akar visszaesni a fordulatszám álló helyzetben mikor pörgetek neki 1 et 3-4 ezerig akkor ugy marad ha visszább tekerem kicsit meg piszkálom rögtön megjavul a probléma ez lehet attól, hogy nem a megfelelő pozicióban van az a csavar, meg van törve vagy ilyenek? ha visszarakom majd eredeti helyére ez orvosolhatja a problémát? fejidomot,plexivel honnan tudnék venni rá? szívócsövek elvileg meg vannak postai úton érkeznek a héten sebeségeket jól veszi jól huz tetszik nagyon és hát meg is lepődtem, egy 125 mitó, 70 ccm AM6 os blokkal szerelt supermoto után eléggé nagy lépés volt ez 35 kw os papírokkal egy 400 as ZXR... tetszik nagyon nagyobbra nem szeretnék váltani, így véleményem szerint a legjobb ötlet, ha mindent visszacsinálok gyárira az a legjobb rajta ezekre a problémákra valaki tud orvosságot mondani? esetleg facebookos csoport van e? ha van gebrike@hotmail.com e-mail címen megtaláltok facebookon előre is köszi Gabi.
heló!
igazából nincs rossz tapasztalatom a motorral. az a baj, hogy megtetszett a v2 (pedig ez fojtott kivehető) de így is nyomatékos gép.
de a sor 4 valahogy jobban vonz ismét.ennyi:) ha érdekel és 400 vagy 600 ninjád van cserélhetünk is. :)
kicsit kockas ott a motorozas,meg itt talan csak 16okat mentunk,2. szabadedzes volt :) Mindketten a toled hozott bridgestone gumikkal mentunk. Nekem a 180/640 volt hatul,David ment a 190es ,ujfajtaval.
Endurance-on meg (osregi)kr108 155/60 r17-el mentunk,na az isteni volt a zxr-en
Grat a motorhoz
igazából nincs rossz tapasztalatom a motorral. az a baj, hogy megtetszett a v2 (pedig ez fojtott kivehető) de így is nyomatékos gép.
de a sor 4 valahogy jobban vonz ismét.ennyi:) ha érdekel és 400 vagy 600 ninjád van cserélhetünk is. :)
érdekelhet. 92-es J-re fölmegy? Ár? Írj ide vip25@citromail.hu Köszi.
Na mi a helyzet?Írhatnál árat vagy valamit.
bodo87[kukac]freemail[pont]hu
Előre is köszi!
Üdv!
Ide is elküldheted,az a tuti.
Első fékolaj tartály valakinek nincs esetleg elfekvőbe?
Endurance-on meg (osregi)kr108 155/60 r17-el mentunk,na az isteni volt a zxr-en
Ez Brigi V01-gyel menés?