A kérdésem a következő lenne. Nektek mekkorát ugrik/csattan a váltó egyesbe? És a többi fokozatnál normális a kattanás kettőnél és háromnál hallok egy apró kattanást a többi sebességnél viszont nem?
jaj
akkor remélem egy életre megjegyezted, hogy ahova tömítés való oda azt kell tenni ahova meg paszta oda meg azt. http://www.kawasaki-motors.com...
igaz, japán de egy gomb van arra rákattintasz és ott már a legördülő menükből ki tudod bogarászni, hogy mi micsoda. a tömítéseknek is van gyári száma, ahova az kell. legközelebb érdemes kicsit bogarászni és nincs felesleges szerelés.
Na meg vagyok vele. Elsőnek az önindítót kaptam szét, nem túl könyen, de forgott. Gondoltam egy pucolás nem árt neki, össze raktam ég, és föld lett a különbség.
Örültem, tutti ez volt a gond. Motor össze, jelenség ugyan az. Ekkor már ideges, és elkeseredett voltam, de akkor is,mi a f@sz lehet. Végig mentem még 1x. Mihez nyúltam még, még egy volt a dekli, amikor a generátor le került.
Meg lazítottam a deklit kicsit, és jó lett. Hiányzik az a 2mm ami a papír tömítés vastagsága, én pasztát használtam.
Kalandos volt az biztos.
Fogtam a kocsi akkuát és rá tettem, jelenség ugyan az, pontosabban szivatora 1x be röffent, de magas fordulatra és egyből leált ahogy vissza toltam a szivatot.
Az akku továbbra is mintha gyenge lenne. Nem akartam tovább eröltetni, maradjon a kocsiba. Abba vissza tettem, tökéletes.
ha előtte jó volt és összerakás után nem, akkor valószínűleg valamit rosszul raktál össze. első körben mérd meg az akkut, hogy biztos jó-e? mert 1-2 volt esés és meg se nyikkan. testkábelt is érdemes ellenőrizni, hasonló dolgot produkál ha nem megfelelő a kontakt. az indítómotort meg le tudod tesztelni ha kiszeded direktbe kötöd egy tutira jó aksira és kiderül, hogy teker vagy nem.
kapcsoló környékét se árt átnézni nehogy ott legyen egy nem rendesen érintkező vezeték+ minden mást amit szétszedtél.
Szükségem lenne egy önindítóra, azt hiszem, ha valaki tud segíteni kiabáljon.
A gondom, h amióta össze lett rakva valamiért nem indul.
Új akku,alig tekeri az önindítót valamiért, probáltam bikázni, de nem segített.
Meg szorult volna az önindító, vagy valahol? ?
Na kezd össze állni a masina. Az elektromos része megvan. Azt hiszem.
Benzin szűrő, cső csere meg volt. Holnap még megkapja az olaj- és szűrő cserét. Azután próba.
Biztos van rajta MAX/MIN jelzés. Max-ig nyugodtan töltheted úgyis kiböfögi a levegőt amikor kinyit a termosztát és majd ha lehűlt ránézel és beállítod a szintet. Ja és ugyanazt tedd bele amit a hűtőbe öntesz.
Pl. ezt: http://www.medikemia.hu/index.... 1:1 arányban.
Az első teleszkópokban milyen méretű szimeringek vannak illetve a váltó szimeringje milyen méretű? Az a baj hogy egyik telóm nagyon könnyezik a váltóból is folyik az olaj...
hello
időnként érdemes cserélni. vagy veszel bekevert fagyállót vagy ha töményet kapsz akkor 1:1 arányban kevered desztvízzel és azt öntöd bele és kész.
Az lenne a kérdés, hogy a hűtőbe milyen keveréket öntötök? Nekem még a régi kicsi kiegyenlítő tartályom van ma levettem az oldal idomot és hát a hűtőbe csurig van de a kiegyenlítőbe alig van valami folyadék és arra gondoltam hogy le engedem az egészet és feltöltöm újjal. Szerintetek?
Na megvan a bekötés. Természetesen még most sincs kész minden.
Az előző tulaj nagyon hanyag volt, talán sose volt lepucolva a gép.
Csoda, h nem gyulladt ki, rengeteg érintkezést és vezetéket újra csináltam forrasztottam.
Aminek viszont nagyon örülök,h sokkal jobb mint amire számítottam. Most, h szét bombáztam a fél masinát.
Csak a dekni belsejét, és a generátort gondoltam megpucolom, amúgy nem koszos.
Szerencsére a generátor nem zárlatos, melegen sem. Hőkamrában is megnézték. Tehát marad a régi benne.
Azt mondta az ember,h kár lenne hozzá nyúlni, a vas magról van le pattogva pár helyen, erre meg azt mondta, szintén nem gond.
Sziasztok!
Lám jó idők vannak mostanában jó motorozást mindenkinek ;)
Lenne egy kérdésem úgye beszéltük korábban ezt a karbi szinkront meg a tisztítást és a szelepeket szóval valaki esetleg tudna szabolcs megyében egy jó viszonylag nem túl drága helyet ahol ezeket a dolgokat megoldanák nekem, vagy ha estleg valaki ért hozzá és válalná akkor szívesen elvinném és ki is fizetném természetesen. :)
ezt nem értem. ha leveszed a fedelet és a tekercset akkor ott a lendkerék marad és az önindító fogaskereke. ha azt le akarod szedni akkor oda célszerszám kell mert különben szétbarmolod akár a főtengelyt is. ha a generátort újra tekercselteted akkor minek pucolni bármit is rajta? pláne azért mert megsértheted a szigetelést. ha kiszedted a tekercset a fedélből akkor azt bármivel kipucolhatod ami kihozza a koszt de a blokkot én nem kenném össze komolyabban semmivel mert befolyik az olajtérbe és kit tudja ott mit csinál. ha meg annyira koszos, hogy ott komolyabban takarítani kéne bármit is akkor én legalább az olajteknőt leszedném mert ha a generátornál kosz van akkor mi lehet a blokkba? egyébként a féktisztító általában jó az ilyenekre mert nagyon illékony nem marad vissza semmi de a blokkba azt se fújd bele, inkább rongyra és úgy töröld.
"A pozitiv (piros) merotusketeol vezet a negativ (fekete) fele a dioda allasban. Nos ha a pozitiv (akku) szalra lepsz ra a piros vizsgaloval a akkor mindegyik fazis es a negativ kivezetes szakadtat mutat. Ha a pirossal barmelyik fazisra lepsz ra akkor a negativ fele szakadt, a pozitiv fele a diodak nyitofeszultseget latod. Ha a negativra lepsz ra a pirossal akkor mindharom fazis fele a diodak nyitofeszultseget latod mig a pozitiv kivezetesen 2! darab dioda nyitofeszultseget latod." (köszi RC51)
a lényeg h három sárga a fázis, de biztos ami biztos, mérd meg inkább! ezeknél mindegy melyik fázist melyikre dugod a motoron lévő három sárga vezeték a fázis.
ezen kívül kell még legyen egy fekete/sárga egy fehér és egy barna. a fér a pozitív, a fekete/sárga a test, és a barna marad a gyújtás. tehát ha megvan a három fázis akkor keresd meg a pozitív és test csatlakozókat, ezeket ki tudod mérni a fenti módon, ami marad az a gyújtás és kész.
ha esetleg mégis más színűek a vezetékek a motoron akkor itt egy kapcsolási rajz, ez alapján ki tudod mérni melyik vezeték melyik és úgy kötöd be.
ha nem világos valami szólj.
A kérdésem a következő lenne. Nektek mekkorát ugrik/csattan a váltó egyesbe? És a többi fokozatnál normális a kattanás kettőnél és háromnál hallok egy apró kattanást a többi sebességnél viszont nem?