Van a facebookon egy Zxr-es csoportunk ha szeretnétek szívesen hozzáadlak a csoporthoz és ott is tudunk beszélni.
Azért ott csak aktívabbak az emberek mint itt.
Helló mindenki! Van valakinek egy hátsó és egy első alufelnie ami Y alakú küllőkkel rendelkezik? Vagy akinek ilyen van a kawáján az esetlek letudná írni a felni típus számát hogy tudjam mit keresek? Előre is kösz!
Ha szerencséd van a szelepeket be lehet csiszolni és akkor visszajön a kompresszió.
Akkor megúszod egy hengerfej és egy hengertalp tömítés cserével meg persze a szerelési költséggel.
Nekem a négy hengerben így volt a kompresszió 8-2-2-8
A javítás után 11 volt mind a 4 hengerben
Az még semmi, h nem volt olcsó. Nem kaptam hozzá szelepeket még újat sem. Fél évig keresgéltem, aztán használtakat vettem 5 ezerért. 8 kellett belőle + tömítés készlet + ismerős szerelő így volt összesen 80 ezer.
Sziasztok! Nekem hideg indítási problémáim vannak a paripával: ősszel kezdett rajta kijönni egyre nehezebben indult ahogy hűlt a levegő, a karbi előtte lett kitakarítva szerelő által, melegen pöcc volt, most meg nem nagyon akar elindulni.
Valakinek volt hasonló? Mi lehet a nyűg szelephézag? kompresszió?
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy kiszedtem a vezérműláncfeszitőt, és széthullott darabokra. Ez még nem is lenne probléma, de úgy nézz ki hogy valaki már turkálta, és szerintem valami sufni tuning került bele. 2db rugó volt benne, egy tengely, + egy csapágy. Nekem volt 400- as zxr-em de az teljesen másképp nézett ki. Valaki meg tudná mondani hogy milyen való bele. Ja a moci 91-es.
Lenne egy problémám. Megvettem egy zxr250-est. Olcsón jutottam hozzá, és viszonylag jó állapotú. De van egy olyan problémám, hogy nehezen indul, sőt ha folyamatosan rajta van a szívató, akkor az indítózás után pár másodperccel egy hatalmasat durran a kipufogó. Érdekesség még, hogy megvettem a gyári teljesítményű akkut, amivel csak egyszer indult el, de egy autó bikázásával könnyebben sikerül, mert jobban megpörgeti így az önindító a motort. Talán kompresszióhiány, szelepek? Vagy egyáltalán hogyan érdemes ezt a motort elindítani, miket kell elvárnom? Elsőre kell indulnia? Nem tudom....
ha nem diktáltam volna helyesen...
Azért ott csak aktívabbak az emberek mint itt.
Ha kell tudok alkatrész gyári számot mondani hogy könnyebb legyen a rendelés.
Most legalább látom hogy az enyémből hiányzik 2db alkatrész.
Ha szerencséd van a szelepeket be lehet csiszolni és akkor visszajön a kompresszió.
Akkor megúszod egy hengerfej és egy hengertalp tömítés cserével meg persze a szerelési költséggel.
Nekem a négy hengerben így volt a kompresszió 8-2-2-8
A javítás után 11 volt mind a 4 hengerben
Valakinek volt hasonló? Mi lehet a nyűg szelephézag? kompresszió?