De ha netán valaki a tank alatt csinálna valamit, lefényképezgetné a kedvemért, hogy mi hova van kötve? Akkor legalább biztos lehetnék a dolgomban. Előre is köszi
amúgy a manual fuel_system.pdf 18. oldala lesz a nyerő, igen jól le van írva, hogy minek/hova kell mennie...
egyik a légszűrő doboz, másik a karbi, harmadik az atmoszférába XD, negyedik a fork oil level gauge-ba (vagyis villa-olaj-szint-mérce, aminek a magyar nevét nem vágom, mert hülye vagyok... :)...
Ne bassz ki, hogy nincs bekötve egy sem, és a motorod 12000-nél többet is képes pörögni?! (menet közben)
Jól mondta Szkráccs kolléga, az egy vákuumszelep... nagyobb fordulatszámnál az adja a plusz oxigént (ergo az a bizonyos cső szív, amiről szólt a kérdés)...
Viszont a légszűrő doboz tetején kell, hogy legyen egy lyukas pöcök, arra kell az egyik csövet ráhúzni... hogy pontosan melyiket, arra már nem emlékszem... a másik asszem a karbiba ment, a harmadik meg talán önmagába vissza?! de ezt az enyészetbe hajló memóriámnak köszönhetően már nem tudom...
amúgy a manual tényleg jó... érdemes forgatni...
Igen ellehet, főleg ha tudsz Angolul. De akár az is célra vezethet ha itt valamelyik fórumtárs lenne olyan kedves hogy leveszi a tankot és lefényképezgeti neked, hogy melyik cső hova csatlakozik.
Hopp az már úgy más. Én azt hittem csak az az 1 aminek a nyitott vége látszik a képen. Valakitől kérj egy service manualt és az alapján bekötögeted. Ha jól emlékszem talán kettő a karburátorokra megy valahova, 1 talán a légszűrőházba és 1 ami a képen látszik az szabadon van ez az egy ami tuti.
Vagyis annyiban javítanám előző kommentem, hogy ott levegőt szív-e be az nem biztos. De az tuti hogy annak a szerkezetnek vákumszelep a neve és az a cső úgy van szabadon gyárilag, nem csatlakozik sehova.
egyik a légszűrő doboz, másik a karbi, harmadik az atmoszférába XD, negyedik a fork oil level gauge-ba (vagyis villa-olaj-szint-mérce, aminek a magyar nevét nem vágom, mert hülye vagyok... :)...
Jól mondta Szkráccs kolléga, az egy vákuumszelep... nagyobb fordulatszámnál az adja a plusz oxigént (ergo az a bizonyos cső szív, amiről szólt a kérdés)...
Viszont a légszűrő doboz tetején kell, hogy legyen egy lyukas pöcök, arra kell az egyik csövet ráhúzni... hogy pontosan melyiket, arra már nem emlékszem... a másik asszem a karbiba ment, a harmadik meg talán önmagába vissza?! de ezt az enyészetbe hajló memóriámnak köszönhetően már nem tudom...
amúgy a manual tényleg jó... érdemes forgatni...
Meg tudnátok nekem mondani, hogy mi ez? Meg, hogy hogyan kell bekötni? Mert én úgy vettem a mocit, hogy nem volt bekötve.
Előre is köszi.
Valaki fel tudna rakni egy linket a service manual-hoz. Megköszönném!
Tudoksegiteni! Adatlap!
Valakinek nincs esetleg egy pár eladó visszapillantó tükre? (zxr 250) fekete vagy ezüst)
küld el a neved vagy a fb oldalad linkjét