Hello
Ülés le, faridom tank felé eső részeinél kicsavarod a csavarokat, majd az üzemanyagtartáj csavarjait is kicsavarod, felemeled és kiveszed alóla az akksit.
komplettnek már nem komplett... hiányzik belőle ez meg az, pl. a főtengely... de vannak olyan alkatrészek, amik tarcsiba (Uram-atyám :D ) elkélnek egy zxr tulajnak... ;)
az a gond, hogy tavasszal ki akarom takarítani a helyiséget, ahol vannak ezek a cuccok, és könnyen lehet, hogy mennének a szemétbe... ugyebár motor híján minek legyen alkatrészem?! :)
Sziasztok
Nekem egy kuplung oldali és egy váltó felőli dekli érdekelne
akinek van az képet küldjön már a boberti@freemail.hu -ra és megegyezünk
Előre is köszönöm.
Ezek jók. De elkezdtem egy új oldalt szerkeszteni. Ez sokkal komolyabban fog kinézni, mert tele rakom hirdetésekkel, logókkal az oldalán, és fészbukon is lehet majd lájkolni. Az oldal címe ugyan az marad, majd ha kész akkor feltöltöm. Pár nap, vagy max egy hét. Addig még találj ki infókat a zxr-ről. Csak hogy minél informatívabb legyen az oldal..
Helló. Most szeretnék venni egy Kawasaki zxr 250 motort. A motor 1994-es évjáratú. Kipróbálásakor a blokkból lánc hang hallatszott,de menet közben nagyobb gázadásra elmúlik.Gondoljuk laza valamelyik lánc, a vezérlése láncos? Vagy ha nem akkor honnan jöhet? Mennyibe kerülhet körübelül egy pár első féktárcsa betéttel? És a hátsó tárcsa betéttel? Előre is köszi a válaszokat. Üdv: Kissinka
-egyre kevesebb van belőle pedig legendás motor hamarosan rengeteget fog érni.
-tipushibák: nehezen indul melegen, 18as hátsó kerék...
- változatai 1989-1990 ZXR250A
1993-1997 ZXR250C
ekkoriban még nem csak az idomokat változtatták meg hanem a blokkot is átdolgozták más a felni,lábtartók első sárvédő váltó szelepek is .
Sőt az "A" és a "C" változatokon belül is többféle konbináció volt.
"A"-s-nál lengővilla,elsőteló,váltókar,hátsóféknyereg is többféle verzióban volt.
Érdekesség hogy 1989ben alu váz fordított teleszkópok 2db 300as tárcsa kormánylengéscsillapító helye gyárilag megvolt, 16szelepes blokk ,kawasaki cool air system (végülis a RAM air elődje)
hirtlen ennyi jutott eszembe...még ha eszembejut valami különlegesség akkor írok
Háj all!
Elkészült a zxr250 weboldala. Mivel webmester szakon végeztem és állást keresek, ezért muszáj volt készítenem egy weboldalt, amit el tudok küldeni referencia anyagként.. És hát mi másról is tervezhettem volna honlapot, mint a motoromról. És magyar oldala amúgy sincs ennek a típusú motornak, csak a zxr250.com.
Legtöbbet a dizájnnal foglalkoztam, így ha bármilyen adatot rosszul írtam a motorról, akkor szóljatok és ha egyetértek vele akkor javítom. A megtekintéshez Firefoxot vagy Google Chrome-ot használjatok: zxr250.fw.hu
Hy All! A zxr 250-em hez keresek láncvádőt valamint hátső sárvédőt. Ha valaki esetleg tud akk itt fórum hozzászólásban vagy a haliszabi@freemail.hu email címre várom.
ha erre föl a csapágyakkal baja van, akkor vigye el gépműhelybe, köszörüljék meg, és tegyen rá másik csapágyat... nekem ezekért a dolgokért egy új blokkot kellett vennem, 3X ennyiért...
csupán egy "új" hengerfej kerül 20e-be...
Ülés le, faridom tank felé eső részeinél kicsavarod a csavarokat, majd az üzemanyagtartáj csavarjait is kicsavarod, felemeled és kiveszed alóla az akksit.