Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaj he felkeresek már a környéken egy NSR 250 és felülök rá ha megengedi a tulaj kíváncsi vagyok mi van azon anynit isteníteni áhh he
ZXR-t ott kerulnem ki,ahol nem akarnam.
Ez nem kérdés h az RS-t választaná!!!!!
Rárasksz egy Polini 80-as hengerszettet + tuningkipuff simán megy 120-130at az elég a városban kergetőzni a motor meg jo ha van 100 kilo ugyhogy mondjuk az Euroringen elég veszélyes kanyarvadász lenne..............
Ha nem adhatom el,akkor evidens,hogy RS 50...de tok felesleges volt megkerdezni.
akkor nem ment ugy a TZR,ahogy kellett volna...es akkor sem mondanal ilyet,ha ultel volna 250-esen.
Mr2T! egy kérdés!
Melyiket választanád a 2-ő közül? El nem adhatod, csak saláyt használatra
egy aprilia RS 50 vagy egy Yamaha R1 ?
pl egyszerelő ismerősöm azt mondta hogy tipus hiba a karbi kopása így elég fejvakarós ha karbit kell kicserélni... akkro a gyűrűk kopása csapágyak kopása stb átlagos dolgok amik egy öregebb motornál előforulhat eggyet megkell jegyezni ha nem indul be vagy nincs normális alap járata akármiylen motor is az akkor ott valami bűzlik
ez autóknál is így van ha szar az alapjárat rosz a hangja akkor nem szabad megvenni
igét
Mr2T ehiszem hogy nagyon jó a 2T de én most a ZXRről szeretnék kérdezni.
nem megbántás képpen de van egy olyan topik is, hogy 2T vs 4T sztem oda menj, ha vitázni szeretnél
[O0

Hirdesd az igér Mr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hidd el, motoroztam én elégjókat a TZR-emmel, és elégvolt belőlle, köszönöm!
az igazat irom,fos a ZXR,az egesz topic egy nagy fos.
gyakori hibaja az,hogy nem megy,hiaba huzza neki
de 2T-ben van ero :)
kawazxr nem írnál a ZXR-edről?
pl: mik a gyakori hibái?(ha vannak)
mert nem tudod mi a jo! :) aki igy gondolkodik,mint te,sok elmenytol elesik...lehet,hogy egy eletre...vagy 30 evesen raul az aprilia klubban egy RS 125-re,megy a Ringen vele es remego labakkal szall le rola,hogy ilyen kurva jot meg sosem motorozott.
Dehogy is !! nem neked szolt hanem a 2t istennek...
amugy én is most szándékozom venni egy zxr 250 est... csak nem lehet itt normális infokhoz hozzájutni mert ez a szerencsétlen gyrek össz irkálja afszságaival az egész topicot....
Az lehet, de akkor is kevesebb bajom lessz vele, mint egy 250-es 2T-vel
Dávidzxr ez nekem szólt?
mert én nem fikázom a 4T-ket csak meg szertnék róluk tudni dolgokat hogy majd ha vmikor cserélek nagyobbra milyet lenne érdemes venni.
amúgy sztem 2t-ből nem érdemes 125nél nagyobbat venni, útána már csak 4T-t (SZTEM)
az a te bajod :)
Sőtt Mr2ütem! Nagy valószínüséggel lehet, hogy én is zxr250-et fogok venni
dehogykell
jo van...megy megy,de hogy?:)
És a 2T Trabant az mi???
4 kerekű motor?