Azé ne kávédarálózzunk , de ebbe igazatok van, télleg bekéne látni hogy a 2T-n ami isten motor létezik más is, és ez nem is baj sőőőt kirááály PL.: MV Agusta
Én már megszoktak, és nem is törődök vele, csak az nem tom néha elviselni, ha leáll vitatkozni, amit általában szokott, mert a 2Tt istenítni. Az sem rossz, de nem biztos, hogy a 4T sehol sincs hozzá, sőőőőt...
Sajnos, fájdalmas búcsút kellett vennem az NSRemtől, egy részeg miatt, s elég csúnyán összetörtem, s egy 250es, vagy 400as gépben gondolkodok. Hogy milyen tipús, még nem tom, vagy ZXR, vagy CBR, szóval nem rossz a 250es kategória sem, pláne egy 125ös után...
HI Cillig
Köszi de már észre sem vesszük itt ezt a nagy szájú gyereket meg mindig ugyanazt hajtogatja de szerintem a 2t hangja= egy kávédarálóval és az szarabb mint eg villany motor hidd el az én gépem is megy gyári dobbal 190-et mentem ma is. És egy tuning dobbal majd felrakom milyen hangja lesz szerintem max fordulaton eltompul a te motord hangja Mr2T ennyit rólad hangba akármikor odabasz egy zxr 250R. És egy kicsit tuning kawa is megy annyit mint a tied 200-at Elnézést minden 2T motorstól a kávédaráló miatt csak Mr2t vegye magára és a szarjaira
szeretnáém segitségeteket kérni... Most szándékozok venni egy 94es Zxr 250 est! és szeretném segitségeteket kérni abban hogy irjatok nekem erröl a mocirol egy pár sort... mik a hibái,menetteljesitmény,végsebesség,hang,gyorsulás,fékek,meg hogy miket nézzek meg a mocin a vásárlás elöt...
Áhh reménytelen feladom amúgy nem modntam hgoy jobb a zxr mivel nem ültem még 2t 250 motoron de azt tudom hogy jobban mehet mivel 1 főtengely fordulatra jut 1 ütem míg a 4t nél meg 2 bla bla hagyuk má abba nahUNOM MÁR
én meg úgy vagyok vele hogy oda megyek vele ahova akarok sajna mivel nem vagyok olajsejk fia nincs elegendő $em hogy rendesen beleszokjak a pályázás "rejtelmeibe"
ha már kötözködni akarsz akkor a legjobb ilyen pici kategóriában az 1hengeres 4T vagy twin azok tartósak. és azt se lehet mondani, hogy autóhangja van - nem láttam mostanában egyhengeres autót
így érzek énis inkább napraforgó olajból csinálok benyát minthogy azt az új technikát erőltessék az emberekbe habár anak is meglesz az előnye mert úgy fog menni ahogy azt te állítod be haazt akarod hogy alulról húzzon akkor ott fog ha midnenhol akarod akkor midnenhol fog anynit fog menni amenynit bír és gyorsabban többet tud madj leadni mint akármilyen belső égésű motor sajna ez a gyövő
Én már megszoktak, és nem is törődök vele, csak az nem tom néha elviselni, ha leáll vitatkozni, amit általában szokott, mert a 2Tt istenítni. Az sem rossz, de nem biztos, hogy a 4T sehol sincs hozzá, sőőőőt...
Sajnos, fájdalmas búcsút kellett vennem az NSRemtől, egy részeg miatt, s elég csúnyán összetörtem, s egy 250es, vagy 400as gépben gondolkodok. Hogy milyen tipús, még nem tom, vagy ZXR, vagy CBR, szóval nem rossz a 250es kategória sem, pláne egy 125ös után...
Köszi de már észre sem vesszük itt ezt a nagy szájú gyereket meg mindig ugyanazt hajtogatja de szerintem a 2t hangja= egy kávédarálóval és az szarabb mint eg villany motor hidd el az én gépem is megy gyári dobbal 190-et mentem ma is. És egy tuning dobbal majd felrakom milyen hangja lesz szerintem max fordulaton eltompul a te motord hangja Mr2T ennyit rólad hangba akármikor odabasz egy zxr 250R. És egy kicsit tuning kawa is megy annyit mint a tied 200-at Elnézést minden 2T motorstól a kávédaráló miatt csak Mr2t vegye magára és a szarjaira
szeretnáém segitségeteket kérni... Most szándékozok venni egy 94es Zxr 250 est! és szeretném segitségeteket kérni abban hogy irjatok nekem erröl a mocirol egy pár sort... mik a hibái,menetteljesitmény,végsebesség,hang,gyorsulás,fékek,meg hogy miket nézzek meg a mocin a vásárlás elöt...
Elöre is nagyon Köszönöm a segitségeteket!!
Dávid
a 250-es 2T-ben meg 10 000-11 000ig van 40...ne akard nekem bemeselni,hogy jobb a ZXR??
inkább használok biogázt, mint akksis kávédarálót