végülis a 2T az ami precízebb, jobban kitalált szerkezet, és jobban is teljesít a tartósteszteken. A kenés megoldása tökéletes, hisz az olaj is el tud égni egyszerűen egy felülmúlhatatlan találmány, hisz sokkal kevesebb a hibalehetőség!
Komám ez nem telljesen így van tanultál te valaha erről a tudományról alap szinten is akár?
azt meg mikor fogja megérteni midnenki hogy a zxr 250 és az nsr 250 nem szabad összehasonlítani mert 2 kül kategória eggyik 2t a másik 4t ha a zxr 250 össze kell hasonlítani akkor egy 125 ccm es 2t vel kell nem pedig az nsr vagy rs 250 vagy tzr vagy bánomisén mivel ha a nsr 250 kell összehasonlítani akkor egy 500 ccm es 4t kell nem mondom miértmert ha valaki tugya mirét akkor az tugya aki meg nem az hülye marad nah jó nem hülye de régebben már leírtam és akármit mondhat magasról tisztelt mr2t ez így van punk tum! 1 ismerősöm vett egy RG 125 motort majd azzal összemérem szivesen a motoromat ennyi sőt elis fogom kérni 1 jó nagy körre Mitoval is tudok versenyezni majd azt is felteszem videjónak kíváncsi vagoyk énis hogy gyorsul lényegtelen PÍSZ van emberek
tovább van benne nyomaték mint a tiedben, keress hozzájuk diagrammot, elemezd, élvezd a gyönyörű 2T feelinget. és vegyél autót.
én is mentem tl1000 el. szép, jó, csak ha alacsony fordulaton veszed a kanyart ne csodálkozz, ha megáll a hátsó kerék
szerinted gyorsulásra találták ki a bmw-t?
de tudodmit? legyen igazad! egy szar az egész 4T. a motorok ősidőktől kétüteműek. attól motor egy motor, hogy kétütemű, nem attól, hogy két kereke van. végülis a 2T az ami precízebb, jobban kitalált szerkezet, és jobban is teljesít a tartósteszteken. A kenés megoldása tökéletes, hisz az olaj is el tud égni egyszerűen egy felülmúlhatatlan találmány, hisz sokkal kevesebb a hibalehetőség! szóval mindenkinek ajánlom, hogy vegye meg kedvenc kétüteműjét, és legyen vele boldog.
én pedig a magam autóblokkos motorjával vagyok boldog
u.i: igazából a simó volt a legjobb motorom valaha is, ha minden meghalt, akkor is kihoztam 3000 forintból a javítást
De hiába irod ezt senki nem fog hinni neked.
A megoldás: tegyél túl az elveiden arra a kis időre és próbálj ki egy ilyen 250-es ZXR-t!
(Vagy félsz attól, hogy kicsit is jobban menne, mint amire számítanál? Esélye sincsen? Akkor meg itt a tanács: elveket félre (nem fog érte lenézni senki sem) és próbálj ki egyet! - be is lehet mérni pontos műszerrel)
BMW motorok????
Uristen felejtsétek el a legszarabbak......................
Trágya boxer........
Aki BMW-t vesz az soha nem tudja meg milyen egy igazi motor!!!!!!!!!
hát nem tudom melyik a jobb - az autóhangú soros4 vagy a stihl hangú 2T mindenki eldöntheti maga.
Mr2T az, hogy nem ülsz fel soros4 -re elvből, az elég érdekes. sztem örülnél, ha rátehetnéd magad egy zzr1400 ra, bár lehet ez a dolog téged nem érint meg.
javaslom neked a bmw 2 hengeres boxermotoros motorkerékpárjait
igazából én megértem miért tetszik neked, mert volt alkalmam megcsűrni egy NSR250 -et, szóval tudom, hogy megy.
a végsebességről. mivel elég tájékozottnak látszol felteszem azt, hogy tudod, hogy nem az számít mekkora a motor és mennyi benne a paci, hanem az, hogy a végén marad -e benne nyomaték.
ezek a vasak 8000től végig húznak 17000 ig, nem csak pörögnek, mint a fűnyíró..
Komám ez nem telljesen így van tanultál te valaha erről a tudományról alap szinten is akár?
én is mentem tl1000 el. szép, jó, csak ha alacsony fordulaton veszed a kanyart ne csodálkozz, ha megáll a hátsó kerék
szerinted gyorsulásra találták ki a bmw-t?
de tudodmit? legyen igazad! egy szar az egész 4T. a motorok ősidőktől kétüteműek. attól motor egy motor, hogy kétütemű, nem attól, hogy két kereke van. végülis a 2T az ami precízebb, jobban kitalált szerkezet, és jobban is teljesít a tartósteszteken. A kenés megoldása tökéletes, hisz az olaj is el tud égni egyszerűen egy felülmúlhatatlan találmány, hisz sokkal kevesebb a hibalehetőség! szóval mindenkinek ajánlom, hogy vegye meg kedvenc kétüteműjét, és legyen vele boldog.
én pedig a magam autóblokkos motorjával vagyok boldog
u.i: igazából a simó volt a legjobb motorom valaha is, ha minden meghalt, akkor is kihoztam 3000 forintból a javítást
A megoldás: tegyél túl az elveiden arra a kis időre és próbálj ki egy ilyen 250-es ZXR-t!
(Vagy félsz attól, hogy kicsit is jobban menne, mint amire számítanál? Esélye sincsen? Akkor meg itt a tanács: elveket félre (nem fog érte lenézni senki sem) és próbálj ki egyet! - be is lehet mérni pontos műszerrel)
Uristen felejtsétek el a legszarabbak......................
Trágya boxer........
Aki BMW-t vesz az soha nem tudja meg milyen egy igazi motor!!!!!!!!!
max. teljesítmény 44 LE @ 16 000 fpp
max. nyomaték 22 Nm @ 12 000 fpp
tömeg kb 141 kg
szoval kitorolheted a segged a 19000-es fordulatszammal,ha mar 12 000-nel leadja a max Nm-t.
250 2T:40 Nm
250 4T: 28 Nm
akkor most hogy van ez a nyomatek?
akarhonnan nezzuk,csak sajat magad egeted be.
250-es NSR-mel legyorsultam egy 1100-es BMW-t,kell ennel tobb?
mi az?ipari hulladek,2 kereku auto!Te tenyleg hulye vagy,ha azt hiszed orulnek!
Foleg miutan mar ultem egy TL 1000-sen,szerinte raulnek?
ha auto hangot akarok,veszek egy autot. :)
Mr2T az, hogy nem ülsz fel soros4 -re elvből, az elég érdekes. sztem örülnél, ha rátehetnéd magad egy zzr1400 ra, bár lehet ez a dolog téged nem érint meg.
javaslom neked a bmw 2 hengeres boxermotoros motorkerékpárjait
igazából én megértem miért tetszik neked, mert volt alkalmam megcsűrni egy NSR250 -et, szóval tudom, hogy megy.
a végsebességről. mivel elég tájékozottnak látszol felteszem azt, hogy tudod, hogy nem az számít mekkora a motor és mennyi benne a paci, hanem az, hogy a végén marad -e benne nyomaték.
ezek a vasak 8000től végig húznak 17000 ig, nem csak pörögnek, mint a fűnyíró..
részemről is lezárva
Szerintem kutya nem kíváncsi rá!!!
Én már le se állok veled, mert úgy látom az értelmi szinted, vagy nagyon alul van, s egy állatra hivatkoznák: béka...
S ezzel befejeztem.
Hajrá 250!!
várom az elso feleletet ott.