Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo az uj MZ csak lehetne egy kicsit nagyobb ménes a blokkjában meg lefogyhatna egy kicsit mert kurva nehéz
Bizony ám hogy szép ennek igazi motor alakja van sajna ezeknek az új japán motoroknak mind pokemon fejük van de van egy nagyon jó kis motor az MZ nek most nekem nagyon bejön
Hi Hétfőn mentem a motorommal 16,5 ezres fordulaton 180-at és ment volna még szóval biztos hogy megy 190-et ez már tuti? Tényleg valaki tudja hogy az euroringen mikor lesz nyíltnap?
A motorzajra figyelj oda alapból is zajos de nem e jobban mint kellene, sebváltója elég durva ha agyon van gyepálva semilyen fordulattartományban nem lép át zaj nélkül. A karbijára is érdemes szemet vetni nem e ragasztgatva van az öntvényház na és a pillangószelep tengely mennyire lóg.
Tulajdonképpen egy pár évre gondoltam ill. addig, amíg nem lesz pénzem nagyobbra. (Már ez is a határon van.) Pár év mindenképpen. Aztán majd valami túra, túra-sport motor jó lenne. De az még odébb van.
Zolorb, végre valaki aki nem a legerősebb és laggyorsabb motort akarja....szerintem helyesen döntesz ha nem a legjobban kihegyezettet veszed. Gondolom nem fogod sokáig megtartani...
csáó srácok!olyas valakit keresek aki ért zxr400-as hoz,és tudnanekem tanácsokat adni az üggyel kapcsolatosan ,mert szeretnék egyet venni de nem nagyon vágom,h mik a motor főbb jelemzői ajmikre oda kell figyelni!
megköszönöm ha vki tudna nekem segíteni
fireblade@freemail.hu-ez az e-mail címem
0630/373 60 59 ez meg a telcsi számom!
Előre is kösz a segítséget!
Üdv!
Tudom, hogy jobban megy a ZXR 250 a ZZR 250-nél, de ekkora ccm-es motorban nem szeretnék sor4-eset venni. A ZZR kevesebbet pörög, igaz nem olyan erős, de olcsóbb, lévén csak 2 henger. Nekem meg egyenlőre elég az a 34-35 lóerő.
haha igen jo vicc :D
Ez nem egy kategória ütembe is legyen kategória azonos ne csak ccm be.
errol van szo,kategoriab belul kell

ZXR 250 VS NSR 250....de ez olyan nevetseges hogy feleslege nekiallni osszehasonlitani.
pontosan,errol van szo...es ez elszomorit
botfulu es nem ert a motorokhoz
Ezek szerint az emberek 98% a botfülü.
Kétüteműbe csak a láncfűrésznek van jó hangja.

Egyszer fogjunk össze és sz@rjunk már oda a kétütemű topikba, ki kíváncsi a zxr es topikba a kétütemüekre meg, hogy hogy megy kategórián belül kell hasonlítani a gépeket.
gyonyoru hangja van?te jo eg...tenyleg ennyi botfulu izlesficamos ember el MO-on? Ez valahol nagyon szomoru...bar nem is tudom mit varok toletek...
ZXR 250 es a jo hang. nincs is hangja...le kellene heggeszteni a kipufogojat az osszesnek!
de az tuti nem 125-os szeria volt...vagy tuning,vagy 154-es vagy 180-as.
Egy pozitív vélemény:

Sz.v.sz. a 250-es ZXR-eknek gyönyörű hangjuk van! Múltkor a buszon ültem, és még onnan is élvezet volt hallani egy ilyen zöldikének a magas süvítését!

Csak jönne már meg az én Leo kéményem is......

Na mindegy. Ezennel eldöntetett, hogy a ZXR 250R jó motor, és hogy ebbe a topikba főleg csak jókat lehet írni róla. Mert ez így korrekt. Akinek nem tetszik a gép, fikázza máshol. Mondjuk a kisszobában.
ht óra szerint rs 125 is mehet 185öt....hallottam már olyat h 180at ment....
nem te irtad a 207-et,az annak szolt.de 190-et sem megy.Higgyetek mar el..mire jo ez az egesz?Olyan dedos...
Vagy ok...megy 200-at a ZXR 250-es.Akkor egy RS 125-os 185 ot megy.
A 250-es 2T 230-at,a 400-asom 275-ot,az RZ 500-as meg 300-at..na tessek,most igy jobb?
Szeritnem ne szólj vissza oylat hogy ne fikázzam le mert végül lefikázom és akkor mehetsz anyuci szoknyájához ríni
amúgymeg az én gépemről sose modntam hogymegy 200 felett
esetleg 190 de odáig úgyse huzatom ki
ami hótzihet hogy megy 180 majd idővel bemutatom egy kis videó keretében és részemről itt van a téma végén a PONT
Jobban is teszed h nem fikázod le!!!!!
Én nem szeretek kötekedni de ha belémkötnek nem hagyom magam.....
És sajnos sok paraszt ember van ezen a fórumon (tisztelet a kivételnek) aki azthiszi magáról h akkora ász közben a végén mindig kiderül h még motorja sincs!!!!!
Részemről ennyi
oke,nem eloszor,de utoljara leirom ide...aki ezekutan is hajtogatja a magaet,az hulye,nem tudok/tudnak rajta segiteni:

Az NSR-em 250 ccm-es,a gyari adat szerint az NSR-ek 195-200-at mennek.Az enyem 200-at megy...motorral is bemertuk + attetel szerint is kiszamoltam.
Az NSR-em kb 62 LE,38 Nm es 132 (!) kg.

A ZXR 45 LE,22Nm 140-145 KG.

Szoval ha kijelentem azt,hogy ez a gep sosem megy 207-et,meg lejton sem,nem azert van,mert ruhellem es utalom a 4T-t es leszarozom a ZXR-t,hanem azert mert a fizikai es matematikai (es a jozan esz) torvenyeinek mondana ellen.180-at meg elhiszek...de sokkal inkabb 170 a realis szerintem.

Das Ende
Kicsit csal az óra.
Az a gond hogy ez nem 2T topic hanem 4T nekem semmibajom a 2T vel de hogy ideállítasz azzal hogy nem is lehet igazunk se kicsit már unom de felőllem folytathatod amit csinálsz csinálnak csináltok a topic ban miért nem lehet egy normálisat csevegni pl votl egy mondat hogy mr2t az egyetlen okos ember vagy mittom én hasonló dolog hát békében nem lehet élni he? tisztelem azt a motort ami neked van énis tisztelem és nem fikázom le enynire egyszerű pl a tiédben azt tetszik hogy szép sárga de viszont a származási országa anynira nem tetszik de nem fikázom le mert pl nekem az ápriliák jobban tetszenek rs 250 remélem nem pukkadozol meg senkisefog ezen itt nyugodtan veszekedés mentesen kell csevegni nem pedig dühöngő kérem