Igen, anno az R1-nél is kifejezetten elegánsan "felejtették le" az ülésidom azon részét, ami a fékolajtartályt takarta volna. Szóval ügyesen használták a filézőkésüket, meg kell hagyni. De a 26 db kerek lámpa elöl.. Mindegy, Daninak jó, én meg hagyatkozom a konzervatív ízlésemre.
Az új 10-est meg azért nekem találták ki, mert ha alámtolnák (akár csak próbára), tuti nem fikázom le se most, se akkor, helyette barátkoznék vele boldog vigyorral a képemen.
Valsz., hogy csak a 7R-re visszaülve fagyna a vigyor oda, ha másért nem, hát a(z addig nem) hiányzó nemkevés Nm okán.
Vagy nem ugyanazt nézzük, vagy: rettenetesen eltérő az ízlésünk. Ez utóbbira tippelek. Teszek annyi engedményt, hogy felvállalom: bennem a hiba és nem a Te készülékedben.
(deazayamaka akkorisundoríítóóó! /számomra/; kicsit suzukis a hátsólámpa is, nem? ;) )
tök más.
jó tudni!!!
A rendszámtábla érvénytelenítése és a forgalmi engedély helyszíni elvétele
84. § (1) A rendőr a forgalmi engedélyt, illetve az ideiglenes forgalomban tartási engedélyt a helyszínen elveszi, ha
a) járművet a külön jogszabályban meghatározott engedély nélkül átalakították;
b) a járművel érvénytelen forgalmi engedéllyel, ideiglenes forgalomban tartási engedéllyel, vagy hatósági jelzéssel, illetve műszaki érvényesség nélkül vettek részt a közúti forgalomban, illetve, ha a közlekedési hatóság műszaki vizsgálatra történő berendelésre vonatkozó jogerős határozatában foglaltaknak határidőben nem tettek eleget;
c) a jármű közúti forgalomban való további részvétele közvetlen balesetveszéllyel jár és a járművel ennek ellenére közlekednek;
d) a jármű vezetője a külön jogszabályban meghatározottak szerint nem tudja igazolni, az érvényes kötelező felelősségbiztosítás fedezetének fennállását;
e) gyanú van arra, hogy a jármű rendszámtábláját, forgalmi engedélyét, ideiglenes forgalomban tartási engedélyét, regisztrációs matricáját, címkéjét meghamisították;
f) a forgalmi engedély, az ideiglenes forgalomban tartási engedély rongálódása miatt, feltéve, hogy a bejegyzett adatok kétséget kizáróan nem állapíthatók meg;
g) a közlekedési balesettel érintett jármű kormányműve vagy futóműve, illetve karosszériája (alváza) nyilvánvalóan úgy károsodott, hogy a forgalomban történő részvétele balesetveszéllyel jár;
h) az új típusú rendszámmal rendelkező járművön nincs regisztrációs matrica elhelyezve, és azt a jármű vezetője nem tudja a helyszínen bemutatni, illetőleg a matrica utángyártására vagy egyedi gyártására vonatkozó kérelemmel sem rendelkezik.
(2) Az (1) bekezdés d), e), f) és h) pontjaiban foglalt esetek kivételével a forgalmi engedély, illetve az ideiglenes forgalomban tartási engedély helyszíni elvételével egyidejűleg a címkét a rendszámtábláról el kell távolítani.
(3) Az (1) bekezdés c) és g) pontja esetén meg kell akadályozni, hogy a járművel tovább közlekedjenek.
(4) Amennyiben az (1) bekezdés e) pontjában meghatározott cselekményt a rendszámtábla tekintetében követték el, azt a helyszínen el kell venni.
(5) A rendőr a forgalmi engedély, az ideiglenes forgalomban tartási engedély, illetve a hatósági jelzés elvételéről átvételi elismervényt ad, amely tartalmazza a jármű azonosító adatait, az engedély számát és az elvétel okát. Az átvételi elismervény birtokában a járművel - az (1) bekezdés c) és g) pontjában foglalt kivétellel - a lakóhelyig vagy a telephelyig lehet közlekedni.
(6) A helyszínen elvett forgalmi engedélyt, az ideiglenes forgalomban tartási engedélyt, illetve hatósági jelzést, valamint az intézkedésről készült jelentés (feljelentés) egy példányát a rendőrhatóság három munkanapon belül megküldi az üzemben tartó lakóhelye (székhelye) szerint illetékes közlekedési igazgatási hatóságnak.
(7) A közlekedési igazgatási hatóságnak a jármű forgalomból történő kivonását elrendelő határozata tartalmazza mindazokat az adatokat, amelyek a jármű műszaki vizsgálatához szükségesek.
(8) Az ideiglenes forgalomban tartási engedélyt és a hatósági jelzést a közlekedési igazgatási hatóság határozattal visszavonja.
(9) A rendőr a helyszínen elveszi az M betűjelű ideiglenes rendszámtáblát, az indítási naplót, valamint az ideiglenes forgalomban tartási engedélyt, ha a jármű vezetője az ideiglenes rendszámtáblát az 59/A. § (1) bekezdésétől eltérően használta, nem előírásszerűen vezette az indítási naplót, illetve az ideiglenes rendszámtábla nem az arra jogosult járműre van felszerelve.
84/A. § (1) A rendőr a hatósági engedélyt, jelzést a helyszínen elveszi, ha
a) a jelzés nem felel meg a 45-52. §-okban meghatározott szabályoknak,
b) érvénytelen külföldi hatósági engedéllyel és jelzéssel vettek részt a közúti forgalomban,
c) azért érvénytelen a hatósági engedély és jelzés, mert a járművet a forgalomból korábban végleg kivonták.
(2) A rendőrhatóság által a 84. § (6) bekezdése alapján megküldött hatósági engedélyt, jelzést a közlekedési igazgatási hatóság határozattal bevonja, illetve visszavonja.
(3) A közlekedési igazgatási hatóság az (1) bekezdés b) pontjában meghatározott külföldi hatósági engedélyt és jelzést a határozat egy példányával a Hivatalnak megküldi. A Hivatal viszonosság esetén megküldi azt a kiadó külföldi hatóságnak.
85. § A 84. § (1) bekezdés c) pontja alapján a járművel való közlekedés közvetlen balesetveszéllyel jár, ha a jármű
a) az üzemi fék meghibásodása miatt fékezhetetlen,
b) a kormányberendezés meghibásodása miatt irányíthatatlan,
c) kerekeire szerelt gumiabroncsok futófelületének bordázata a külön jogszabályban meghatározott minimális értéket nem éri el, vagy azt nem a jogszabályban előírtaknak megfelelően szerelték fel.
csak én azt nem értem hogy ha ránéz a kész munkájára a mérnök és a z egyém besigner csapat, nem látja hogy ocsmány lett? így születnek az olyan autók is mint a Dacia Logan vagy a Suzuki VagonR+ ami biztos hasznos autó és motorkusan is rendebn van, de ha ránéz az ember elmegy tőle az élet kedve:)
A hátsót mutató képen látszana mintha a felirat a gátlón.
A Suzi-gátló ügyében igazad van, Gebasz is panaszkodik, h csapkod.
Nekem ezzel a motorral az a bajom, h olyan mintha innen is onnan is csórtak volna dizájnelemeket de mégis vhogy látszik, h csak másodvonalbeli koppintás.
Nah találtam még képeket róla, mingyá beteszem csak előbb a munka.
Azt nem láttam, de hogy van rakta, az tuti - remélem nem áll be a Kawa a Suzuki mögé a sorba, hogy egy szar használhatatlan kormánytelót feltesznek alibiből a gépükre!
Aztán lehet hogy csak a kép kedvéért van, ott gyárilag nem is lesz semmi!
Nah igen ez a rész már tetszik, de sztem a 10R túlságosan vastag nekem. Egyelőre sajna anyagilag is, de teljesítményügyileg mindenképp...na jó a második problémán azért túltenném magam hamar.
Btw jól látom a 10R-en Öhlins kormánygátló van??
Nem nyalásként de sztem is jó volt a cikk a parkolós rész külön tetszett. Noha gyakorlatilag nem lesz semmi haszna.
A ZX10 meg hányadék, főleg a lámpák. Az R1 márc csak, h olyan lesz mint az R6 akkor felmossa a padlót dizájn tekintetében a Kawával. Szal marad a pályagyőzelem! Pedig már annyira kezdtek jó irányba haladni...
Hát, a fikázás (a pályát illetően) elég megalapozott Túró részéről, minthogy olyan srácok is mentek a gyorsban (is), akiket a lassúban(!) _még én is_ leköröztem.
LX