Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LX, ha elhúz melletted egy kék villám, sikoltozva, lánc nélkül a sóderágy felé, az én voltam...
Hajrá!
na megyek, futok szaladok
HUMOK part 2

ciaoooooo

LX
cáltás = váltás
LX

ezt a cáltást én próbáltam autóval is (peugeot 307, honda civic) és remekül működött! csak egy jó szinkron gyűrű kell hozzá:) szóval tényleg, 3 ezer felett picivel beváltja kuplung nálkül (csak felfelé).
Holnap kimegyek a Huringre lesikamerázni, ha időm engedi, beteszek párat indulás előtt a tanktáskámba. De ami most van, az átlátszóra lett nyomtatva, így az összhatás nemtommilyen. A tartósságára sem esküszöm.
Engem a hangjuk fogott meg anno. Mostanra meg már én fogom a kawát (több-kevesebb sikerrel).
azért az tényleg csúnya lenne, ha csak a matrica miatt... szégyellném magam rendesen! csak utaltam rá, hogy tényleg nagyon cool! viszont csatlakozni szívvel-vassal-lélekkel szeretnék!!! mondjuk még szép! egy legalább 10 éves álmom ("AZ" álmom) vált valóra a motorommal, ami persze csakis egy zöld gép lehetett, úgyhogy hidd el, komolyan gondolom! most mit csináljak, zöldvérű vagyok??!! (ami egyébként a ZXR-750 "bűne" még nagyon-nagyon régről.)

most akkor hogy is van ez a matrica dolog?
Nana, csak a logo miatt ne tegyük, mert akkor annyi lesz a haszna, hogy néhány az összes kawa közül klubmatricás lesz. Ellenben ha egy állandó mag is összejön, esetleg lesz, aki támogat, mert esélye lesz arra, hogy előbb-utóbb megtérül számára valamilyen formában.
Amanda, a kérdésedre megadja a választ bármelyik nem márkához ill. típushoz kötött verseny eredménylistája (ahol legalább egy csapat két versenyzőt indít): ritkán látni egyeduralkodót az olyan versenyeken (pl. gp). Tehát nem csak a hardware-en múlik - szerencsére.
Persze ez csak az én véleményem, egy profit is meg kell kérdezned. ;)
Köszi.vettem
ja. pl világító szelepsapkát.
éjszakai versenyen jobban láss :o)
mért te profi vagy, csak a technika szar?
Biztos úgy van és tuti sokkal nehezebb gázfröccsel tehermentesíteni / "szinkronizálni". Nem is hagytam figyelmen kívül GP nézés közben Rossi bal kezét (az övét mutatták): visszaváltásoknál mindig behúzta egy kicsit a kuplungkart (persze lehet, hogy a kuplungja nem csak kicsit emelt ki ettől). Mondjuk ha valaki még nem a kuplung mestere, akkor ugyanúgy odateszi a fogaskerekeknek azt a kis nyomatékot. De ez a Prof Dr. LX állításának nem ellenfele.
biztos hogy tudnak fejlődni a profik is. Viszont a kettő szerintem kéz a kézben jár. Szerintem a két dolog - technika és ember - együtt fejlődik, és így lesz gyorsabb. (szerintem)

LX
Leslie, Tomi,

persze hogy lehet... mindent lehet... csak ha visszafelé kapcsolsz, akkor egy pillanatra ugye megnövekszik a fordulat, illetve a nyomaték, és ezt annyira nem szeretik a fogaskerekek, ezért nem ajánlott visszafelé a kuplung elhagyása

Dr LX
És a profik tudnak fejlődni,vagy csak a technika fejtődése határozza már meg a versenyek eredményét?
Még talán egy megjegyzés..... Őrület,hogy miket ki nem találnak,hogy az időn javítani lehessen.
hi all!

végre sikerült megtalálni titeket! és ha már így alakult, szeretném is rögtön jelezni, hogy örömmel csatlakoznék a Klubhoz! már csak a logo miatt megérné! nagyon konkrét lett! mit gondoltok maradt még nekünk egy matrica???
nincs több kérdésem
Ha nincs leáttételezve a gép, feltételezve, hogy 600 vagy fölötti akkor magyar pályákon nemkell 4 fölé váltani.
Megy az felfele lefele gond nélkül. De valóban inkább csak felfelé csináld, lefele sokkal nehezebben jön össze, lehet míg begyakorolod új váltót csináltatsz.
Kisfordulaton is működik. Feszítsd a lábaddal a váltót mintha váltanál, és amikor elengeded a gázt feljebbmegy 1 sebességgel minden gond és baj nélkül.
Noss LX, majdnem egyetértek..
Megy az visszafele is kuplung nélkül (gázfröccsel). Tettem már 2-ből 1-be is, igaz lámpához közeledve, kis ford. kis tempó mellett és ohne oda nem illő hangok..
Mindezt nem azért tudom, mert tervezem a gépem lecserélését.. (mert azt nem akarom még pár évig)
És mondjuk a pályán mi az a max.amibe felváltasz?
tudom, csak próbáltam belekötni valamibe

túl egyszerű lett volna, ha nem szólok bele
nem kopik, ha nem vagy béna.
lásd LX írása.