Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na később jövök!Megyek elbaszok egy két dolgot! Csá naplopók!
Rugót cserélj mindenképp mert az filléres! 3-4 ezer a szett! A fém lamellát sík felületen ellenőrízd nem vetemedett e meg a hőtől! Ha elszíneződés van rajta akkor tuti a csere mert az már nem sík! A kopót meg méréssel tudod ellenőrizni.
Más! Tudom hogy így látatlanban nem lehet de hátha van tapasztalatotok. Már eléggé a végét járja a kuplungom, 45000 van a mociban szinte garantáltan, ez még valszeg a gyári. Elég csak kopó lamellát cserélni vagy érdemes a rugókat is esetleg a fém lamellákat. (mérni kéne tudom, de csak előzetesen...) A gyár ár igen borsos esetleg valamilyen tapasztalat más fajtával? EBC-vel szemezek...
Sokkal jobban néz ki az idomos, mint a gyári ha erre gondolsz (konkrétan ez B-ra való).
azért kellene, mert a baleset után az is eltört és még nincs pótolva... lassan jön a szezon és nagyon tetszenek az idomosak :):):)
csak az nem hibázik aki nem dolgozik ezt Zen mester üzeni .
Nem figyelmeztetés volt, csak már unom hogy baszogatnak! Nem vagyok qva hogy ezért pénzt kapjak

Mindenki munkájában lehet hibát találni. Nem én kezdtem a témát, de remélem most már be lesz fejezve, főleg olyan emberek részéről, akik soha sem festettek, és nem is látták 1 munkámat sem!
ha lengővilla sárvédőről van szó akkor is más!
Köszönöm a figyelmeztetést de én ebbe nem akarok belemenni. Részemről téma lezárva.
más a 03 segédváza, ma nagy kincs, a szoboszlón árultnak is inkább összehegesztették. itt árulták az agip kútnál a herlyseknél sztán már nem látom, jól nézett ki 03-as 98-as kormánycsutkával, nem vert bele a tankba kicsit sem.pedig csak az ütközőt kellett volna átvariálni/hegeszteni.
Ok. Most látom hogy itt laksz úgyhogy nem is kell postázni. Mórra le tudok menni érte az nem para. Szóval mennyi az annyi?
Más a lengővilla (merevített).
üdv leo! nem egyezik a kettő! látni téged is, miért kell a sárvédő?
Akkor azt írtam volna, hogy hullámos, és alig lehetett betenni a helyére, ellentétben a takaró idomokkal amik nem fértek be. Persze lehet a motor hibája.
Én nem fényeztem magam, hogy ilyen/olyan jó a munkám, elismerem nem ez lett a legjobb fényezésem, de mellette nem pocskondiáznám másnak a munkáját ha nem lenne igaz, és nem bosszanta ezzel a festés dologgal, úgy hogy egy alap kawa színt sem tud kikevertetni
jimy a főtengely csapágy számai:92028f 92028-1866 ebből a nyugvó csapágyból kellene nekem 4db azaz 2pár, bocs hogy megcsörgettelek de közbe láttam hogy itt vagy, így eccerűbb a kérés.
Sziasztok!

Ajánlottak sárvédőt megvételre (idomosat) csak a baj az, hogy 2003-as évjáratú.
Tudnátok segíteni, hogy a sárvédő felfogatása megegyezik-e a 99-es évjáratnál és a 2003-asnál?
Igen javítva lett a szerszám! Neem! A karbont lakkozni kell! Lakkozom!Illetve lehetne polírozni de a lakkozás egyszerűbb!
Teccik. Karbonból még szebb gondolom a kezdeti "konstrukciós hibák" javításra kerültek, nehogy sok legyen a visszahívás Szóval lakkozva nincs csak simán magától fényes.
holnap megyek lehet nyíregyre a korzóba, megmutatom a fényképezőt!
lehet én adtam meg a számodat, mi több valószínű. de lehet nem.
Szia majdnem földim, szép napot neked is.
a C nek tényleg rövid volt, mert teljesen összerakva kipróbálva festés előtt szórta a pilótára a lánc sprayt, itt ki lett javítva az de gondolom basi is alakított rajta.
Nem aggódom Amúgy az évjárat '98 (C1) és ha megvan a kép meglesem, megnézem hogy áll a forint jelenleg és megbeszéljük. De jó a Jimmy.féle elképzelés is
Nem érdekel! Emberek vagyunk! Hibázunk!