Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez most? Kicsit aljasnak érzem....
Kérdezz bsszameg!
ŐŐ az gumis!
ŐŐŐ szolt neked is?
Még üléspúp is kellett volna neki de csak takarót tudok hozzá! Horror áron!
Én HÜLYE!
De lehet!
mifelénk csak gumis robinak hívják,egyszerű normális csákó, ő árulja a mélykék 98-99 zx9-et 950-ért. ő még nosztalgiázni szeretne egy gyári fzr 1000-el vs zxr 750-el neki azok a típusok jönnek be,feni is a fogát egy eredeti példányra ,3-4e km-re pont tökéletesek amit ő megy velük. a zx9-el nincs baja csak hát a fíling az nincs meg rajta, de ő aztán tekeri neki rendesen, mármint a motornak, eccer a 3-on kivillant az olajszint az fzr 1000-en, megállt megnézte a szintet ó ezzel még hazamegy oszt dzzzsííí, hazajött de az össz csapágy cserés lett benne, de nem aggódott,csere sztán ddzzzzsssíííí, na ővele megesett hogy a házuktól 100m-re három darabra szakadt a vezlánc. ezt nem áztatás kép írom ő mondta, de legyint rá volt ilyen is. én is vettem 5-ös kompressziós cbx 550-et sztán mégis motoroztam vele sokat.
Az enyémen egyébként jó volt! Nem értem mi volt a probléma vele!Most javítva lesz neki!Szeki szólt hogy a C-nek is rövid a láncvédője! Az is ki van már javítva!
Nem tudom hogy van-e lakkozva de olyan hatású. Mármint szép fényes. Hogy ez az "eljárás" során lesz olyan amilyen vagy lakkozzák azt csak tippeltem, de ezek szerint nem Nem sürgős egyáltalán, áprilisig ki van vonva amúgy is meg 5 éve meg vagyok nélküle pár 7 nem para.
Hali!
Basi2 Te csinálod a karbonos sárvédőt nekem is, az nem megoldás, ha az üveg szálast húzod be. Alul lehet neolux fekete is. ha könnyebb így, nekem megfelel.
Tominak 2-3 centivel csúszott el a felfogatás a kent hátsó sárvédőjén.
Tudom, mert gyári ragasztás, csak körbe kellett fújnom. A szar olasz motoron, amivel mindenkit át akartam baszni a fórumon
(ez nem neked szólt Szeki!)
A gyári láncvédő két csavarja a bal oldalon a jobb oldalon pedig a fékcső tartó csavarja fogja meg! Lakkozva? Jaa és mikorra kellene?
Üvegszál a jövő hétre lenne de karbon az ...? 2-3 hét!
Na ezek szípek! Nem sült meg egy kicsit sem!
Lakkozva, elpostázva 25.000? Vagy menjek a ..csába? Ha van róla kép mármint bármelyikről, hogy meddig ér a láncvédő meg villánál megnézném. Felfogatás mennyire macera? Gondolom egy része a gyári láncvédő helyére....
elől a reménytelen alakulat, az utóbbiak a használható kategória!
Sziasztok,szép napot
Ahogy néztem az is egyezik! de erre nem esküszöm! A nyugvó az tuti hogy stimmel méretre! már csak az a kérdés hogy a biztosító orr is stimmel e?
A karbon az 20-25 között állna meg!
ezekkel a csapágyakkal kivan a pöcs! egy db nincs köztük ami épp lenne, megfogadtam a tanácsodat és kivettem a B főtengelyből,ugyan az a két méret. a hajtókart is megnézem majd, nevetek ha meg egyezik a B-vel!
Szfváron volt egy mozgássérült srác aki a Viktoria Rehabilitációs központ-ban az ottani un gépműhelyben csinált raszterpontos matricaszetteket! Olyan volt mint a gyári! Szita vagy tampon nyomással készítették!10 évvel ezelőtt! Csak olyan sokba került hogy nem érte meg vele foglalkozni!Egy egy darabokat csináltak és drága volt a szitaszerszám legyártása!
Nem ragaszkodom a karbonhoz, csak olyant láttam és széééép vóóót . Nekem megfelel másból is, de ha mondasz árat a karbonra lehet hogy az is. Azt már nem kell fényezni annyival olcsóbb
Szeki!
Így hívják a debreceni srácot akinek csinálom!
Nagy Róbert
Vámospércsi út
szín átmenetes/raszterpontos matricák a gyáriak, utánozni lehetetlen és még senki nem ruházott be egy ilyen gépcsodára, na és természetesen a 3M es anyagot is meg kell fizetni. a zx9r matrica a tieden jó helyen van, a cimbién csúszott csak fel az oldalidomra.