Vazze! Most má mindegy! 6 ezer nem volt sok postával! Bocsi 16 Ł azaz 5120 Ft! Kompletten csappal együtt! Úgy is szar a csapom mert amire a benzincső megy pipa az kiesett a csapból!
Ez egy régi biznic, kawa kereskedésbő rendetük, 2700 péz újjonan,
csavar, és tekerő.
Szójá vaze. Ismerjük a főnököt, van minden, én fele áron vettem kuplung munkahenger, és felső munkahenger, gyári cuccokat mint az után gyártott.
De ha valaki kötöszködni akar akkor a nem a motor szívja be a benzin levegő keveréket!
Mikor kinyit a szívószelep a dugattyú alsó holtpont felé mozogva lecsökkenti a szívócsőben a nyomást és mivel a külső légköri nyomás nagyobb így az úszóházban lévő benzint a kisebb nyomás felé kényszeríti!Azaz a főfúvókán és a kehelycsövön keresztül a szívótorokba áramlik ahol a nagy sebességgel áramló levegő szétporlasztja és létrejön a benzin levegő keverék!
Na most ezt a Ram air rendszer annyiban változtatja meg(menet közben!) hogy már a szívó csőben sem légköri nyomás van hanem tulnyomás! Ez csak néhány milli Bar! Ha nincs kiegyenlítve az úszóház és a szívócső közötti nyomás( nem teszed fel a csövet) Úgy a szívócsőben túlnyomás lesz az úszóházhoz képest (ahol csak a külső légköri nyomás van!)és akkor már egyértelmű hogy az üzemanyag nem fog a szívótorok felé áramlani!
Na valahogy így!
De a lényegen nem változtat,mert ugyanaz a benzincsap!
Itthon 10 ezer píz.
csavar, és tekerő.
Szójá vaze. Ismerjük a főnököt, van minden, én fele áron vettem kuplung munkahenger, és felső munkahenger, gyári cuccokat mint az után gyártott.
Majd megpróbálok a tankönyvből bemásolni oldalakat!
Csúcs motorok DVD kell?
Mikor kinyit a szívószelep a dugattyú alsó holtpont felé mozogva lecsökkenti a szívócsőben a nyomást és mivel a külső légköri nyomás nagyobb így az úszóházban lévő benzint a kisebb nyomás felé kényszeríti!Azaz a főfúvókán és a kehelycsövön keresztül a szívótorokba áramlik ahol a nagy sebességgel áramló levegő szétporlasztja és létrejön a benzin levegő keverék!
Na most ezt a Ram air rendszer annyiban változtatja meg(menet közben!) hogy már a szívó csőben sem légköri nyomás van hanem tulnyomás! Ez csak néhány milli Bar! Ha nincs kiegyenlítve az úszóház és a szívócső közötti nyomás( nem teszed fel a csövet) Úgy a szívócsőben túlnyomás lesz az úszóházhoz képest (ahol csak a külső légköri nyomás van!)és akkor már egyértelmű hogy az üzemanyag nem fog a szívótorok felé áramlani!
Na valahogy így!