Sziasztok nézegetem ZX10 melyik évj az amelyiket érdemes megvásárolni ? Bizonyos ár érték arány között Ha lenne rá zsé ujjat vennék ja s akkor elválnék vagy is kellene,na meg gyors kajáldába kellene járnom,
Látom megint elemedben vagy.
Mivel ti is szoktatok berakni ilyen hirdetéseket(pl 1 lappal ezelőtti 370-et menő zx10-et), gondoltam majd nevettek rajta egy jót.
Sztem nem hordtam le senkit meg nem is anyáztam, max kinevettem.
Amúgy ezt nem tudtam. Látom te már tájékozott vagy a témában, akkor kérdezek is. Persze ha tudsz vagy akarsz segíteni. Adott egy külföldi motorváz(angol, papírokkal rendszámmal), adott egy másik külföldi motorblokk(adásvételivel). Ezt összerakva forgalomba lehet valahogy helyezni itthon?
Én nem emlékszek ilyenre, h ilyen háborúban lettem volna a gixxer fórumban...
Az meg, h kinek mi a legjobb motor az egyéni véleménye. Van az a RSV4-es arc, neki az a legjobb, nekem ez, neked meg az.
Ennek köze nincs ahhoz amit írtál. Amúgy a gixxer fórumba is szoktam a lomokról felrakni hirdetéseket...
pár hete beleolvasva a fórumotokba, igen heves egymás leoltása volt a napi program, mások nagy örömére , így legalább képben is vannak mások is a magas szintű tudásotokkal és egymás tiszteletével
nos majd akkor szólj ha elértétek ezt az emberi együttélési szintet. addig inkább fejlődjetek , mert jó motor a gixer 1000 , de hogy milyen ember üli meg , nos az nálatok igen kérdéses. .... gixer 1000 fórum.
nos, ha tudatlan vagy akkor legalább ne itt fitogtasd a sötétséged - remélem finom voltam-
motorkerékpárt lehet végleg kivonni a forgalomból -2300 jó magyar ft- mivel nem kell hozzá bontási/bontós igazolás + vissza kapod a kilukasztott forgalmit és törzskönyvet, rendszámot bevonják, nos tudatlan-ka egy sima kpm-es műszaki vizsgával és az újra forgalomba helyezés lehetőségével élve újra érvényes műszakit + adatlapot kap amivel besétálva az ocsmány irodába átírási illeték forgalmi törzskönyv rendszám kiváltása után újra hivatalosan is forgalom képes a motor. ezt alkalmazza több motorkereskedés is, így nincs jogi herce húrca nincs rendszám amivel grasszálhatna az új tulajonos a kivonás ideje alatt. inkább válaszd a gixer 1000 topicot ott egymás anyázása lehordása köpködése a HETI program .
bár egy tudatlan is lazán megállapította a technikai adatok alapján hogy egy gixer 1000 még jó hogy gyorsabb mindenben mint egy zx9, de itt pár jó ARC csak belétek kötött hogy mégis a zx a jobb, ti pedig felvettétek a/z/ esztelen harcot írogattatok össze vissza minden fost aláztátok egymást ahogy magyar ember módjára illik, a fórumlakók meg jót nevettek rajtatok -miközben tömték a búrákba a pörit- hogy mekkora .................. vagytok hogy jól be tudtak benneteket szívatni
én egyszer sem írtam vagy szóltam hozzá ama magas szintű párbajhoz amit annó leműveltetek, de ha valamelyikőtöknek leesett volna hogy miért pont a gixer 1000 fórumba kötött bele a társaság -nem az R1 vagy 1000RR fórumba- akkor tudnátok hogy a nagy ARCOTOK miatt lettetek a kiválasztottak
Mivel ti is szoktatok berakni ilyen hirdetéseket(pl 1 lappal ezelőtti 370-et menő zx10-et), gondoltam majd nevettek rajta egy jót.
Sztem nem hordtam le senkit meg nem is anyáztam, max kinevettem.
Amúgy ezt nem tudtam. Látom te már tájékozott vagy a témában, akkor kérdezek is. Persze ha tudsz vagy akarsz segíteni. Adott egy külföldi motorváz(angol, papírokkal rendszámmal), adott egy másik külföldi motorblokk(adásvételivel). Ezt összerakva forgalomba lehet valahogy helyezni itthon?
Én nem emlékszek ilyenre, h ilyen háborúban lettem volna a gixxer fórumban...
Az meg, h kinek mi a legjobb motor az egyéni véleménye. Van az a RSV4-es arc, neki az a legjobb, nekem ez, neked meg az.
Ennek köze nincs ahhoz amit írtál. Amúgy a gixxer fórumba is szoktam a lomokról felrakni hirdetéseket...
nos majd akkor szólj ha elértétek ezt az emberi együttélési szintet. addig inkább fejlődjetek , mert jó motor a gixer 1000 , de hogy milyen ember üli meg , nos az nálatok igen kérdéses. .... gixer 1000 fórum.
https://www.sportmotor.hu/vide...
ti mikor is és hányszor gyűltetek egybe?
motorkerékpárt lehet végleg kivonni a forgalomból -2300 jó magyar ft- mivel nem kell hozzá bontási/bontós igazolás + vissza kapod a kilukasztott forgalmit és törzskönyvet, rendszámot bevonják, nos tudatlan-ka egy sima kpm-es műszaki vizsgával és az újra forgalomba helyezés lehetőségével élve újra érvényes műszakit + adatlapot kap amivel besétálva az ocsmány irodába átírási illeték forgalmi törzskönyv rendszám kiváltása után újra hivatalosan is forgalom képes a motor. ezt alkalmazza több motorkereskedés is, így nincs jogi herce húrca nincs rendszám amivel grasszálhatna az új tulajonos a kivonás ideje alatt. inkább válaszd a gixer 1000 topicot ott egymás anyázása lehordása köpködése a HETI program .
bár egy tudatlan is lazán megállapította a technikai adatok alapján hogy egy gixer 1000 még jó hogy gyorsabb mindenben mint egy zx9, de itt pár jó ARC csak belétek kötött hogy mégis a zx a jobb, ti pedig felvettétek a/z/ esztelen harcot írogattatok össze vissza minden fost aláztátok egymást ahogy magyar ember módjára illik, a fórumlakók meg jót nevettek rajtatok -miközben tömték a búrákba a pörit- hogy mekkora .................. vagytok hogy jól be tudtak benneteket szívatni
én egyszer sem írtam vagy szóltam hozzá ama magas szintű párbajhoz amit annó leműveltetek, de ha valamelyikőtöknek leesett volna hogy miért pont a gixer 1000 fórumba kötött bele a társaság -nem az R1 vagy 1000RR fórumba- akkor tudnátok hogy a nagy ARCOTOK miatt lettetek a kiválasztottak
nos remélem segítettem..............
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja_25kw_csere-9773024
A törésmentes...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja_zx9r-9983323
http://www.kepesmotor.hu/korma...
Wt